Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hydra SR

    addikt

    válasz bandii #847 üzenetére

    Bár átlagban havonta 4-szer tárgyaljuk ki a Dell garanciafeltételeit, a kedvedért újra elmondom: minden Dell gépre minimum 1+2 év gar van, vagyis 1 év teljeskörű + 2 év alkatrészgarancia, amikor munkadíjat kell fizetned. Sosem hallottam még collect-return és on-site garanciáról, bár szerintem a helyszíni és a telephelyi garancia kell legyen, és azért nem hallottam még róluk, mert Magyarországon élek ahol magyarul beszélnek. 90 napról sem hallottam még a garanciafeltételekkel kapcsolatban. És igen, a Dellnél Worldwide Warranty, magyarul világgarancia van, de csak az alkatrészre, nem a munkadíjra. Teljeskörű garancia általában 1 évig tart és csak annál a disztribútornál érvényes, ahol vetted a gépet. Persze adhat rá többet is, de 1 év kötelező. Ha máshol akarod javíttatni, munkadíj van.

    ''...tehat az 1 ev garanciat is(!)meg kell vasarolni, amit en verlazito pofatlansagnak tartok.''
    -> szerintem a világon mindenhol, minden műszaki cikkre adnak min. 1 év garit, és természetesen a vásárlókkal fizettetik meg a költségeit, mert kereskedőkről van szó, nem szeretetszolgálatról. A Dellnél ugye a fent említett 1+2 év van, amit plusz pénzért még +2 évvel meg lehet hosszabbítani maximum egyszer.

    Lenovo és Acer: a Dell mindegyiknél lényegesen jobb és megbízhatóbb. És általában drágább is. Ha azonos kategóriában kifogsz többfélét azonos áron, a Dellt vedd meg:)

    u.i: kicsit hazabeszélek mert Dell disztribútor cégnél dolgozom, de legalább hiteles infokat tudok adni

    A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.

  • Raymond

    félisten

    válasz bandii #847 üzenetére

    Igen az 1 ev gari megfizettetese elegge pofatlan. Amugy az on-site pontosan azt jelenti ami oda van irva: kijon egy technikus es megcsinalja. Ha rakattintasz a ''Lear more''-ra ott a garancia valasztasnal akkor kiirja mi mit csinal. Hogy nemzetkozi e a garancia azt meg kell kerdezned mert nincs odairva. Nekem 3 Year International Next Businees Day van ami azt jelenti kijon a Dell technikus masnap es nemzetkozileg is ervenyes. Masfel ev alatt most hivtam oket eloszor - hetfon volt a mokus kicserelni a display-t (egy fuggoleges kek csik lett rajta).

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • davenport

    aktív tag

    válasz bandii #847 üzenetére

    Hello!

    Meddig leszel Angliában, mert ha hazaviszed a gépet akkor otthon munkadíjat kell rá fizetned, és az itt vásárolt kiegészítő ( leejtés stb. elleni biztosítás is csak Ausztiában lesz legközelebb érvényes ), ez nem a magyarok hibája, hanem a Dell sz.... üzletpolitikája,

    ha valami elmegy, keszülj fel arra hogy az itteni ügyfélszolgálat botrányosan szar, én itt vettem és már nagyon bánom, nem hajlandóak az emailekre válaszolni, és a hibás kártyaolvasót nem cserélik ki, szervíz nincsen, ahová küldheted, hanem egy angolul alig beszélő indiai mókuska fogja neked elintézni a dolgot a vonal másik felén, itt rengeteg Dell gépet adnak el de akinek gondja van vele, az nagyon panaszkodik az ügyfélszolgra, erre készülj fel.





    No money, no honey.

Új hozzászólás Aktív témák