-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz st3v3np3t3r #25317 üzenetére
macskakajat kell venned.
Kabuki marketnel a halarus ("is the shrimp fresh") arul pl ahogy mesz a ripperdoc fele a wayponttol.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
"milyen kar, hogy nem lehet bemenni abba a penthouseba, pedig benne a jatekban", gondolom ez is megvolt.
egyebkent nagyon fragmentalt a narrativa, utoljara ilyet talan a Far Cry 2 es a Far Cry 4 vallalt be. elobbinel kb sztori akkor volt, ha nekialltal osszeszedni a morzsakat, utobbinal meg az utolso jelenet adott egy kulcsot az egeszhez.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz jonnyjoker01 #25406 üzenetére
kb jelenleg a legyszebb jatek az egeszet nezve.
kimaxolva meg kb a 3090 is beterdel alatta
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz st3v3np3t3r #25414 üzenetére
Az beállításfuggo ám, nálam az 5700xtvel is be tud esni 35 fpsig. Mondjuk 1440p very high/ultran (RT off), meg jellemzően ott ahol nagy a tömeg. Badlandsban az éjszaka közepén van 70fps, de az kb a best case
A 3050 meg nem egy erőmű
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
[link] patch notes 1.5
nem teljes, apro bugfixeket hanyagoltak mert igy is eleg nagy
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
fel ora 1.50 gyorsteszt, ket level50 karakter alapjan:
a ruhabetetes itemizacio kapott egy totalis overhault:
- a ruhak kaptak egy nerfet. legendary max 1-2 slot a jelenleg 3-4 helyett. epicnel a hatar ugyanennyi (rareben nem vagyok biztos). nem lehet szabadon betetezni a ruhakat, pl crit chance betet mar csak arcba mehet, sebesseg pedig csak labbelibe.
- a crit buildek (ertsd 100% crit chance, 200-350 crit damage) nem mukodnek. ez jo, mert eddig max szinten kb 100% crit chance + legendary short circuit volt a megoldas, jellemzoen a problem solver / moron labe / psalm harmas barmelyikevel. az erre alapulo buildek mind mennek a kukaba.
- van cserebe egy csomo uj ruhabetet. mitigationt meg nem teljesen ertem mit csinal, de erdekesnek tunik.
- armadillot szinten a negyedere nerfeltek. cserebe a legendary armor skin implant kapott egy massziv buffot (es megint van ertelme hasznalni).
- ezzel parhuzamosan a crafting ag lehet kevesbe lesz fontos, de itt annyira melyen nyultak bele a jatekba, hogy azert erre meg nem vennek mergetaz ellenfelek (pacifica alapjan) meg lettek erositve (vagy V lett nerfelve):
- level 50en erre szukseg volt, valahol level40 korul a jatek kb atment trivialisba legnehezebb fokon is. most valamennyivel jobb a helyzetskill overhaul. elso ranezesre par skill jellemzoen par vonalon lett upgradelve, de az ordog a reszletekben lakozik. gyakorlatilag a cool es a ninjutsu (korabban stealth), valamint a body erintett
- cool kapott egy updatet es 20as szinten kapott meg egy cheat deathet az eddigi melle. viszont mukodesre kapott nemi eleg massziv nerfet.
- stealthnel a kesek ugy nez ki (vegre) mukodni fognak
- body jelentosen nerfelve lett, foleg a health regen resz.skill quality of life:
- blades meg mindig nagyon nehezen szintezheto
- nem ad vegtelen staminat a berserk mod, ezzel gyakorlatilag kivegeztek az egyetlen mukodo ertelmes megoldast az athletics szintezesere. nem volt idom tesztelni, hogy esetleg mi mukodik helyette
- annihillation mar nem skillezodik olyan orult szinten, mint eddig
- quickhack cooldownok erezhetoen megnottek (de van megoldas ruhabetettel). volt egy perk ami eleg brutalisan tulmukodott, ez mar kulturaltabb.
- eladasi araknal valami balance volt, a legendary Ashura eladasi ara kb 30%al csokkent, kb az eddigi 35os szint kornyeki craft eladasi arara. ez igazabol aprosag, mert a veteli arak is csokkentek.fegyver overhaul:
- tech fegyverekkel mar lenyegesen kevesbe latni at a falon. gyakorlatilag a Commrade's hammer es Breakthrough innentol niche fegyverre valt (ha nem tudsz pingelni).
- crit chance es damage nagyon durvan vissza lett folytva mindenen (ami nem is baj, mert kb az osszes top build erre alapult)
- LMG dam kapott egy nagy buffot, fogjuk ra, hogy hasznalhatonak tunik
- monowire mukodik ahogy kell, kb valaha eloszoruj dialogusok
- es smsek. meg lakas. meg jarmuvel. meg fegyverek. meg javult AI. meg jobban is fut.buildek tekinteteben valoszinuleg marad az assault es a hacker endgamere:
- hacker: 20 int, 20 cool, 18 tech, 10 body, 3 reflex. mivel a crit chancet nem lehet maxolni, ezert legendary quickhackhoz high pellett vagy gyors fegyver kell, pl a Headsman vagy a Ba Xing. assault riflek es skippy kiesnek.
- assault: 16 body, 14 reflex, 20 cool, 3 int, 18 tech. gyakorlatilag jatekstilusra nagyon nincs valtozas. azt leszamitva, hogy mivel nem lehet a critet maxolni, ezert van ertelme a berserk es sandevistan modoknak, mivel a legendary short circuit mar nem kotelezo.
- (?) non-tech: 20 int, 20 cool, 3 tech, 16 body, 12 reflex. ebben nagyon nem vagyok biztos.
lehetseges egy olyan helyzet is, hogy 12es tech eleg, ugy hacker buildek mehetnek 16 bodyig.[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
Egyébként majd írd le ha találsz megoldást .
Egyébként shotgunnal kevésbé látványosan, de hacker karakterrel működik.
Egyébként van egy megoldás, de kb 60 pontot rakni a cool ultimate perkjere nekem elég extrémnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
-
-
válasz Silverboy #25611 üzenetére
high-end PCn teljesen jol futott megjelenes napjan is. par apro bug volt, de foleg inkabb viccesek, mint barmi komoly vagy game breaking. missziot visszatolteni talan ketszer kellett, ami ekkora contentnel megjelenes napjan szerintem boven okes azert.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz jonnyjoker01 #25631 üzenetére
Ami látszik, hogy faék egyszerűen dönti el a játék hogy mit töltsön be és mit nem (biztos vagyok benne hogy amúgy rohadt bonyolult így is, mint minden játék fejlesztéssel kapcsolatos dolog, de most csak a leegyszerűsítés kedvéért mondom így): ha vezetsz akkor látszik a legjobban, hogy egy sugárban a pozíciód körül mindent betölt, azon kívül meg teljesen kivágja az objektumok nagy részét és sajnos olyanokat is ami nagyon észrevehető a játékosok számára.
Tobb reszletessegi szint van tavolsag (es lathatosag) fuggvenyeben. Ahol az autok 2dre valtanak pl az latvanyos, de pl ha kiallsz Pacificaban a partra es elnezel parhuzamosan a parttal korbe akkor is latszik. Ilyen szempontbol megkockaztatom, hogy az egyik legbonyolultabb algoritmus van a jatek alatt. Gyakorlatilag a Rage dinamikus texturazasat tudja, csak eppen dinamikus object detail mellett (amit a Rage nem tudott).
Pontosan emiatt, hogy kozel es tavol is jol nezzen ki. Egyebkent egyertelmu, hogy kozelre akartak, hogy jol nezzen ki. Emiatt pl az autok tempoja is maximalizalva van. Witcher3nal ez meg nem volt problema, itt viszont valszeg nem birna az engine (vagy a hardver), ha nem lenne egy hard lock az autok tempojara.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
minden mai játék gyakorlatilag 4 magot használ
DX12 motorok jellemzoen skalazodnak azert legalabb 16 magig.erre van valami linked is, mert nekem eleg hihetetlennek tunik, hacsak nem a crowd density le van huzva nullara es/vagy ejszaka badlansben jatszanak. utobbi igazabol nem mond semmit.
cyberpunk a 3900X kb 40-45%ig megy fel hasznalatra (corpo central, rush hour).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nemar high felbontas, ismeretlen crowd density es ismeretlen helyen. nincs frametime adat. ez igy kb semmit nem jelent valos jatekelmeny szempontbol.
cyberpunknal kb a napszak es a terulet fuggvenyeben elegge valtozik a CPU igeny, ami adott esetben felezi az FPSt is mellesleg. aztan meg megy a siras, hogy bugos a jatek, meg az osszes NPC ugyanugy nez ki, mert nem birja el a CPU. valahogy ez a problema 16+ maggal semelyik patch alatt nem jelentkezett.
12-16 magig egeszen biztosan jol skalazodik.
meg egyszer, corpo central vagy westbrook, delutan 4kor, maxra huzott crow density mellett mutatja meg, hogy megis mennyit bir a CPU. 3600 kb a minimum, ami elvileg azt mar elbirja 30 koruli frametimeokkal ugy, hogy nem kezd szetbugolni az engine a szinkronizacios problemak miatt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
azert remelem atjott, hogy mi a baj
probald ki, egyszeru:
- corpo center (kb barhol az arasaka lyuk kornyeken) csucsidoben. mas teruletek is jok. Wattson es Heywoodnal a csatornak mellett par helyen is van annyi NPC.
- deli badlands a semmi kozepen, ejjel 3kor.nezz ra a task managerre es csodalkozz . nalam ilyen 35 vs 75 fps kulonbseg is van adott esetben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Hiába használ ki 12 vagy 16 magot, ha közben a legfontosabb adat, a sarokban lévő fps szám és 0.1%-os fps szám végeredményben kevesebbet mutat, mint egy 6 vagy 8 magos procin.
Inditsd el a Cyberpunkot. Rakd ki a task managert es az FPS plotot a masodik kijelzodre (vagy a hudra)
- menj delutan negykor Corpo Centralba az egyik forgalmas ponthoz. Nezz CPU loadot es nezz GPU fps plotot
- ugyanezt csinald meg ejjel 3kor Badlandsben
Crowd density legyen maxon.Kb egy 3600 a minimum ami a forgalmasabb pontokat elbirja csucsidoben. Meg ugy is, hogy a hatterben nem fut semmi mas, pl a virusirto, a discord, a youtube meg meg harom masik dolog.
Youtubeon tenyleg van sok teszt es a jo reszuk alapvetoen nem mond semmit arrol, hogy mi birja el a magas densityt, mert nem az a celjuk. Foleg, hogy osszehasonlitas szempontjabol jobb, ha kb fix minden ket futas kozott, amire a worst-case scenario nem alkalmas.
Viszont, abban a pillanatban, hogy a frametime felmegy kb 35msec fole, onnantol a jatek elkezd bugolni. Az, hogy ejszaka badlandsben adott esetben gyorsabb egy 4/8magos a jobb IPC miatt az nem szamit, ha kozben meg nappal par scenario alatt beterdel.
Persze, jol hangzik, hogy X korulmenyek kozott milyen jo a 4/8as Cyberpunk ala, csak azt felejtik el, hogy ja, csak az nem reprezentativ minden helyzetre.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz jonnyjoker01 #25659 üzenetére
kb igy.
egyebkent az utolso relative egyszerubb engine optimizaciok 25 eve, a Quake2 eraban tortentek (magas szintu algebrat hasznal, szoval emiatt a relative). Ott lett bevezetve a line-of-sight, avagy amit nem lat a jatekos, azt nem rendereljuk. a Ragenel bejott a dinamikus texturazas. a CP77 gyakorlatilag dinamikusan valtoztatja az objektumokat is (es nem csak a texturakat), plusz a latoter fuggvenyeben van egy nagyon agressziv garbage collector: azaz ami nem latszik, azt azonnal kiviszi a memoriabol. emiatt volt az, hogy pl gyors oldalranezes-visszanezes utan az NPC mashogy nezett ki.
---
LMG build?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
itt este van, es nincs autos forgalom, szoval ennel meg tud rosszabb lenni a helyzet . pontosan nem latszik hol van, de tippre ez corpo central kozepe lehet. pl a Jinguji (?) ruhabolt elott tud szep tomegjelenet lenni gyalogos + auto komboval. vagy pl a Coyote Cojo korul amikor koveted a rozsaszin kabatos not .
rup1u5 procija mutatja azert, hogy skalazodik szepen. X79 regi, de az a proci megrangatva kb egy 1800X szintjet tudja. es ha jol emlekszem vizen van .
4/8 maggal egyebkent az a baj, hogy mi van, ha valami mas hasznalja eppen a magot. hiaba jo az IPC, ha context switch miat frametime spikeok vannak. de kb egy 3600/1800X szintje kb eleg, ha azt tudja, akkor ejszaka badlandsban meg jobb is lesz egy 4/8as megoldas, csak nem az szokott a problema lenni CP77nel .
rup1u5: nem akkora a kulonbseg. nalam az 1800X -> 3900X csere hozott valamennyit az 5700XTvel, de azert egetrengeto nem volt a kulonbseg. 3820 -> 1800X viszont erzodott, pl VR alatt latszott, hogy oregedik az X79 ahol inkabb az architektura szamitott. mas kerdes, hogy neked kb a workstation vonal csucsa van ahhoz melto koritessel. fun fact: kb a mem savszelem azota is a 60%a annak, ami X79en volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
válasz tibaimp #25792 üzenetére
egyebkent igen, bar ahogy nezem vegre ferfi Vnek is van normalis ruhatar, akkor is, ha nem a gyaripari munkabol jovok pimpelni vonalon akarsz oltozkodni.
noknel azert van valasztek, meg van ruha ami meg jol is all
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
egyebkent ez valahol realis is, korai patchek alatt netrunner builddel system reset -> helo volt a megoldas .
ja igen, arra ugyelni kell, hogy tompa fegyverrel ha tul nagyot utsz fejre utolsonak, azt is halalosnak szamolja. ezzel foleg a ketkezes kalapacsnal kell ugyelni.
csata utan erdemes megnezni a helyzetet arckifejezesen, azon latszik, hogy meg el. van egy bug, aminel blunt weaponnel is halal animaciot mutat, ott save->visszatoltes a csata utan ha elt a cyberpsycho akkor ez megoldja, a reginas smsbol is ez latszik
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
mondjuk kevesbe van tele a terkep, de azert szerintem romlott a helyzet
foleg ugy, hogy nehezsegre nem igazan van ertelme a jelenlegi sorrendnek. pl ott a Many ways to skin a cat, ami kb a legelejen van Regina Gigjei kozott, es mellesleg az egyik legnehezebb kuldetes Watsonban. Ellenben ott a Fixer, Merc, Solder, Spy es a Welcome to America, Comrade a legvegen, ami mindketto kb trivialis.
Wakakonal ugyanaz: pl a Shrine Defiled, Olive Branch Wakako's Favorite kb trivialis, mig a Greed Never pays
ertem, hogy meg akartak oldani, hogy ne legyen tulterheloen sok ranezni a terkepre, de egy masodik-harmadik vegigjatszast kifejezetten megnehezitettek. pl szerintem a Life's workot majdnem kozvetlenul Act2 elejen erdemes letolni (nehezen, de vegig lehet lopakodni). viszont onnantol azonnal elerheto a Quadra Turbo.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
nem fugg tole.
---
mas, atdolgoztak par minibosst 1.5 alatt. a Beat on the Brat
.bossa mar tenyleg erzekenyebb a gyomrara : reszben kevesebb a damja, de a life poolja nagyon massziv.Smasher pedig ki lett egyensulyozva Reaper kuldetes pedig tenyleg nehez.
btw 1.5 assault karaktereknel azt hiszem 16 body / 14 reflex / 18 tech / 3 int / 20 cool lesz a megoldas. 12 body / 18 reflex ertelmesnek tunt, de nem tunik elegnek a health pool. 10 body / 20 reflex papiron jonak tunt, de nagyon serulekenynek tunik. cool pedig nem eleg kiszamithato1.5tol.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz csababarca #25937 üzenetére
minibossnak minosul, nagyon sok hpja van. egy ponton felrobbantja az autot.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz csababarca #25947 üzenetére
szerintem be tud bugolni. toltsd ujra, annak meg kene oldania
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz csababarca #26027 üzenetére
1.5hotfix alatt valtozott mi hol esik.
pl mar esik legendary Burya craft spec is ami eddig nem volt elerheto.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz csababarca #26027 üzenetére
a "Gig: Guinea Pigs" alatt a teton a pici "epuletben" (az egyetlen ahova be lehet menni) van egy. arra ugyelj, hogy level37, bar hacker karakterrel technikailag vegig lehet rajta lopakodni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
-
1.5 eleg sokat valtoztatott fegyverek tekinteteben.
pisztolybol tovabbra is a Burya a legjobb. gyakorlatilag egy kozel/kozepharcra optimizalt keziagyu. hatrany, hogy nincs custom scope es nincs muzzle. Lizzie boven nem annyira eros, mint volt, de tovabbra is oke. Commrade's hammer tovabbra is egy csodalatos fegyver fedezekek ellen, gyakorlatilag egy raketaveto, pisztolykent. Skippy eddig se volt eros, de immaron katasztrofalisan rossz.
assaultbol kb visszatertunk 1.00 idejere. az ellenfeleknek tobb HPje van, jobban keresik a fedezeket, es erre egy jo megoldas van, a Grad SPT32. gyakorlatilag koran world dropbol sehol nem elerheto, de 6os craft mellett (rare craft es 6 crafting kell) elerheto a receptje. Moron Labe es Psalm oke, de rajuk kell specelni, ugyanez igaz a Fenrirre. a problem solver azt hiszem nem eletkepes, reflex tunerrel sem.
shotgunok kozott a Headsman tovabbra is tokeletes nyilt offenzivara, de tervezni kell vele a tar miatt. D2 Satara valoszinuleg tovabbra is remekel, ahogy a Sovereign is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz rup1u5 #26181 üzenetére
az. szivas, mert egy csomo gig masikak moge lett dugva 1.5tol. en pl konpeki plaza utan mindig mentem a Life's work kuldetesert. lvl15on meg lehetett csinalni, bar esznel kellett lenni.
de pl az orosz fixer (fixer merc soldier spy) is hasonlo volt. meg a Shrine defiled.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ja, az arusok egy resze megint bebugol neha, Wilson hol arul cuccot, hol nem. cso recept tenyleg kene.
Burya egyebkent hasznalhato 3as Bodyval. pro tip: 4es bodyval legendary gorilla handssel a problema megoldodik . inventoryban a fegyver voros marad, de a Grad visszarugasat megoldja.
Problem solver 1.31 legjobb fegyvere volt hacker karaktereken: reflex tunerrel kiegeszitve 100as crit mellett konkretan egy kisebb csapat ellenfelet biztosan le lehetett szedni vele legendary shockkal. undoritoan OP volt.
btw 3mas bodyval en anno letoltam 1.3x alatt, de ugy is necces volt a reaper. 10es body kb jelenleg torekenyebb, mint anno 3as volt 1.3x alatt fullos gearben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
igen, bar egyebkent ez foleg arrol szol, hogy 1.5 ota van kb harmadannyi armourod es nem lehet 100 critet felstackelni.
par cyberpsycho sighting meg lett erositve, pl a bloody ritual es a tiger hunter amik tetejeben eleg magasszintuek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz jonnyjoker01 #26245 üzenetére
utobbi evekben a jatek enginek kb elkezdtek eljutni egy operacios rendszer szintjere bonyolultsagban. lehet egyszeruen tul draga volt az engine.
UEnek vannak elonyei, pl jobb (mobil) crossplatform tamogatas. plusz meg tudjak oldani a koltsegeket.
CP77nel mondjuk beutott az is, hogy normal esetben meg lehet venni a kov gen HWt amivel megoldodik az osszes problema, na ez jelenleg annyira nem mukodott. csucs hardveren a jatek a megjelenes napjan is remekul futott, szoval volt ez rendesen optimizalva, csak nem prev-gen konzolra. CP77 viszont egesz biztos nem lesz UE ala portolva, az magaban ezen a szinten 1-2 eves muvelet.
mondjuk eleg sok kerdes marad. en azert emlekszem arra, amikor az EAnal mindenre is frostbiteot kezdtek hasznalni, aztan kiderult, hogy azert ez annyira nem volt jo otlet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
1.52 gyorsteszt
- Wilsont ugy nez ki javitottak es vegre arulja is az uj scopeokat es fegyvereket. mivel egyedul nala elerheto par cucc ez azert fontos volt.
- talan egy picit reszeltek par effekten es stabilabb a jatek teljesitmenye, de lehet ez csak 1.5 hatasa
- perk xp maradt, tovabbra is eleg furan mukodik. a berserk mod nem jo athleticset fejleszteni (ahogy nagyon mas sem, tovabbra is).
- mintha finomitottak volna a negyes szintu rendorsegen es tobb maxtaces egyseg jonne, de ezt megint nehez ellenorizni.nagyon ugy nez ki celiranyosan tenyleg az utolso bugokat irtjak a fizetos DLCk elott. smaller patchekben azert eddig boven volt aprobb valtoztatas a patch notesen kivul is, most ugy nez ki tenyleg mar csak takaritanak.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...