-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacoka
csendes tag
Most érkezett meg a Curve kártyám. Regisztráltam alá a forintos hitelkártyámat, valamint egy EUR devizaszámlához tartozó bankkártyát.
A forintos kártya aktív állapotában bejöhet eurós terhelés, pl. online szolgáltatás havi díj lehívása, Amazon-os vásárlás, stb. Szeretném ha ezeknél a Curve nem végezne váltást (bármennyire is előnyös árfolyamon tenné), hanem a devizás kártyámat terhelné.
Ha jól értem, erre így nincs lehetőség, úgyhogy arra lennék kíváncsi, hogy mennyire működik az a lehetőség, hogy utólag, visszamenőleg állítanám át az eurós vásárlást a devizás kártyámra? -
lacoka
csendes tag
Pár hete sikeresen használom a Curve szolgáltatását, egy Revolut és egy magyar hitelkártyát berakva alá.
A napokban akartam még egy kártyát regisztrálni alá, ezzel van probléma.
Regisztrálásakor rendben megtörtént a próba terhelés, azonban annak kódját rosszul adta meg a bank ügyfélszolgálata, vagy rosszul értelmeztem (a kód "2S"-t tartalmazott, amit én "SS"-nek értettem és konzekvensen ezt akartam megadni ). Túl léptem a rendelkezésre álló próbálkozások számát (asszem hat volt) és nem tudtam regisztrálni a kártyát. Neki futottam mégegyszer. Letöröltem a kártyát, letöröltem az appot, újraindítottam a telefont, újratelepítettem az appot és újra nekifutottam a kártya regisztrációnak. Többször is végig csinálva ezt, minden alkalommal az lett a vége, hogy a "verfy card" gombra bökve, ahelyett, hogy elindítaná a próba terhelést, az a felirat ugrik fel, hogy nem jó kódot adtam meg. Holott nem adtam meg kódot, nem is volt rá lehetőségem.
Mindezt megírtam az ügyfélszolgálatnak, akik szerint a bank visszautasítja a mikro terhelést.
A bankot még nem kérdeztem meg ez ügyben, de nem gondolom, hogy ez lenne a probléma. Első alkalommal gond nélkül elfogadta a próba terhelést, akkor most mért utasítaná vissza? Ráadásul nem is hiszem, hogy egy pillanat alatt végig tudna futni a dolog a bank rendszerén. Inkább olyan, mintha az app nem venne tudomást arról, hogy a kártyát kitöröltem belőle majd újra próbálnám berakni.
Van valakinek ötlete erre? -
lacoka
csendes tag
válasz KurtCobain #613 üzenetére
Ja, azt nem írtam, hogy ez egy USD devizaszámlához tartozó Visa elektron kártya.
Az első terhelés 0,75 USD volt. -
lacoka
csendes tag
válasz KurtCobain #613 üzenetére
Kipróbáltam az ötletedet. Átállítottam a kártya pénznemét GBP-re és talán így jó lesz. Az eddigi, hibás kódot reklamáló üzenet helyett, a megfelelő üzenetet adja. Hétfőn megkérdezem a terhelés kódját az e-bankon. Köszi a tippet.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Projektor topic
- Gyúrósok ide!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.