Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    Topikgazda

    válasz proci985 #21545 üzenetére

    W3 nekem sokadik nekifutásra is abbamaradt, bármilyen jó játék, TPS-ben össze-vissza csapkodni egy karddal nekem nem bejövős, de a mítikus világa sem fogott meg. Így összevetni sem tudom a kettőt. Köszönöm, hogy ezt lírtad, így azért sokminden más kontextusba került. Számos dolognál feltételezhetően Red Engine limit probléma is lehet, ezek szerint.

    Ahhoz már hozzászoktam, hogy egy játék nem magyarázza el mit, miért, hogyan lehet megtenni. Nagyon más stílus, de az X sorozatban (X3, X4 sandbox space sim) több ezer órám van, és bár a játékban rengeteg lehetőség van, azokból szinte semmi nem derül ki, mindennek a neten kellett utánanézni. Aki viszont nem így szocializálódott, annak gondot okozhat a normális leírások hiánya.

    Fallout 4-hez viszonyítva viszont számos pozitív élmény ért a CP-ben, első körben rögtön a töltési idő, vagy annak teljes hiánya. FO4-ben minden egyes ajtón belépés után 1 perc!! töltés volt. Hajamat téptem ki egy idő után, mert tévedésből bemenni egy épületbe, majd rögtön kijönni, 1-2 perc malmozást jelentett. CP-ben városon belül gyakorlatilag nem tölt, főleg csak akkor, ha nagyobb küldetés indul, vagy néha liftezéskor, de ott is csak pár sec az egész.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák