Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz oriic #13423 üzenetére

    Én 39 óra játék után még mindig csak az Act2-ben vagyok. :)

    A mellékküldiket és a GiG-eket különválasztanám. A mellékküldik nekem nagyon szórakoztatóak voltak, változatosak, jól megcsináltak.
    Egy példa: Egy budhista szerzetest a Maelstrom erőszakkal kiberverrel szerelt fel, neki kell a testvérét kiszabadítanunk (egy trailerben is benne volt a küldi). Mivel az életet mindennél többre tartják, ezért mikor kiszabadítottam úgy, hogy a bandatagokat szétlőttem, letorkolt, hogy ezen az áron hiba volt. Erre virtuálisan Johnny is jól megmondja, megmondaná neki a magáért. Visszatöltés, nem-halálos fegyvermód aktivál, kiszabadítom, ez esetben némileg más szöveg jön, teljesen elégedett. És egy egy mellékküldi...

    A GiG-ek is kézzel gyártottak láthatóan, a karaktereknek általában van nevük, az elszórt shard-okból néha egész érdekes (és jobbára tragikus) háttértörténetek kerekednek ki. A minőség azonban itt már sokszor hullámzó, akadtak nagyon jók és kevésbé jók. A kiberpszichóknál mindenfélével találkoztam, traumatizált katonával és kultista Maelstrom-ök által életre hívott kiborg-Frankesteinnel...

    Hogy mennyire hatalmas a befektetett időhöz képest is látható - még a Badlands-en csak akkor voltam, amikor az egyik Delamain küldit csináltam. Még az alap autóm van csak... :DDD
    Szóval lehet, hogy teljesen más mellékküldiket, GiG-eket láttunk, így végeredményt nem merek mondani, lehet, hogy vannak jobbak és rosszabbak, én pedig eddig az utóbbiakból kevesebbel találkoztam.

    Ahol gondjaim vannak, az pont egyik-másik főküldi...
    Egyszerűen túl lineáris is van közöttük. A Maelstrom-Royce-Flathead küldi iszonyú hangulatos és láthatóan többféle megoldás lehet. De például a Biochip ellopásánál végig egy csőben vagyunk terelve, gyakorlatilag tök mindegy, hogy lopakodunk vagy rambózunk, kibeszélni magunkat pedig végképpen nem lehet belőle. Ahogy nézem a lehetőségek leginkább ott ágaznak el, hogy más-más küldetéseket csinálhatsz meg, és azoknak van kihatása egymásra.

    Hogy a játéknak vannak hibái, az egyértelmű, és most még nem is az alap PS4 / XBox játékminőséget emlegetem, vagy a lebegő avagy clipping modelleket. Hanem a kezelőfelület problémáit, azt, hogy nincs rendesen egy csomó dolog elmagyarázva, rámutatva (pl. crafting, upgrade), vagy hogy látványosan nem koherens a játék. Megértem, hogy gigászi munka, de nagyon szembetűnő, hogy vannak vérprofi, jól átgondolt megoldások benne, ugyanakkor olyanok is, amik egy alaposabb tesztelésnél egyből ki kellett volna ugorni, hogy hát srácok, ezen még dolgozni kellett volna...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák