Új hozzászólás Aktív témák
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #985 üzenetére
Nem fekszik rá föl az ajtózár takaró?
Én ezért raktam fel fbs ragasztóval.
A gyári küszöbvédőről lősz majd egy képet?
Én a feliratot nem azért raktam rá mert nem tudom hogy hívják. Hanem egy picit egyedibb lesz tőle. Viszont ez még számomra nem parasztvakítás mint egy kilépőfény vagy valami undorító matrica megoldás.Én a háló helyett a gumi szőnyeget választottam hátulra.
Gyárit vettem eléggé mély nagy karimás nem csúszkál benne semmi.
Viszont rettentő sérülékeny könnyen karcolódik.Qi töltőt én nem használok arra ott van egy jó gyors töltő vagy éppen a navi töltője tükrözés közben.
Lökhárító védőnek én annó gumit néztem de mivel gyárilag van rajta egy műanyag nem kellett
Amit felraktál az emelőhöz arról tudnál új linket adni?
Nekem nem jön be semmi.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #989 üzenetére
Köszönöm a választ és a képeket is.
Nagyon tetszik a gyári küszöb védőd. A világosabb színű autóhoz nagyon illik.
Ezt a mini hálót lehet megveszem Mert gyakorlati haszna nincs ugyan de megint egy szép esztétikai elem.Nekem egyébként azért is tetszik a csomagtér tálca mert azt könnyebb takaírtani mint a szövet részt.
Sose árt mert a múltkor kiborult a kocsiba fél doboz kenyér morzsa.
Volt mit porszívózni.Gumiszőnyeget én most akarok gyári méretpontosat venni mert ebben az esős időben eléggé bekoszoltam a gyári szövet szőnyegemet.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #995 üzenetére
Nem voltam centíroztatni de nem is tudtam hogy kellene.
Egyébként akkor ennyi erővel a dísztárcsa sincs jóban a gumissal hiszen annak is súlya van ha felteszem akkor utána emiatt is kellene állítani.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #1004 üzenetére
Szokásuk.
Nálunk inkább az a divat hogy rábeszéljen egy frissebb gumira ha már közel a minta vége.
Van benne még egy szezon de ő már azt mondja necces veszélyes ne használd.
Az ő jól felfogott érdeke ha rábeszél egy két dologra.Egyébként nyilván részben igaza van a szelepsapka ügyben.
De mivel komolyabban nem ért hozzá inkább lebeszél.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
-
mirci18
addikt
válasz kelly416 #1028 üzenetére
Jövőhét Győri kempingezés szereltetés és bőven 3000 km fölött leszek.
Utána mehetek én is valamikor. De én szerintem 4000 fölé feltolom.
A kis Wagonkám lassan eléri a 240 e km-ert pár száz van már csak hátra. Újabb 10 e km-es olajcsere. Nemrég 6 hónapja volt az előző.Tegnap szépen rámentem vele egy öklömnyi kőre így holnap irány a gumis.
Egyszer már jártam így vele akkor is tudtuk javítani.
De a lényeg amiért kiraktam:
Páran gondolkoztak rajta hogy kell e manapság pótkerék.
Tegnap nőgyógyászhoz siettünk az utolsó pár kilométeren jártunk így.
Mivel volt pótkerekem csak egy bő 5 perc volt a kerékcsere. Ha csak defektjavító szett lett volna valahonnan szereznem kellett volna kereket.S az a durva hogy a pótkerekem már tizenéves nem egy friss gumi de már többször kihúzott a slamasztikából. Főleg akkor amikor 200 km-re lukadt ki a kerekem az otthonunktól.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
konyi79
addikt
válasz kelly416 #1028 üzenetére
Azokban az autókban hiába van nagy és relatív erős motor, ha szar vezetni.
A Ford meg ugye a Focusszal nagyot rakott le az asztalra annak idején.
A fogyasztás meg megint csak nagy úr: Én is ma voltam nagyobb körúton, persze, hogy az 500+ km-hez nem a benzines dustert vettem elő. A kis Clio 4,1-es átlaggal zárta a napot.Ettől függetlenül a dusterben is szaporodik méter, napokra vagyok a 10k-tól.
Te is a hírös városból vagy ugye? -
-
-
-
-
Flowtation
őstag
válasz kelly416 #1066 üzenetére
Pontosan még én sem néztem utána. Kíváncsiságból kapcsoltam be. Nekem ennyi tűnt fel, hogy lomhább, lustább az autó, mintha később kapcsolna a turbo, egész egyszerűen nem megy. Ha kikapcsolom menet közben, akkor meg meglódul rendesen. Sanszos az a 100 Le max. Fogyiban tényleg nem lesz nagy szám.
Keresek: D-link covr-1102 2 pack routert.
-
-
Šolaire
veterán
válasz kelly416 #1100 üzenetére
Köszi. pont tegnap raktuk rendbe mosás porszívózás. Ma néztem meg tegnap volt az évforduló, nem volt szándékos de pont jól jött ki. Jó kis gép ez viszont előzést meg kell vele nagyon gondolni főleg most, itt a jó idő és megy mindenki nyomják neki.
“Praise The Sun” \[T]/
-
-
-
Dvix
senior tag
-
kelly416
veterán
válasz kelly416 #1141 üzenetére
És ugyanaz visszafelé 6.9-el teljesült, plusz megugrottuk a 3000km-t (3018), így holnap jelentkezünk olajcserére.
Vissza úton volt fél óra klíma nélkül, cserébe volt 130 is legalább 20 percre. Nem mondanám, hogy hangos a bódé, azt sem, hogy ingoványos, pedig volt szél rendesen oldalról is. Én nagyon elégedett vagyok. Vennék magamnak is, ha futná rá és volna értelme 2db 7 személyesnek. (Mondom ezt Zafira tulajként... ) -
-
konyi79
addikt
válasz kelly416 #1176 üzenetére
A 0W20 RN17FE (ELF Evolution RN-TECH ELITE FE 0W-20) a Renault listaáron ha jól rémlik 9800Ft/l. A szervíznek meg nemigen van lehetőség máshol venni. Ebből kell az autódba papíron 5,5l, ha rendesen kifolyatják 5,8l. + szűrő, + munka, -kedvezmény.
Kecskemétieket ismerem, én odajárok. Nagy forgalmú szervíz, nagyon régi motorosokkal, ez meg is látszik, hogy nem kell győzködni őket érdemes lecserélni az olajat időben, láttak már pár dolgot.
A 0W20 kicsit tényleg megosztó. Nem kötelezően előírt a H5H motorba, de hozza bele, tehát alkalmazható korlátozás nélkül. Ellenben sokkal drágább olaj, ráadásul az RN17 minősítésű 5W30-ból elérhető már Castrol is, ami vagy 20-30%-kal olcsóbb. Turbó benzinbe eddig nem nagyon volt ilyen híg olaj, a nagy terhelést nem bírta a hajtókarcsapágyon. ezek az olajok meg ettől ennyire drágák, ilyen viszkozitás mellett is viszonylag magas a HTHS (magas hőmérsékletű nyírószilárdság) értéket tudnak, és nem égnek meg. Talán a legjobb az alapján dönteni, hogyan használod az autót. A 0W20 a S&S használata miatt, gyakori hidegindítás ill. hidegüzem miatt lehet indokolt, de ha sok a nagy sebességű autópálya, többször leforgatva rendesen, oda az 5W30 az indokolt.
Nekem 0W20 ment bele. Hozzá kell tenni, néha a gyártók a fogyasztási normák miatt is váltanak hígabb olajra. Pár százalék fogható fogyasztásban, ezzel együtt károsanyag kibocsátásban a hígabb motorolajjal. Ez pedig vannak típusok, ahol tartósság rovására megy. Ami érdekes, ugyanez a motor másik gyártónál gyárilag is 0W20-szal van feltöltve, aztán 5W30 van a karbantartási utasításban.JoinR
KTM-nél is (ahogy ugye a legtöbb motorgyártónál) ha jól rémlik eleve kötelező 1000km után az első öblítő olajcsere. Ahogy lényegében minden sportmodellnél néhány kivétellel, meg ahogy a versenysportban is. Mi ez, ha nem bizonyíték?
Nincs itt mese, a járatokban maradt megmunkálási maradványokat, a felületeken lévő leoldott konzerváló anyagokat el kell tüntetni az olajból, ha azt igazán terhelni akarjuk. Persze, hogy egy tömegmodellnél, ahol LL karbantartási ciklus nélkül eladni se lehet már semmit ez leszarják. Ezek a modellek nem a brand építéséről szólnak, ahol a mérnöki teljesítmény a cél, itt a kifacsart centek számítanak. A mérnök kollegákkal mi legalábbis így szoktuk.
A céges flotta meg a legjobb példa. Van flottakezelő, ahol abszolút nem cserélnek olajat, mondván a 3év/100k anélkül is megvan. -
konyi79
addikt
válasz kelly416 #1179 üzenetére
Egyszerű, nem RN17FE volt az olaj.
Sajnos néhány márkaszervíz hozzáértése konvegál a fórumozó trollokéhoz. FB Duster csoportban állandó téma, hogy mennyi az annyi, már a szervízre. Rakják fel büszkeségből/felháborodásból a szervízszámlákat. Aztán ott virít az RN0720-as olaj rendszerint, azt töltenek bele. Sőt, már került fel 5W-40-nel is számla. Márkaszervíz. Szerinted?
-
konyi79
addikt
válasz kelly416 #1184 üzenetére
Egyszerűsítve:
RN17FE 0W20 C5
RN17 5W30 C3
RN0720 5W30 C4Az RN0720 korábbi olajszabványa a Renault Groupnak, ami már szintén 5W30-as, de egyéb specifikációiban eltér. Szóval ami bonyolítja, 5W30-ból is van olyan, ami nem belevaló, de elsősorban a részecskeszűrő miatt.
Ami a legnagyobb szívatás az ELF részéről, hogy a H5H motorba nem való, RN0720 olajnak a kispolgári neve ELF Evolution, Full-Tech FE
-
-
-
-
konyi79
addikt
válasz kelly416 #1214 üzenetére
Az a Piranha nevű alufelni, ami sajnos csak 16-os. A tetőlámpa a sínnel szélzajos, meg kevés értelme van. A galytörő semmit nem véd, műanyag tartókkal kell a gyalogosvédelem miatt felrakni, ráadásul a 360fokos kamera se játszik vele, betakar az első kamerának. A küszübtoldat is csak egy olyan felesleges súly az autón, ami csökkenti a szabad magasságot, meg a küszöb élét is ki kell fúrni hozzá, ami nem hangzik túl jól.
-
konyi79
addikt
-
-
-
konyi79
addikt
válasz kelly416 #1246 üzenetére
Ez nekem is nagy dilemmám volt egy darabig. Amikor még a hátsó szárnyon agyaltam, abból is csak ezüst, meg selyemfényű feketét lehetett rendelni.
Ezeknek a Dacia designereknek nem adnak elég füvet, vagy szétkapta a medve mielőtt befejezte volna munkáját, mert nehéz az összhangot megtalálni a kínálatban, az biztos.
A Dusternél is a Prestige adja a szatén tükröket meg lökhárító betétet. Ehhez gondoltam hozzá a fekete hátsó szárnyat, ha már feketék a műanyag oldal és sárvédő védelmek. A Sport csomagban ugyan lehet rendelni fekete tükörházat, de azért nem akartam még fizetni. Úgy voltam vele, ha nem jön be az összkép, majd lefújatom. Az első Spoiler eleve nem tetszik. Aztán megszoktam így, maradt.
Átnéztem a Lodgy tartozék árlistát, abban nincs sajnos rendelhetőben más színű tükörház. Esetleg nem opció lefújatni? Gyanítom bontóban is kapni fillérekért, és akkor a gyári is megmarad, ha nem szeretnéd azt bántani.
Egyébként én is arra jutottam, így, hogy a lökhárítóban is megjeleník a szín, nem bántja annyira a szemet.[ Szerkesztve ]
-
válasz kelly416 #1251 üzenetére
Akkor azt tudom javasolni amit konyi79 kolléga is írt.
Bontóban elcsípni egy színazonos tükör párt és feltenni azt .
A stepway felirat elvileg matrica nem, ami eltávolítható vagy tévedek?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen