Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Fabolous4 #72245 üzenetére
Kihúzhatod, baja nem lesz, de előtte azért az akku is legyen lehúzva, majd újrapróba. De szerintem nem fog forogni. Ahogy fentebb írják sajnos kéne egy jó venti tesztnek, utána derül ki merre tovább. Javaslok esetleg egy Dell szervizt ahol ingyenes a bevizsgálás, vagy akkor ha utána náluk javíttatsz.
#72244kress: Nincs ilyen, max ha valaki önszorgalomból csinál egyet.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nem hiszem, hogy bármilyen hátrány lenne lehajtott, kikapcsolt kijelzővel használni a gépet. Nem ott szív be levegőt, mondjuk minimálisan szellőzhet ott, de ettől nem fog idő előtt megmakkanni a gép. A dokkoló dolgot nem értem, ha nem akarja a saját kijelzőt használni tökmind1 a dolog. Szerintem lehet lehajtva...
#72300Mr. Teddy: első körben másik oprendszer alatt nézd meg (Linux). Ha úgy is csinálja, akkor wifikártya csere, nem drága, nem bonyolult buli.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz #72755712 #72306 üzenetére
Az emelést sem érzem annyira lényegesnek, de ártani nem árthat.
Spec az enyém egy álló tartóban van, amolyan macbookosan:Igaz kinyitva, mert nekem kell a kijelzője is, de marha jó így, és a lehető legkevesebb helyet foglalja.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz whited #72318 üzenetére
Az a baj hogy nem ismeri fel. Másik töltő azért is kéne hogy lásd nem hibás-e az akku. Ismerősi körben nincs próba táp? Emiatt nem vennék azonnal másikat, ha pl. a DC-IN csati vagy az alaplap rossz akkor kvázi pénzkidobás.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz lastmohican2 #72322 üzenetére
Videózásra tök felesleges egy i7 és 16GB RAM szvsz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz ginola #72340 üzenetére
Meg kéne nézni más hálózatokkal is csinálja-e esetleg Linux alatt is?
Nem feltétlen gondolnék azonnal wifi kártya hibára, de arra gyankodnék, ha az előbbiek után is ez lenne. Más eszköz nem hisztizik a hálózatoddal?Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz garga01 #72349 üzenetére
Vagy simán nem kompatibilis a kettő, vagy Dell-es dokkal is ki kéne próbálni a saját eszközöd, simán lehet USB-C vagy alaplapi hiba és nem megy USB-C-n keresztül a LAN kapcsolatod.
Amúgy nem tartom 100%-ig jó ötletnek Lenovo C-s dokkot Dell-el használni és viszont, nagy baj nem lehet, de kérdéses a jó/megfelelő működés.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Miért kéne hetekig gép nélkül maradni? Milyen garid van rá? még CIS esetében is az általános alkatrész érkezési idő 5-6 munkanap, a javítás fél nap. Állapottól függően el tudod vinni a gépet míg megjön az alkatrész. Ha meg NBD-s, akkor házhoz megyünk ott javítunk.
Miért sajátos a helyzet? Ha kényes téma jöhet priviben, szívesen segítek ha kell![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz aginor #72408 üzenetére
Nincs róla konkrét tapasztalat. Nem vezet(het)ünk róla nyilvántartást. A felhasznált anyagok nem lesznek oylan jók, mint egy rendes üzleti szériánál, ezt el kell fogadni. A hűtés jelenleg mondhatom, hogy az összes gépben hangos
A zsanér meg... a legtöbb felhasználó olyan, amilyen, akkor se veszi észre vagy akarja elfogadni, hogy baj van a géppel, ha már recseg...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Sebaj Fóbiás #72437 üzenetére
Az Inspiron és Vostro széria erre hajlamos sajnos, de már volt Latitude is. Figyelni kell a jeleket.
Ahogy itt feljött a téma egyre több Vostro 3510 jön zsanérhibával.
Kb. ugyanannyi, mint előtte az Inspi G3-G5 széria a híresen elrontott zsanérjával.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Sebaj Fóbiás #72441 üzenetére
Vostro vagy Latitude? Latitude-ból van 1-2 sajnos ami élete vége felé szintén olyat csinál, hogy kifordul pár csavar az LCD fedlapból, ha szerencséd van még gariidőben...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Sebaj Fóbiás #72447 üzenetére
A gyártó el szokta fogadni, látszik, hogy mi az amit leejtettek, és mi az aminél a szoros zsanér miatt törött ki a fedlapból. De tényleg inkább ne várjuk meg, amint furcsa érzése van vagy szorulna, vigyétek be az első Dell szervizbe és kérjétek, hogy nézzék meg, kérjenek új zsanért, stb.
Nem tudom mennyit adnak el belőle, de mindig van egy hullám, amikor elkezdik ezeket hozni, döntően 2-3 éves korban, addigra fárad el a műanyag.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Hozzáér valami az alaplaphoz, vagy a bill vagy valami a palmresten. Az okoz zárlatot. Vagy az SSD-t mozgatja, esetleg a memóriát. Te is szétszedheted a gépet, át lehet nézni, nem kell ehhez technikus, csak ne tegyél tönkre semmit.
A dell support oldalon szerintem a serialt beírva kapsz magyar nyelvű szerelési kézikönyvet is, hogy mit hogy kell csavarozni.
https://www.dell.com/support/home/hu-hu/[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
Nem igazán értem eme problémát, ugyanis a szoftver (windows) nem az Ő termékük, Ő miért nyújtson rá támogatást, arra ott van a Microsoft support. Ha meg ők is lepattintanak, akkor inkább Őket kéne szapulni, nem a hardvergyártót szvsz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz lypen99 #72507 üzenetére
Serial alapján talán meg tudjuk nézni, de Te is, a dell support oldalon beírod a taged aztán letölthető hozzá a kézikönyve, szétszerelési útmutató, stb. Ott meg lehet nézni, hogy támogat-e több SSD-t.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nem nagyon találkozunk vállalati, de még ügyfeles környezetben sem ubuntus géppel így ezt nem tudtam.
#72511Kbali: Ezt nem tudom elhinni de majd utánakérdezek. Nem tudom mi köze az OEM-nek mindehez, mikor a Win akkor is a MS terméke, ha OEM ha utólagosan vásárolt, szvsz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz hoffman_ #72579 üzenetére
Na ezaz végre valaki akinek hasonló baja van mint nekem. Akármilyen BT fülest használva a Teams elhasal, nem jön létre a hívás, majd azt bezárva a hang is elmegy a készülékről. Agyfasz van itt is tőle.
Jack fülessel minden oké.
Nem kezdtem még vele semmit. Szerintem jövő héten ráfekszünk kollégákkal de egy sörben fogadok hogy ez is audio driver hiba.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz hoffman_ #72602 üzenetére
Az adatKártyát betetted a telefonba, ott lecsekkoltad, hogy minden oké vele? Biztos hogy roamingra van állítva? Esetleg telefonon/mailben a hazai ügyfélszoli nem tud segíteni ha más nem megy? Sajnálom, ez marha dühítő lehet.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz csaknoriss #72610 üzenetére
Másik driverekkel is meg kéne próbálni, esetleg egy live linux, és meglátod hogy a kártya rossz vagy csak driver gond van. Simán lehet wifi kártya hiba is. Előtte működött?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz csaknoriss #72613 üzenetére
Akkor hülye Windows driver gond. Hát passz, érdemes lehet a külföldi fórumokat bújni hátha másnak is volt ilyen baja és talált működő drivert.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz csaknoriss #72617 üzenetére
Na, szupi, nem segítettem én semmit csak irányba állítottalak
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz TaliGa #72650 üzenetére
A számla ilyen esetben meghatározóbb tényező, minden javításhoz érdemes csatolni.
Illetve ha felhívod a Dell-t: 06 80 016 157
Lehet hogy tudod kérvényezni a gariidő javítását a számla alapján, azt pedig mailben tudod elküldeni az ügyintézőnek![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz trec12 #72727 üzenetére
SSD hibára gyanakodnék, szerintem csinálj egy adatmentést, aztán egy OS reinstall-t, ha a hiba marad, akkor gariztatni kellene az SSD-t szerintem. Lehet persze alaplapi hiba is (SSD foglalat).
Lehet elsőnek lementenék mindent, aztán az alját lecsavarozva akkut lehúzva kivenném majd visszatenném az SSD-t, hátha csak kimozdult picit. Ha marad a hiba, akkor OS reinstall, ha még mindig, akkor gariztasd.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ASUS routerek
- PHP programozás
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Dell Vostro Notebook 3500 i5-1135G7 15,6 FHD 8GB 256 SSD 28 JAN. 2025 garanciális
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- MICROSOFT SURFACE PRO 5. Gen - 12.3" 3K IPS 2736x1824 Pixel Sense, i5-7200, 8/256, MAGYAR bill. +gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs