Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • (Bundás)

    addikt

    válasz PindurAnna #57048 üzenetére

    Mostanában újonnan a talán a vrx-ek mennek, a sylkanal.

    Néha használtan, megkímélve tuningokkal jobb áron is kaphatóak. A 27 MHz-es távirányítókat lassan el kell felejteni, mert nagy a jelzavar, bár ez terület függő. Leg 40 MHz, vagy már egy olcsó 2.4-es táv is jobb lehet. Vagy max cserélni kell a távszett, vevő párost.
    Motor-szabályzó kombinációból, van a kefés és a kefe nélküli rendszer. Mint kezdő lehet érdemes keféssel kezdeni, megtanulni vezetni, aztán ha már kevés a gáz vagy megtetszik a hobbi lehet fejleszteni akár nagyobb körszámú motorral, vagy modernebb kefe nélküli rendszerrel. (jobb hatásfok, élettartam, akár teljesítmény, alacsonyabb melegedés, karbantartás igény (főleg lipo akkuval)).

    Az alkatrész ellátás fontos, vrx-hez kaptok még ha lesz törés, és 1:10-es méretarányban lesz is idővel baleset. :)

    Átlagban a kocsikhoz kapott 2000 mah körüli akkuk semmire se jók, piacon féláron megkimélt ~5000mah-es akkuk is kaphatóak, de ehhez kell egy normális töltő, a fali semmire se jó. Akár egy régi Robbe delta peak-es.
    Ismét: ha majd megteszik a hobbi és vesztek kefe nélküli rendszert (brushless) a lipo akkukkal egy extra löket jön majd teljesítmény terén. De abba érdemes belenőni; mert megfelelő hozzá nem értéssel tűzveszélyes is lehet (mint sokminden más)

    Használtan ki mit árul... Utána kell nézni, mert van amihez már semmi nincs és csak disznek lesz jó a polcon... 1:8-as méretarány kevésbé törik, de az átlagban leg. 4 cellával üzemel így akku ügyileg "drágább" a fenntartás, viszont nagyobb is lehet az élmény. Valamint könnyebben irányítható 60 km/h felett; mint egy 1:10-es példány; de ezt inkább csak később javaslom. :)

Új hozzászólás Aktív témák