Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibaimp

    nagyúr

    válasz nubreed #26497 üzenetére

    Igen, köszi az infót.

    Más: Most első alkalommal végig vittem a Skippy féle küldetést. Aki nem csinálta végig, ne nézzen a Spoiler alá, jobb nem tudni, mi várható, annyi kell csak, hogy használd a fegyvert, lövöldözz vele, a többi jön magától:
    Vagyis megöltem vele ~50 embert, tényleg úgy volt, mindenkit fejbe lőtt, mikor az elején a "halálos" beállítást választottam. Majd benyögte, hogy már elég volt a gyilkolásból, mostantól csak végtagra, lábra hajlandó lőni. Így mentem egy darabig, majd utoljára közli, hogy a memóriája egy része helyreállt, így emlékszik ki a tulajdonosa, aki a játékben egy ismert személy lesz. Még neki kell visszavinnem, ezt a részét még nem tudom.
    Egyszerűen zseniális volt. Imádtam, mikor egy-egy tárazáskor dumált, vagy mellé/véletlenül lőtt célzáskor, elnézést kért, vagy hasonló, stb.

    [ Szerkesztve ]

    A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz nubreed #26497 üzenetére

    Sajnos megint egy agyament youtuber hülyíti a népet, már elnézést.
    A játékban most is van 3rd person, a járműirányításnál például. Az, hogy keresnek 3rd person tapasztalattal bíró emberkét, nem jelenti azt, hogy a játékot át fogják ültetni 3rd personra (vagy legalábbis nem a CP2077-et, ugyebár multi-játék is van a pipeline-ban).

    Továbbá a RED 2.0 lényege pont az, hogy a fejlesztőket lehessen rugalmasan mozgatni a projektek között, erről már sokszor írtunk a topicban, a CDPR szeretne párhuzamosan két AAA játékot fejleszteni, ehhez pedig a fejlesztői csapatokat (grafikusok, specifikus engine fejlesztők, stb.) rugalmasabban kezelnék, arra a projektre mozgatnák át őket, ahol éppen szükség lenne rá. Vagyis elvben akár az is lehet, hogy bár a CP2077 alá lenne betagolva, de később a The Witcher (alias Witcher 4) fejlesztőcsapatába lenne inkább szükség rá.

    Ez a RED 2.0 amúgy lábon lett lőve azzal, hogy két játékmotor lesz párhuzamosan legalábbis még egy ideig, bár mondjuk grafikusok vagy hangfejlesztők (sound engineer) terén még reális, de például küldetés fejlesztők vagy éppen játékmotor-fejlesztők terén kevésbé életszerű, hogy ma REDengine-en dolgozol, a jövő héten meg UE5-ön, aztán egy hónap után megint REDengine-en.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz nubreed #26497 üzenetére

    jellemzoen egy AAAs projekten adott idopontban akar tobbszaz ember is dolgozik.

    allashirdeteseket nem szabad tulgondolni, namost ez a youtube video pontosan azt csinalta.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák