Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
milyen szinten űzitek a focit?
elképzelhető, hogy néha én is lemennék, de én csak szeretek játszani, egyébként teljesen amatőr vagyok. -
ibazsb
tag
Az első találkozón sok minden kiderül.
Aki jól szórakozott és jól érezte magát jön legközelebb is.A megkérdezettek közel egyharmada egyetért, viszont a többit nem érti. Az egyharmad azt az egyet se érti.
-
menalcas
őstag
-
Isee
senior tag
Akkor szerintem kezdjük azzal, hogy kiválasztjuk az időt, ami mindenkinek jó lenne, meg kozben a pályát is érdemes lenne lerendezni, hogy melyik terembe megyünk. Nekem nincsen sok tapasztalatom a szervezéssel kapcsolatban, viszont az időpont, ami majdnem mindenkinek megfelel, az jó. Este 6-7 tájt
szerk.: nem mintha eddig nem erről szolt volna a topik
[ Szerkesztve ]
"...But, before your President decides, please ask him this: What if we leave... and you're wrong?" (Optimus Prime ~ TF2)
-
menalcas
őstag
Mint feletted írták is fenergie84-nak csak 8tól jó sztem vegyük inkább a 8at mert az már tényleg nagyrésszt mindenkinek megfelel, ha mégse az kérem jelezze és akkor már a napot kéne kitűzni aztán a héten lefoglalni a helyet
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
izomhod
őstag
8 oké
-
doktor úr
aktív tag
Este 8 nekem is jó, amikor épp itthon vagyok.
-
doktor úr
aktív tag
Ja, mielőtt elfelejtem: majd mindenki hozzon egy fehér és egy nemfehér (aka "sötét") pólót!
-
Isee
senior tag
rendben, nekem 8
"...But, before your President decides, please ask him this: What if we leave... and you're wrong?" (Optimus Prime ~ TF2)
-
BLiNk3r
senior tag
A bejelölt napokon nekem is oké a 8 óra.
-
menalcas
őstag
Látom gyülik a táblázat, a héten sztem biztos tudunk kitüzni napot a 20:00 hoz, közben bárkinek van ötlete zárt teremmel kapcsolatban ne tartsa magában.
-
izomhod
őstag
nov 11. szerda 7 ember ok
nov 16 hétfő 8 ember jelölt ok-tnov 5 csüt 6 db oké 4 talán, az is 10 fő
nov 8-9-10 is elég jó
nos?