Új hozzászólás Aktív témák
-
cat1
csendes tag
Sziasztok,
Classic: Charger-t 622-re tuningolva használom,(karburátor:4, kipufogó:3). Multiban pro tunerrel, perfect start, majd felpakolni egyből négybe és rá a nitro, 8,7 alatt lesz az idő, még az extreme is simán verhető. Ha a start sikerült utána már a tied, mert a többit nem lehet elrontani
Végigtolom mindig a három részt(bronz, ezüst, arany), mert ott jól adja az aranyat, majd kezdem elölről. Bronzban az első 1-2 verseny megy segéd nélkül is, utána már jó ha van. Pénz van rá dögivel, karrierben a GT40 a tuti nekem, igaz megvettem a 300 érmés bónuszt rá anno, ha csak simán nyerek és az mindig megy, akkor 20ezer/verseny.
Az előző szezon vége előtt le akartam törölni, mert csak 9 aranyam volt, de a Charger-t így használva mára már 1300 aranyam van, és a héten nem nagyon multiztam, mert a Z-m hangszórója beadta az unalmast és repült szervízbe, ami van helyette azzal meg nem tudok időt állítgatni, mert gyenguska ahhoz.
, vagyis tudok, de mindig újraindul a játék. Jelenleg 411455 RP van, az előzőben 780 ezer volt.
A Ferrari 330 P4 remélem azért került ki a játékból, mert a kövi szezonban az lesz a megszerezhető, mire meg tudtam volna venni akciósan, eltűnt.
Racing: Az International-t csak akkor engedi, ha megvan mind a 4 bigboss kocsi( LaFerrari, P1, Veyron, S7)?
Az S7 nem sikerült elsőre, most vadászom a payback-ben és keresem a jó technikát hozzá, míg a 3 csillag nem lesz meg vele, addig felejtős.
[ Szerkesztve ]
-
cat1
csendes tag
Ránéztem az S7-re, mi a jó, de...nekem úgy nem jó. ahogy a jutyukon van
ez már inkább csiszolható: start után egyből nitró+kettes utána perfect végig, a gyengus telón megy már 7,7 is, és itt van nem kevés fáziskésés, van remény, van remény
-
cat1
csendes tag
Örülök, hogy kipróbáltad! Igazad van amúgy, nem kell a perfect start sem hozzá, és sztem ez a legegyszerűbb technika, mindent ellőni az elején és csak várni kell a sült galambot
Azért veszem meg már a bronzban is a segédet, mert nekem hektikusan vált a Charger anélkül, vagy a 2-3 megy egyszerre, vagy a 3-4, és eleinte buktam sokat így, az a kevés zsé pedig megtérül a gold végén.
-
cat1
csendes tag
Üdv!
Kis Classic: a merci nekem nem jött be, két segéddel is buktam vele, csak arra jó esetleg, hogy nagyobb összegű festést lehet rá megvenni.
A Ford Falcon XA GTHO már más tészta. Tegnap 2x is lenyomtak vele, gondoltam megnézem, fullra toltam és nekiláttam a gyakorlásnak, de alig tudtam 8,9-re menni vele karrierben....de a multi az más tészta!
A pro tunert használva 8,3 alatt lehet vele menni, érdekes módon a végsebességét megemeli 20-al, 166 helyett 186. A váltás 1xű: perfect start majd fel négybe szép lassan, mert nem vmi gyors a váltója, majd ha elindul a mutató akkor nitrót neki.
Sok sikert!
-
cat1
csendes tag
Lamborghini Huracan, a negyedik R8 után már épp ideje
A tabon frissítek is és meglesem.
[ Szerkesztve ]
-
cat1
csendes tag
Új autók:
Bentley Continental GT3 (612) kp-ra meg lehet venni, csak 1800 az ára
Cadillac ATS-V.R. (611)
Lamborghini Huracán (606) -
cat1
csendes tag
Jól sikerült ez a szezon! Mivel már megvolt a 21 millás Audi, így csak a PRO festést kaptam meg rá
Legalább vmilyen sz..t adtak volna mellé!
Az Enzo-t pedig potom 275 aranyért meg lehet venni. -
cat1
csendes tag
Üdv!
Kis segítség kellene: PC-n (BlueStacks) akarom játszani a 2 játékot, de a Racingben nem tudok nitrót adni a "z" gombbal, illetve egyikkel sem, a Classicban szuperál a dolog. Megoldás?
-
cat1
csendes tag
Sziasztok!
Megvan a Jaguar 9,392-vel, de 9,362 volt a legjobb időm.
Kell a segéd, perfect start, fel 3-ba, majd perfect 4 és nitró, és az 5-6 sebességet nem perfecten kell váltani, hanem tovább kell forgatni míg a zöld írás el nem tűnik, meglepő de 6-ban majd 1 mp a zöld, elhúz az ürge, ám 5-ben már mész előre megállíthatatlanul...20 aranyba került
Előtte próbáljátok ki, ne egyből menjetek neki, de megoldható.
-
cat1
csendes tag
Megvan a Jaguar 9,392-vel, de 9,362 volt a legjobb időm.
Természetesen 7 van a 9 helyett, tusolás közben beugrott, hogy nem jól írtam.
-
cat1
csendes tag
Sziasztok!
Látva Ivan idejét, laza lesz megszerezni. Segéd nélkül 7,492 volt a legjobb időm, amit így értem el: 6-7 ezer között a start, de inkább a 6 ezerhez legyen közelebb, rögtön 3 majd perfect 4+nitró, perfect 5 és nem kell a 6.
-
cat1
csendes tag
Kipróbáltam segéddel is, íme:
Mindent úgy kell csinálni, mint segéd nélkül (6 ezerhez közeli start, majd 3-ba, perfect 4+nitró, perfect 5), de kell a végén a perfect 6 is 7,39 alatt mész akkor.
Sok szerencsét!
-
cat1
csendes tag
7,446 volt eddig a legjobb a Mazdával segéd nélkül, vki gyorsabb?
-
cat1
csendes tag
7,340...ennyit megy az ürge, 6 ezreddel megvert, de megvan a megoldás, majd jelzem.
FXX K: megkapjuk, de nem lehet fejleszteni. Az öt világ főnökével kell versenyezni szépen sorban, előnyt ad nekik és nyerned kell, ha sikerült egyet fejleszthetsz, de azt neked kell eldönteni, hogy melyiket akarod.
[ Szerkesztve ]
-
cat1
csendes tag
Megvan Nitro kocsija. 7,380 alá kell menni.
5,5 ezernél legyen a start, rögtön 4, pici szünet és nitró +5, a többi perfekt. 7,3 alatt vagy. Ja és nem enged a végén segédet használni. -
cat1
csendes tag
Sziasztok, Payback plus-ban beadta Zoe-t, na mondom ez nem lesz meg ismét, mert nem tudtam gyorsabb lenni a 7,458-tól...erre ment 7,663-t én meg 7,492-t
-
cat1
csendes tag
Üdv, próbáltam G4-re, de azt írta, hogy az országodban még nem elérhető.
-
cat1
csendes tag
Sziasztok!
Nekem is sikerült a CSR2-t leszedni, kicsit döcögős, de kibírható
...egy G4 kellett hozzá, az Xperia Z nem viszi még, pedig arra is megpróbáltam.
Multiban csak az első 9 nyertig van kulcs, utána semmi, elmentem 50 nyertig és csend volt végig.
Nem csak a versenyért járó kp-t szerezheted meg, hanem te is tudsz pénzt feltenni a versenyre, ezt a részt még nem próbáltam, de 2 ember már akart így versenyezni velem.T2-ben a BMW a tuti, 570+ az Evo pontja. 2x kaptam az ezüst kulccsal Ford GT-t, és 1x a bronzból Camaro SS jött. T4-ben az Aston Martint edzem, mert ahhoz van pár +cucc.
A napi bónusz verseny kicsit szivatós, ez első 10 ment simán, aztán jött a Pagani, nagy nehezen megcsináltam(6-8 nekifutás) erre beadja a LaFerrarit ezzel is lesz pár vesztett kör
Persze ahogy haladsz előre egyre komolyabb díjak lesznek. A szintlépésnél is ez a tendencia, kulcs és arany felváltva a jutalom, a 40. szint 70 aranyat hozott. A gyors szintlépéshez multizni kell, 3x annyit ad egy versenyre, mint az RR-re.A multihoz még egy lényeges dolog: nem úgy indulsz, hogy tartod a fordulatot a zöld mezőben, visszaszámol nulláig és go, hanem a nitro piros gombja kék launch controll lesz és neked kell a megfelelő időben rányomni, hogy perfect rajt legyen, utána ismét nitro gomb lesz belőle. Pár vesztes kellett mire megszoktam, hogy nincs nulla visszaszámoláskor.
Vannak kisebb kupák is még, amelyeken csak bizonyos dolgok teljesítése után indulhatsz, eddig egy volt meg, oda Mini kellett turbo tuning nélkül. Ezek a kupák meghatározott ideig elérhetőek, aztán jön majd másik.
Nekem tetszik.
Az előzőt már töröltem, mert nem volt kihívás benne, volt 300 millióm meg 1100 aranyam, nem volt hova tovább már.
-
cat1
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
cat1
csendes tag
Üdv, a data-t is töltsd le, csomagold ki, és a tartalmát tedd be a Belső tárhely/Android/obb mappába.
-
cat1
csendes tag
Ha nehezen is, de csak ideért hivatalosan is a CSR 2.