Új hozzászólás Aktív témák

  • konyi79

    addikt

    válasz Luck Dragon #751 üzenetére

    Bíztam benne :)

    Vannak modellek, ahol ez megvan ma is, de ezek jellemzően a prémium modellek végletekig kihegyezett motorjai. Na pont nem ez a Dacia.
    Gyakorlatban mindig marad némi szennyeződés az összeszerelt alkatrészeken a megmunkálás után, meg ugye ezek mindegyike le van kezelve változatos korrózivédő anyagokkal. Na ezt leoldja a felületről a forró motorolaj, ami ma már szintén egy precízen összerakott kémiai alkotás, amiből nem hiányoznak ezek a vegyianyag maradványok.
    Nyilván egy mindennapra szánt autóban ennek kisebb a jelentősége, de van.
    Szóval csere 3-5000 körül, meg minden egész 10k-nál, ha valaki hosszú tárvra tervez.

    Bár érdemes megemlíteni, hogy az első 150000 km-t nagy biztonsággal lefutja a 4 célzott olajcserével, amit így feltolhatunk 15db-ra, ami lazán ott van típusfüggően 500k-1,5M között valahol a szűrőkkel együtt. Ha meg el lesz adva az autó, akkor meg megéri-e ezt rákölteni? És akkor meg is fejtettük a sok behozott szar titkát.

Új hozzászólás Aktív témák