-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15424 üzenetére
amúgy biztosításunk nekünk is van egy csomó, ha kettesben utazunk (ilyen kártya, olyan kártya, aranykártya stb.), de a curve-ös axásban az volt a jó, hogy nemcsak rám, kártyatulajdonosra, hanem feleségre és gyerekekre is érvényes volt együtt utazás esetén magas térítési limitekkel. akkor most mégis lehet majd kötögetni külön az utasbiztosításokat a netrisken utazásnál, meh
-
Fifi
őstag
válasz Oliverda #15427 üzenetére
Hopp a linken szereplő tartalom már nem is él ...
Ha már október közepén tudtak erről, akkor gusztustalan dolog volt beleugrasztani embereket (velem együtt) 100EUR előre kifizetésébe ...Nálam a gyerekek 17 és 21 évesek, így csak az egyikük és a feleségem "élvezhette" volna a biztosítás előnyeit, de valószínűsítem, hogy _számunkra_ a cashback bővülés nem hoz annyi előnyt majd.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15570 üzenetére
nekunk ez a teljes osszeomlas, iszonyatos mennyisegu tetel vart atrakasra. nyilvan opcio lehetne a manualis gbit, de meg errol is tetelenkent levelezni iszonyatos szopas, es alig hiszem, hogy kijavitottak volna azt a hibat, hogy manualis gbit-nel 8999 lesz az mcc
foleg csak a gbit miatt fizettem elo blackre es fizettem ki a 100 eurot szeptemberben. persze orultem a biztositasnak is, de annak ugye kampec. a valtas ota sorozatos decline-okkal, kartyablokkolassal szivtam, egy ponton kartyat is kellett cserelnem, voltak elkallodott gbit-refundok es akkor most buek gyanant ez a megsemmisito utolso csapas is. tiszta ideg vagyok tenyleg, mind a 100 euromat vissza kene adniuk, es az az abszolut minimum
cuki ceg meg minden, de most nagyon beragtam
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15584 üzenetére
szerintem pont az derült ki, hogy nem a kh volt a hunyó, hanem valamiért ez a kártyaszám okozott valami fura, visszatérő zavart a curve rendszerében. a feleségemnél is évekig kh-s volt az alapkártya, semmi ilyen nem történt nála, hogy declined üzenet ellenére átmentek a tranzakciók (egyébként nálam sem tavaly szeptemberig)
de még ha a kh is lett volna a hunyó, az már maximálisan és kizárólagosan a curve sara, ha ugyanarra a kártyaszámra nem töltődik vissza a tranzakciótörténet, és nem tudom használni azt a funkciót, amiért fizetek/fizettem. és a te tapasztalatod a mostanában történt kártyacseréről is azt erősíti, hogy ez a "technical issue" amúgy sajnos nem egyedi. 99,9 százalékban biztos vagyok benne, hogy ezt is a payment processor lecserélése okozza, mint annyi minden mást. ennél a kh-s kártyánál is itt lehet a kutya elásva: lehet, csak az volt az egész kiváltó oka, hogy "végtelen hosszú" volt már a tranzakciótörténet, valami meg összeakadt a régi és az új rendszer között. én úgy gondolom, ha más alapkártyám lett volna, azzal ugyanígy megtörténhetett volna
szombat óta is többször töröltem és visszatettem a kártyát, a működés a korábbinak megfelelő, de csak a resetelődés utáni tranzakciókat tölti vissza mindig, a korábbiakat sajnos nem
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15587 üzenetére
de ezt csak akkor jelenthetnénk ki, ha lenne legalább egy más hasonló tapasztalat is, de sajnos én vagyok az egyetlen, aki így járt. és itt is csak a payment processor lecserélése óta volt rá példa, ez azért nálam sokkal nagyobb valószínűségű oknak tűnik, mint hogy a kh teljesen rendszertelenül elfelejtene valamit. egyébként nem a kh utasította el a tranzakciókat korábban sem, a curve dobott ilyen jelzést, de a kh-s kártyán ettől még (többnyire) kényelmesen megjelentek a tranzakciók (ahogy 074-es elutasításnál is szinte mindig sikerül terhelniük)
sajnos amúgy mindketten csak találgatunk. én amúgy le is szarnám, ha időnként minden kártyámat újra hozzá kellene adnom, ha a használhatóságban ez nem korlátozna. de most nagyon erősen korlátozva vagyok, és ez csakis a curve hibája. amúgy nem tudok nem párhuzamot vonni azzal, hogy korábban néhány, szintén a kh-s kártya felé tartó refundom is elkallódott, azért ez a probléma is viszonylag korlátozott számú usert érintett. ez is inkább kibocsátótól független, egyes kártyaszámokat érintő, valami alapvető rendszerproblémára utal, amit a payment processorok közötti migrálás vagy akármi okozhatott. de tényleg mindegy már, javítsák meg és kompenzáljanak
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15589 üzenetére
nem, a payment processor lecserélése már október elején volt, amikor nálam kibukott a 24 órás 40 darabos tranzakciólimit is, ekkor volt az is, hogy az élelmiszerboltok mcc-je is elromlott. visszanéztem a timeline-t (mert ugye nézegetni tudom, csak gbit-elni nem), egyértelműen onnantól ugrott sokszorosára a bármilyen okból sikertelen tranzakcióim száma. előtte érintett voltam a tömeges kártyacserés beszarós hullámban, de az se a kh-val függött össze, mert akkor bármit választottam ki, egyik kártyám sem működött
szóval én továbbra is hajlok arra, hogy nem a kh a hibás, hanem a payment processor lecserélésénél estem bele a legpechesebb körbe, amit csak megkoronázott ez az ezek szerint szintén kb. ősztől létező hiba a tranzakciótörténet random resetelődésével
november környékén már csak a vilnius-dublin jelöléssel kezdtek variálni
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15600 üzenetére
tenyleg szaz szazalekig biztos vagyok benne, hogy nem kh-s kartyahiba lesz, abszolut minden jel es a kronologiai sorrend arra mutat, hogy a payment processor oktoberi cserejenel tortent valami - de sajnos naluk. egyebkent viszonylag uj a kartya is, par honapja cserelodott lejarat miatt - valamikor meg a blackre valtas es az oszi nyugok elott. akkor is normalisan visszatoltodott a tranzakciotortenet. mellesleg ha uj kartyat kerek, az fixen uj kartyaszam is lenne, azzal nem nagyon lennek beljebb, es szombat ota ezzel sincs gond
az eszreveteleimmel kuldtem egy nehany bekezdeses valaszt, meglatjuk, egyedileg tudjak-e javitani a hibamat. ha nem, igy is, ugy is megszivtam, mert foleg az elmult harom honap cuccaira lenne szuksegem. ha manualisan ossze tudnak gereblyezni a szombati reset elotti es utani tranzakciokat, az talan siman mukodhetne - mar ha kepes erre a rendszer. de ha a timeline-on ott vannak, laikuskent nem tunik megoldhatatlan feladatnak a dolog. azt is megirtam, hogy a korlatlan gbit es biztositas miatt fizettem elo, erre januarra megszunt a biztositas es most a gbit-et is elvitte egy hiba, azert ez igy tenyleg baromi rossz deal nekem, mint ugyfelnek ugy, hogy a penzem naluk van
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15625 üzenetére
ifeoluwa a. az. valószínűleg nem kéne nevekből következtetést levonnom, de öööööö. már nem is indiaiakkal, hanem nigériaiakkal dolgoztatnak?
Greetings from Curve!!
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear that you're experiencing issues logging into your Curve App.
A dedicated team is now looking into your case and will be back in touch with you as soon as possible. Please bear with us a little longer!
In the meantime, have a great day.
Ifeoluwa A.Best regards,
Ifeoluwa A
Team Curve[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15630 üzenetére
egyebkent tenyleg erdekelne, mi lehet az oka annak, hogy nehany usernek sokkal rosszabbul mukodik a curve. amiota be tudok lepni (szerverujrainditas?), a mostanaban hibat jelzo usereknel ujra mukodik a launchpad, akiknek gbit-gondjaik voltak, azoknal is megjavult a funkcio. ez baromi erdekes
de utolag vizsgalva vannak bizonyos kozos pontok. amikor x szamu kartya egyszeruen megdoglott, en es Fifi is erintettek voltunk. most is mindketten tapasztaltuk a something's gone wrongot. es meg a kh-s kartyaink se mukodnek hibatlanul. kivanom magamnak es minden peches sorstarsnak, hogy migraljak az accountjainkat az adatbazisok stabilabban mukodo reszebe...
a legnagyobb hiba az volt, hogy a sajat accountommal valtottunk blackre a felesegeme helyett, akinel a parhuzamos hasznalat soran sokkal megbizhatobb volt a curve, mindig az ove volt a hibatlanul mukodo backup, amikor az enyemmel epp volt valami gond. persze utolag konnyu, senki se tudhatta stb.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15727 üzenetére
szerintem nincs általános kh-s bug, hiszen egy ugyanolyan kh-s hitelkártya meg működik, és a feleségemével soha nem is volt baj a múltban sem. de a saját konkrét kártyaszámommal biztosan van valami bibi, ami lehet kh-s probléma, valami curve-ös akadás, illetve akár a kettő kombinációja is. mindegy, egy ideig elleszek a feleségem kártyájával is
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15776 üzenetére
nyilván nem tudom kizárni ezt a lehetőséget, de ma reggel már magát a kártyát sem sikerült elfogadni, el se kezdődött a tranzakció, hogy a kh bezavarhasson. szerk.: a múltkor is volt már ilyen, és megint megtörtént az autóboltos vásárlással: az app által is elutasítottnak jelzett, de mégis zárolt tranzakcióról egy-két órával később eltűnt a declined felirat, a gbit-nél meg a "time machine is unavailable for this transaction" jelent meg helyette. ez amúgy biztosan curve-féle rendszerhiba, ehhez aztán tényleg nem lehet köze a kh-nak
de ettől eltekintve is van egy rakás hiba, például a teljesen elszaródott back in time, amely most úgy működik, hogy jelentős mínuszokkal tudnék bármit átrakni másik kártyára a forint új iránya miatt
és ezen felül még további olyan problémám is van, hogy egy csak zárolásos (hat számjegyű) tranzakciót a jelek szerint vásárlásként továbbított a curve, mert back in time-olható lenne (nem pending), ami elég komoly gond, mert nyilván le is lesz könyvelve. írtam róla a supportnak, néma csend
szóval továbbra sem tudom kizárni azt sem, hogy vannak accountok, amelyek ismeretlen okból problémásabbak az átlagnál, az enyém pedig valamiért ebbe a kategóriába esik bele. most este azért 4-5 tranzakció is sikeres volt
sajnos a gbit olyan, mint a drog, ezért nehéz elengedni a curve-öt, de ha nem lennék függő, már megtettem volna
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15863 üzenetére
pedig a gbit-ről világosan leírtam, mi a gond, egy konkrét ryanaires tranzakció történetét mellékelve hozzá. a válasz alapján azt se tudja ez a jóember, hogy ezt a funkciót eszik-e vagy isszák, de semmiképp se válaszolt az eredeti problémára
mcc dettó. sajnos egy kicsit túlcsordultam már a hülyékkel való levelezésektől mostanában valahogy így alakulnak a dolgok
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15867 üzenetére
vannak olyan furcsaságok, amiket én már nem tudok megmagyarázni. a legendás aldis 4-es kasszán kívül szombaton az etele plázában voltunk, vásároltunk itt, ott, amott, aztán az egyik boltban decline. jól van, nem próbálkozunk még egyszer mobillal, jöjjön a fizikai kártya - az is ugyanúgy elutasítva (de zárolva persze). se előtte, se utána egyik üzletben sem volt gond, az ilyesmiket nem tudom megmagyarázni. egyébként már szinte nem is érdekelne egy-egy decline, csak ne zárolnák ilyenkor a pénzt (2 óra múlva az egyik kikerült zárolásból, a másik ott maradt)
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #15867 üzenetére
Végül alig 24 órával később csendben beterhelték. Push nem jött róla, illetve az appban General kategóriába került be, ami szerencsére nem 8999-es MCC-t jelent. Valószínűleg csak egy megjelenítési hiba.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #15932 üzenetére
pedig több kommentben is olvastam már, hogy a revolutos feltöltésekkel gondok vannak, ezek szerint nem általános korlátozásról van szó (vagy akár csomagfüggő is lehet, franc tudja. én mindig hitelkártyát használok mindenre )
mondjuk 3 huf-os különbségnél én passzolom a játékot
[ Szerkesztve ]
-
hard74
senior tag
-
-
user26
aktív tag
válasz Oliverda #16003 üzenetére
Üdv!
@TrollBalint, tegnap éjjel még olvasgattam a témában, és pl a Walletbe több kártyát is lehet digitaliztálni, és opció van arra, hogy melyik legyen az elsődleges kártya. Félre ne tessék érteni, nem a Curve ellen akarok beszélni, nekem van, de alap kártyám. Csak a fülembe tették, hogy kinek éri ez meg az alap csomag.
@Oliverda, elnézést, de mit értesz ezek alatt? Értem, hogy fizetni lehet ezekkel, csak a Curve környzetbe mire gondolsz ?Xiaomi fan I 12T Pro I
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...