-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
-
Turist
tag
válasz Bile Demon #15447 üzenetére
Hello!
T-bug sorsát az előbb írták, de ha pár mondattal többet szeretnél róla tudni akkor menj el ahhoz az árushoz (hekkerhez), ahova ő küldött el az elején. Közel a házadhoz. Lehet róla kérdezni, mi lett vele. -
Turist
tag
válasz Bile Demon #15479 üzenetére
Nem. A térkép ugye mutatja az árusokat. Azt a hekker boltot keresd akihez T-bug a legelső küldetés után elküld. @Jinxb1rd: Láttam egy srácot a padon gitározni, a másik meg állt mögötte és léggitározott.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Bile Demon #15583 üzenetére
-
freddirty
senior tag
válasz Bile Demon #16638 üzenetére
Egyébként milyen lett volna, ha mondjuk a beépített optika a játékosban szabályozza a látványt ténylegesen. Pl. az elején egy olcsó fos szem cyberware ami együtt jár sok lens flare, lassú fókusz, nagy mélységélesség, erős motion blur. erős grain effektekkel. Ahogy cseréli a cyberware-t játékos úgy szorítja vissza ezeket a látást korlátozó effekteket. Mondjuk le7 hülyét kaptam volna tőle az elején.
fred
-
Vesa
Topikgazda
válasz Bile Demon #16638 üzenetére
A HUD/UI tervezés mai napig nem megy tökéletesen nagyon sok fejlesztőnek. 2021-ben, az általánossá vált konzol verziók ellenére még mindig csak nagyon kevés játékot terveznek skálázható UI-vel, fix és apró fontokkal, apró ikonokkal. Sokszor látni példát a rossz helykihasználásra is, amikor a fél képernyő üres, a megjelenő ablakban meg scrollozni kell vagy a helyszűke miatt apró betűket alkalmazni. A logikátlan felépítésről és menürendszerekről nem is beszélve. CP-ben is vannak nem teljesen átgondolt megoldások, de összességében jól használható a HUD/UI.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
juliensorel
senior tag
válasz Bile Demon #19606 üzenetére
Hm, ez érdekes, hogy van neked 50-60 fps-ed fhd ultrán egy gtx1080-al?! (Adatlapodon lévő hardverrel?) Kizártnak tartom bocsi.
Nálam evga 1080ti 11GB: FHD, minden ultrán, 40-45 fps-t tud fixen a városban max(belső tereket most hagyjuk, mert többet vagyunk "kint").
16GB ram-ból nálam 8GB-t eszik az Aquasuite szerint, VRAM 6-7GB nálam is.
CPU: r5 1600X 3.9GHz. -
PuMbA
titán
válasz Bile Demon #19615 üzenetére
A különbség több, mint valószínűleg onnan adódik, hogy az Intel procik jóval jobbak játékban, mint az első generációs Ryzenek, sőt ugye még a második generáció sem volt egyértelműen jobb A harmadik generáció már hasonlót hoz vagy kicsit jobbat.
[ Szerkesztve ]
-
juliensorel
senior tag
válasz Bile Demon #19615 üzenetére
Szerk, látom közben írták, hogy lehet a cpu különbség is a ludas
Érdekes.
Nálam mondjuk a DOF-on kívül az összes "mozis" effekt kikapcsolva, FOV 90, és a Screen Space Reflections Quality pedig "PSYCHO". [kép] [kép] [kép]
Város, futás és autózás közben nálam max 40-45fps, ha egy helyben állok akkor is max 47fps, bárhogy nézem.
Állva:
akcióban:A te beállításaiddal +5-6 fps nálam is random jelleggel, most kipróbáltam. CPU órajeled is számíthat?
Egyébként nekem elég ez amennyi van, teljesen jól tudok játszani, csak meglepődtem az 50-60-on.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Bile Demon #19618 üzenetére
Jaja, hát a CPU-d 4,5GHz-en főleg üti az első gen Ryzen-t
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In