Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- Xbox Series X|S
- Bestbuy játékok
- GTA VI
- EA Sports WRC '23
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Diablo IV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
Debrecenben hol tudnék venni hűtőbe hőmérséklet jeladót?
[link]
ilyenről lenne szó, nem drága, de ez most nem ér rá 2-3 hetet mire kínából ideér..... -
diablo1984
addikt
válasz rambo4ésfél #104809 üzenetére
németben a 13-as a szabvány, így az onnan jött autókon szokott ilyen dugó lenni és azt alakítják át a magyarban is elterjedt 7 tűsre....
-
diablo1984
addikt
válasz Atomantiii #105106 üzenetére
Paszta kell bele, izlès szerinti színűre keverhető. Csak ami a kevert szín hátránya tud lenni, az az, hogy 2x nem tudod ugyanarra keverni, tehát ha több vedèrrel kell, az nem ugyanaz az árnyalatban lesz.....
-
diablo1984
addikt
Valaki le tudná írni, hogy a termisztor èrtèkek között mi a difi? Most van egy 10k-s a hűtőben ès +25 fokon -17et mutat, milyet kell vennem, hogy a valósághoz közel, vagy pontosat mutasson? Ami gyárilag benne volt, az elszállt, ott 0 fok körül volt +28.....előtte jó volt persze!
-
diablo1984
addikt
válasz dew28 #105215 üzenetére
De könyörgöm azt hogy mèritek? Mert gondolom nem tankolsz otthon, majd a melóhelyen is megtankolsz ès úgy kiszámolod? Mert mint írtam a pillanatnyi semmit sem èr, èn is tudok az ezres yarisommal a városban 5 alatt is cirkálni, mègis mire tankolok akkor 6 liter lesz a vegyes.....
-
diablo1984
addikt
válasz PLaci58 #105227 üzenetére
Nekem is volt 2 literes benzinesem, 90% városi használattal 9-10 litert evett télen. Gondolom azt tudod, hogy csak városi használattal nem 5,5 litert enne a gépsárkányod, hiába a technika, de a gyorsítás-lassítás, megállás-elindulás, alapjáraton ketyegés mind hozzátesz, sőt a hideg motor is! Nem minden a fordulat......
-
diablo1984
addikt
válasz zolikaDB #105229 üzenetére
Még a nagy tudású csúcs szívóbenzin mazda motorok sem fogyasztás bajnokok, sőt a pillesúlyú suzukik sem jönnek ki városban ennyiből, mondjuk az nem is városi közlekedésnek számít, ha fél óráig egyenletes 50-el megy az ember, fékezés és gyorsítás nélkül.
Nekem a skoda 1,6 cr tdi eszik vegyesben 5,5-et(itt is városban és főúton tud akár 4-5 között is szakaszonként, de utána megáll, elindul, gyorsít, lassít és oda a rekord), az előtt a laguna 1,9 dti is ennyit evett, a volt vectra c-m 1,9cdti motorral 1600kg-os üres kasztnival tudott simán 5 alatti etapokat, csak ha egyszer erősebben nyomtam a gázpedált, azonnal elkezdett regenerálni és elcseszte az egészet......Szóval kíváncsi vagyok arra a városi szívóbenzin fogyasztásra, mert akkor ezek szerint az összes taxis tévedésben élt.....
-
diablo1984
addikt
válasz perge666 #105284 üzenetére
Renault Captur? Csinos kis autó, az ezres turbós motorral is tud menni ès nincs a daciás èrzès, bár drágább, az tèny. Viszont egy dustert is ha extrázzátok tud az is drága lenni, egy klíma már jócskán megdrágítja, de ez az összes daciára igaz, meg a ladára(azt mèg nem vennèk)
-
-
diablo1984
addikt
válasz Peti78 #105373 üzenetére
Abból kiindulva, hogy szívó benzin, meg a suzuki egyszerű elektronikáját használják benne, így úghy gondolom semmi hiba nem lesz vele 10 év múlva sem, a tsi, tce motorokról eleve ezt nem lehet elmondani, de a suzuki 1,6-osa nem friss darab, de még mindig kapható retro alternatíva azoknak, akik nem szeretik a kockázatot!
Mondjuk a Lancer sem rossz még 4 milláért, de akkor már inkább a vitara, frissebb forma, újabb technika....
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
addikt
válasz #65675776 #105432 üzenetére
Azért ezt nem állítanám így kategorikusan, azért a rába az kitolt mindent magából, ez meg csak bizonyos esetben a gázokat tolja a kipuffba, de a részecskéket és a szálló kormot megkötik, míg a rába egy fekete koromoszlopot tol a levegőbe és abban benne van minden k(mint korom) vitamin az összes égés közben keletkező gázzal egyetemben.
Persze, mérgező amit a VW csinál, borzasztó is a világ ezzel a sok E betűvel meg a sok mérgezett zöldséggel, sugárzó városokkal, de a legnagyobb gond, egy egr, ami kevesebb gázt enged a motorba, mint az előírás, persze ebbe fogunk belehalni.....
Az ezer éves lada ami kék gázcsíkot húz maga után, tolja a levegőbe a nitrogéndioxidot(vagy mi a f*szt), attól nem hal meg semmi, sőt a fű is még zöldebb! -
diablo1984
addikt
válasz mghltm #105440 üzenetére
A kék gázcsík az valszeg azért, mert több olajat eszik mint benzint, de a régi fostaligák gyakran ilyenek! Akkor is fulladozhattak az emberek, de akkor még a kutyát sem érdekelte, meg nem volt ekkora nagy számban a személyautó állomány.
Nem értem miért szidjátok az injektoros adagolást, azt pont azért hozták be, hogy pontosabban lehessen adagolni a naftát, tehát ne legyen pocséklás, egyszerűbb annyiból, hogy nem egy karbin csavarozgatással lehet elállítani, mert jobban húz.....
A részecskeszűrő az tény, hogy olyan szemcséket tol ki magából, ami nem a tüdőben gyűlik fel, hanem a vérbe jut, de a régi dízeleknél a tüdőben rakódhatott le, mégis leszarták golf 2 idején, pedig akkor is téma volt, hogy rákot okoz, de egy garázsban ha ki akarnám nyírni magam, akkor benzines autóval próbálkoznék, mert abban a gázban a nitrogén származékok sokkal jobban jelen vannak, vízzel keverve jó kis sav keletkezik belőlük, az tuti fincsi!
Amúgy a jó kis 1,9 tdi adagolós motor, még azért evet keveset mondjuk egy passatban, mert még nem volt benne fojtás mindenféle részecskeszűrő és elektronika szinten, a katalizátort és egr-t gond nélkül ki lehetett belőle iktatni és akkor 5-6 liter között elment, míg egy szabályzott katis, pd elemes inkább 6-7 között evett ugyanazzal a kasztnival. Most az én 1,6-os cr-es motorommal, meg 5,5-et eszik vegyesben, pedig ez azért fosra van szűrve, állítólag ha a dpf kikerül a rendszerből még jobban megtáltosodik a technika. És akkor sem húz koromcsíkot a kocsi, mert annyit adagol cuccot magának, ami kell, nem többet! -
diablo1984
addikt
válasz HUTCHDB #105442 üzenetére
Azok sehogy, ha nincsenek kiherélve akkor korom nem hagyja el a lyukát, épp ezért egy injektor hibát nehezebb észre venni, ha az agya nem jelez. Az enyém kipuffjából is enni lehetne, annyira tiszta, nem kormos. Sok régi fos még a kocsi hátulját is megteríti korommal.....
Nem védek sem új, sem régi technikát, a régieknek az volt az előnye, hogy a bele kilógott is ment, az új meg letilt a legkisebb gondnál is és hívhatod a segítséget.És akkor ki a zöld ilyenkor? Persze az, aki évekig jár kormot okádó dízellel, mert az adagolós meg nem kell rá költeni! Persze lehetne, de az még megy, mindegy, hogy eszi az olajat, nem porlasztja úgy a gázolajat, lényeg hogy megy..... -
diablo1984
addikt
válasz PindurAnna #105444 üzenetére
Mondjuk ilyen esetben, ha a szalontól 200m-re jutnèk, akkor a szalonba mennèk vissza, hogy megállt a szekèr ès b@sszanak vele valamit....
-
diablo1984
addikt
válasz mghltm #105458 üzenetére
A járműmèrnökök sem úgy kezdik a motort csinálni, hogy van az egr ès egy dpf ès csináljunk hozzá egy motort..... Előbb alkotnak egy motort utána fossá szűrik ès lesz egy kivert p*cs erőssègű vad. Mindenki járműmèrnök volt akkor is amikor a règiekből mindent kiiktattak, csak most szokás az újabbakat fikázni, mert csalós szoft van rajta, de a trágyadomb, vett műszakis ezer èves fosok azok euro kompatibilisek, egy pár èvrs meg szar.... Persze, ettől lesz vège a világnak.....
-
diablo1984
addikt
válasz Peti78 #105464 üzenetére
Dízel jó sansszal akár meg is pusztulna, a benzines meg nem indulna be. Üres tankra a dízel is valszeg kopogna mint állat, így jó talán a sofőr sem erőltetnè a dolgot, úgy talán a gèp is kibírná. A gond dízelnèl az az, ha a gázolajba nagy százalèkban kerül benzin, mert az száraz, az befecskendező rendszer vègigkopik tőle ès kinyír mindent. Benzinesnèl a gázolaj ken, de szikrára nem robban, ami nyomást meg egy benzines blokk tud, az nem gyújtja be a gázolajat.
-
diablo1984
addikt
válasz mghltm #105608 üzenetére
az 1,6 tdci az a peugeot 1,6 hdi-je 1az1ben, csak a ford jobb körítést alkotott hozzá, nincsenek elektromos zűrök a kocsival! Az 1,8as tényleg egy régi ford konstrukció, épp úgy mint a 2 literes, ami szintén ford és nem francia, ezeknél még a kezdeti időkben volt sok injektor probléma, de azokat a korai példányokat kikerülve jó motor tud lenni. De a legjobb az 1,6 tdci, az keveset eszik(a 2 literes nem tud olyat), vannak típushibái persze(mindnek), de ha nincs széthajtva akkor hálás jószág!
De ha a fórumtárs nem akar pénztemetőt semmiképp, akkor vegyen szívóbenzinest(még ha drágább és ritkább is), mert akármelyik dízelre előbb-utóbb költeni kell és ha kell, akkor zsebbe nyúlós lesz(kettőstömegű kuplungszettel 200+huf és ez kopóalkatrész, részecskeszűrő ha van, akkor az is eldugul egyszer, nagynyomású rendszer sem mindig szereti az auchan-os cuccot, bár a ford erre nem allergiás, turbó is egyszer elkopik). Szóval a dízelben tudnak lenni vicces kis dolgok, de cserébe keveset eszik......
-
diablo1984
addikt
válasz dewil666 #105612 üzenetére
Ha már focus, akkor 1,4(gyenge) és 1,6 benzin, ritka, városban sokat eszik és (viszonylag) drága. Mondeo-nál ha a fogyasztás is számít, akkor ne gondolkozz benzinesbe(se), abban motor ami már tűrhetően mozgatja, aza 2 literes, de az veszett sokat eszik azzal a kasztnival, de ennek ez az ára.
Fóka 2 faceliftes ex rendőr autók mikor kiszórták 2-3 évesen még 1,2-1,3 millába kerültek, az óta eltelt pár év és a legolcsóbb excop gép is 1,5-1,6 milla, ezek a fordok ezekkel a motorokkal nem hogy tartják az árukat, de még többet is érnek. Az még külső-belsőre is igényes kivitel (2009-től a faceliftes focus), jó benne a 116 lovas 1,6-os és a 100ló körüli sima 1,6-os motor is, ismerősöm 1,4-essel szerelt kombija is bár nem erőgép, de el tud vele közlekedni és viszonylag takarékos is(8l városban). Fordról ennyit tudok, Skoda Octavia 1,6 benzinnel lehet még érdekes, esetleg a peugeot 307 kombi 1,6 benzin(de ezeket jobban meg kell vizsgálni, van 1-2 típushibája, de olcsó), megane 2 kombi1,4-1,6 benzin(szintén van 1-2 elektromos típushibája, de viszonylag drága).
-
diablo1984
addikt
válasz mghltm #106015 üzenetére
Én mindenfelé járok, de akkor szerinted a külső sáv csak a kamionoké és buszoké? A frászt, személyautóval is ott kell menni, csak vicces tud lenni, ha egy nyomvályú 150-el megdob, vagy egy kátyúba belehajtasz és lerobban az eső gumid.....
Az M1 az kriminális ezekből a szempontokból, az M3 minden tavaszra széthullik Polgárnál, olyan mint egy ementáli......meg még számos helyen az országban.....
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Zyxel NAS326
- Linux kezdőknek
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Ukrajnai háború
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Milyen egeret válasszak?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- További aktív témák...
- Apple iPad 5 Gen Wi-Fi+Cellular 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KERESEK! Iphone 16 Pro 128GB FEKETE/TITÁN színben!
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen