-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #10156 üzenetére
valójában nem teljesen értem egyesek ódzkodást a fizikai kártyától sem. oké, nekem is kényelmesebb a mobillal fizetni (kivéve, amióta megint maszkban kellene bohóckodni a face id-nek...), de ha minden tizedik/huszadik tranzakciónál elő kell esetleg venni a fizikait, azt ne kezeljük már világvége problémaként a személyi meg a jogsi mellett azért csak elfér 1-2 bankkártya is
[ Szerkesztve ]
-
vodrosjozsi
őstag
válasz Oliverda #10413 üzenetére
Abban, hogy Gear S3-on, illetve Tizen rendszeren nincs google pay csak samsung pay, és igy nem kell a telefonomat is elvinni a sarki postára fizetni tudom, ez már inkább lustaság
ja, akkor én is csak 7 hónapig tudom majd használni. Fasza, m1.
Amúgy miután megirtam az előző hsz-t már a sajátomat is be tudtam regisztrálni.Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #10696 üzenetére
az email sajnos felrevezeto. a feltetelekben tovabbra is benne van a hetvegi felar
In case of withdrawals or purchases over the weekend where the currency of the selected underlying payment card is different to the currency of the spend, we take the latest available exchange rate from our rate provider and apply a surcharge. If there is a currency conversion and the currency of the selected payment card and the currency of the transaction are both in one of GBP, USD or EUR, the rate will be increased by 0.5%. In any other case, that is if either the currency of your transaction or the currency of the selected Payment Card is any of our other supported currencies, the rate will be increased by up to 1.5%.
-
Protezis
őstag
válasz Oliverda #10729 üzenetére
Erről eltérőek a tapasztalataink. A Simplet a bevezetése napjától használom, egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor volt vele gond. A Curve kb. ugyanott tart, csak épp néhány hónap alatt hozta ezt össze.
November közepe óta 4 "Declined" fizetés, support is csak széttárta a kezét.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #10797 üzenetére
sajna pont igy tortent ma, es megis eldobta. az allamkincstar az egyetlen, ahova nem lehet belepni a fiokkal, de amugy mindig fiokkal es elmentett kartyaval fizetek. meg is irtam most a curve-nek, hogy ez harom elutasitas par nap alatt, nezzek mar meg, hogy ez csak veletlen, vagy van most valami gebasz a curve es a simplepay.hu gateway kozott
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #10878 üzenetére
en amugy felhivtam az mkb-t is, hogy a szaros atm-juk egy rohadt cedulat sem adott, csak osszefosta magat, de ok nem tehetnek semmit, "megesik az ilyen", a sajat bankomnal tegyek panaszt
es akkor most jon megint az a jatek, hogy hany napot kell varni a valaszra, es aztan a refundra (mert hetszentseg, hogy ez megint le is lesz konyvelve)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #10901 üzenetére
a curve rendszerével (legalábbis nálam és az elmúlt hetekben) az a baj, hogy ilyen elutasítások szórványosan előfordultak korábban is, de a rendszer azonnal indította a refundot, így néhány perccel később már látható volt az appban, hogy "this transaction has been fully refunded", még ha valójában természetesen zárolásban is maradt. a könyveléskor aztán egyszerre volt a levonás meg egy jóváírás, ezzel együtt tudok élni, előfordul
de mostanában valahogy mindig az van az elutasított tranzakcióknál is, hogy mintha nem dolgoznák fel azokat a rendszerüzeneteket, hogy valójában nem sikerült az adott tranzakció. nekem is volt korábban hasonló atm-es bajom, akkor is rögtön láttam utána a "...refunded" szöveget, így nem aggódtam. de most mindent bekönyvelnek, függetlenül attól, hogy sikeres volt vagy el lett dobva az adott tranzakció. éppenséggel vehettem volna fel 300 ezret is, ekkora összegnél már nagyon nem életszerű, hogy majd akárhány napig türelmesen vár a user, hogy ugyan levonják tőle, de majd egyszer visszakapja
mivel rajtam kívül nem panaszkodtok erre a jelenségre, lehet, hogy kérni fogok egy új kártyát, túl sokat kellett leveleznem az elmúlt hetekben. akár egyedi hiba is lehet (és a tranzakció adataiból ezek szerint tökéletesen látja a payments team már ilyenkor is, hogy ja, tényleg sikertelen volt, tessék, már küldtük is a refundot)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #11055 üzenetére
tovabbra is az eddigi aranyban ropkodnek a napi 1000 fontos es 370 ezer forintos limitek. ezer szazelek, hogy ez hiba, a limitoldal szovegezese alapjan is elnek a korabbi szabalyok, vagyis hasznalataranyosan novekednek a limitek. valami bug miatt ugorhattunk vissza az alapra
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!