Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #33253120

    törölt tag

    válasz Fricu #86786 üzenetére

    Csak egy korrekt, egyenlő előnyökön alapuló szerződés esetén van (lenne) a szolgáltatónak erkölcsi alapja retorziókat alkalmazni a trükkösködő ügyféllel szemben. Nem tudom minden további nélkül elítélni a próbálkozókat (magam nem vagyok ilyen típus), mert azt látom, hogy sokszor ez csak viszontválasz a genyóságra.
    Tehát ha vásárol valaki egy előfizetést, nem fizeti, akkor nem letiltani kell, mert az nem erkölcsös, hanem akkor mit is?
    Anno amikor a Westelnél dolgoztam ment nagyon a hajléktalan nevére kötött előfizetés nagy értékű telefonoknál. Mit tehet a szolgáltató, ha anyagilag megkárosítják? Ellehetetleníti a károkozás tárgyát, hogy ne lehessen vele nyerészkedni. Minél több esetben sikeres az ilyen akció, annál kevesebben próbálkoznak meg vele. És valahol itt van a magyarázat a Borosz féle dolgokra. Azaz, ha ő megvásárol egy letiltott készüléket, attól a szolgáltató felé ugyanúgy tartozik aki eladja. az, hogy miért tartozik részletkérdés. De tartozik. És amíg az ügyfél tartozik, addig ezen a szinten már semmire nincs lehetőség, ami nem a fizetési hajlandóság felé orientál.

    Ha a szolgáltató enged, akkor csődbe megy. Ha nem enged szemét, ez a világ rendje.

    Az meg, hogy a hűség után nem jár ingyen függetlenítés, az egy dolog. Idehaza nincs rá igény. Aki valamikor független készüléket szeretne, az már a vásárlás pillanatában olyat választ. A hűség mellé hitelszolgáltatást is kapsz? Azt ma már a legtöbb online/offline üzletben is megkapod. Ja, hogy azon nehezebb átmenni, mint a szolgáltatóin? Hát igen. A telkóknál kicsit kisebb a kockázat, mert ők pikk-pakk letiltják a telefont, és helló...

    Azt azért ne felejtsd el, hogy a telkóknál hiába van minden reklámban telefon, te szolgáltatást vásárolsz, ami mellé kaphatsz készüléket. Az első tanfolyami nap első mondata az volt, hogy szolgáltatást értékesítünk, a telefon sokadlagos.

Új hozzászólás Aktív témák