Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
BaLee
addikt
válasz zkas90 #33485 üzenetére
Nagyon szép kör volt 1v2-ben nukeon, grat hozzá!
Félelmetes amúgy, hogy mennyi jól fragelő játékos nem tud gazdálkodni az idővel és nem tud jó döntést hozni ilyen helyzetben.
Rengeteg kör megy el úgy, hogy akár emberelőnyben (későn indított támadás esetén) nem ér oda a bombás ember a lerakóhoz.
Pár napja is D2 T oldal 2v2 szitu, egy nagyon jól lövő csapattárs awp-vel meg én. Kevesebb, mint fél perc volt hátra a körből, áll a pit-ben és nézi az A lerakót, háromszor szóltam, majd végén már ordítottam rá, hogy dobja el a bombát majd én viszem a lerakóra. Fel sem fogta mit akarok vagy nem tudom mit csinált, lehet le volt muteolva mindenki nála, de megvárta míg letelik az idő... -
SRII
őstag
válasz zkas90 #33565 üzenetére
már játszottunk nem is egyszer együtt, nem épp rambo a stílus...
nem erre gondoltam, hanem arra ,hogy jobbra és balra kicsit lassú az egér mozgás, nem kell 360 fordulás de még 180 se, de a célzás így már jó, de a lassú jobbra balra mozgás az zavar rendesen.Légy önmagad! Mindenki más már foglalt!!
-
Lokii
aktív tag
válasz zkas90 #33718 üzenetére
Gratulálok hozzá,én csak bízok benne hogy 100+ nyert meccs után stabilan Nova 2 leszek-e,mert azt kevésbé nézik le mint a Silvert (azért itt is vannak különbségek,túlságosan nagy az általánosítás,mert azért egy Silver 1 és Silver 3 között van valamennyi különbség).
Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926 steam barát kód 112529047
-
nugat
tag
válasz zkas90 #33718 üzenetére
en faceit-en csak nehany meccset mentem, aztan meguntam, mert minden meccsrol leleptek, vagy feladta a kapitany, tele volt silverrel, akik vagy tul konnyuve, vagy ha veled voltak ertelmetlenne tettek a jatekot.
cevo eddigi tapasztalatom alapjan sokkal jobb, normalisabb community es jobb az atlag.
esea-t meg nem probaltam, ez fizetos, mostanaban sokat esett ott a szinvonal (elvileg), de a legjobb jatekosok meg mindig ott vannak, olyan le korul szerintem erdemes oda menni.[ Szerkesztve ]
-
-
kiszi07
senior tag
válasz zkas90 #33790 üzenetére
Ez fix csapat lesz, mert Magyar szinten nincsen olyan skill-ben és TP-ban lévő játékos, mint rml. Pontosan nem hallottam miről van szó, de nem lesz oszlás elhiheted...
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
kiszi07
senior tag
válasz zkas90 #33797 üzenetére
Azért ez durva kijelentés, hogy Patrik(boda) miatt jutnak le, de persze hozzá tett ő is. Sajnos alex elég gyenge skillel rendelkezett, de kompenzálta a taktikái (már 1.6-ban kiemelkedő irányító volt). Rml-el az a baj, hogy nagy az arca.. Régen is ilyen volt. Nem elég erősek fejben, nehéz olyan szitukban erős lenni, mint amikben ők vannak sokszor pl. HR, VP.. Egyébként a mai toppok kb 5-6-7 éve kezdtek feltörekvőek lenni(akkor kezdtek lanozgatni). Hajrá srácok ne adjátok fel, belőletek is lehet még pro pléééjer
(#33796) Syned7 ezért van rml a csapatban, mert nincsen más skilles játékos, aki megállná a helyét..Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
-
-
Arkennys
addikt
válasz zkas90 #34057 üzenetére
Nem tudom, meglátásom szerint aki képes ordítani csapattársaival egy hiba miatt, és folyamatos idegben ül végig egy meccset emiatt, annyira nyerni akar és holt komolyan veszi, az nem egészséges. És nem is szórakozás, semmilyen szinten, amire meglátásom szerint a játékok, így ez is ki lett találva. Ilyen emberrel ha véletlen megyek is egyszer, többet én sem fogok, mert visszafelé is rossz ez, hogy pl valaki kedvéért mész olyan mapon amin nem szoktál, és ezt úgy hálálja meg hogy nonstop szentségel és végén már anyáz is. De a szokásos, mindenki máshogy van ezzel dolog itt is érvényes természetesen.
Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
-
Arkennys
addikt
válasz zkas90 #34060 üzenetére
Én sem akarom elnyújtani az eszmecserét, már látom, és szerintem te is, hogy melyikünk hogy áll a dologhoz.
Annyi, hogy azért nem keverendő a szórakozásból játszás azokkal, akiket felsoroltál Szórakozásból játszom, de nem MMben gyakorlom a fegyverek recoilját, és nem hallgatok zenét közben, stb. Akkor is lehet normálisan játszani ha kikapcsolódásképp megy az ember, és nem kap infarktust mikor meccset veszítenek. Sima közösségi könnyedekről stb inkább ne beszéljünk, az nekem abszolút nem szórakoztató, hogy folyamat lépnek ki be az emberek, és kb semmi értelme az egésznek, csak rohangálás lövéssel körítve, ha megunod kilépsz. Azért ennél a szintnél kicsit komolyabban érdekel a játék, de még bőven a szórakozás felén.
örülök, hogy megismertem az álláspontod egyébként
Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
-
_XXXXX_
tag
válasz zkas90 #34060 üzenetére
Mindenki mást ért komoly játék és mást szórakozás alatt. Sőt én 3 felé bontanám a dolgokat. Én így értelmezem a dolgokat:
Van a fun játék, amit lehet csinálni causal meccsen, zenét hallgatni meg hülyéskedni, meg megtanulni lőni a fegyverekkel, stb.
Nálam a szórakozás az, hogy mm-ben megpróbálunk nyerni, mindenki 100%-ot teljesít, de senki se akad ki semmin se, mert ez nem egy komoly dolog. Elvégre semmiféle tétje nincs a dolognak. Csak legyőzzük az ellenfeleket és ennyi. Feladni és elhülyéskedni nem szoktam a meccseket sose mm-ben, de nem kapok agybajt, ha valaki bénázik, úgy se múlik semmi se a meccseken, csak szórakozás
A komoly játék nálam az, ha bajnokságokban játszol. Ahol vért izzadsz minden egyes fragért, mert kiesik a csapat a bajnokságból akár, ha elvesztitek a meccset. Ahol mindenki 300%-ot teljesít és mindenkinek 200-as a vérnyomása, majd 3 órán át próbálja kipihenni a meccset és lenyugodni végre (nem cs-ben, de volt részem ilyesmiben).Nálam ennyit takar a szórakozás, a nem elhülyéskedve játszani, nem agybajt kapva, csak lazán!
(#34056) MurdR: nincs szerintem itt semmiféle vita, csak eszmecsere megy
"Rendszergazda vagyok, nekem mindent szabad."
-
Arkennys
addikt
válasz zkas90 #34116 üzenetére
Igen, ennyivel. Én néztem jópárat mostanság is, és ezzel beigazolódott a sejtésem, hogy ennyivel gyengébbek összességében játékon belül. Érződött ez eléggé rajtuk, főleg hogy pl előtte NIP vagy más csapat meccsét néztem még pár órája.
Sztrego: Lehagytál, azt hittem együtt lépünk át AKba, szóval most hüpp
Si vis pacem, para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
-
#65313280
törölt tag
válasz zkas90 #34289 üzenetére
"tehát ez mégis csak zavar benne (ami a féltékenységhez vezet, ami ugye az irigységhez elég közel áll)"
"Gratula az észjáráshoz"
Nevetek.
(#34290) Coccolino_O: Emeld már ki hol írtam hogy nem könnyebb lőni az ellenfelet kérlek, mert nem erről volt szó csak te keverted ide.
Igen, a 128 tick sokkal jobb mint az alap 64 - javul a netcode, jobb a hitreg (= "jobban adja") és az alap mozgáson is nagyon sokat javít. De a videókon láthatod hogy nem a tickrate-el van baj (amiről eddig se volt szó) hanem a hitbox nincs összehozva a modellel/animációval meg magával a szerver-kliens kapcsolattal.
Erre jön még rá az első lövés random pontossága (ami az előbb lemaradt), hiába pontozod messziről az ellenség fejét álló helyzetből, kb 10% az esély hogy egy 100% pontos lövés célt téveszt vagy épp 10% hogy felsőtest/váll találat lesz. És itt ugye mozgásról még nem is volt szó.A weapon_debug_shot_spread paranccsal te is megtudod nézni, a sárga négyzet mutatja a szórást: [link] [link]
Erről beszéltem, hogy 1.6-ban nem volt ilyen bullshit randomság, nem arról hogy a 128 tick jobb-e vagy sem. Egyértelműen jobb mint a 64, de a játék alap hibáit/véletlenszerűségét nem orvosolja az sem. Remélem így érthető mire céloztam. Peace
A CSS hitboxa indokolatlanul nagy a modellhez képest, ezért van az hogy akárhova lősz azt találatnak veszi. De annál a játéknál talán még ez volt a legkisebb gond, felesleges is ide venni.
-
ProdiG
tag
válasz zkas90 #34514 üzenetére
Ezt elfelejtettem írni, hogy 1280x1024ben játszom, 1024x768 az már nagyon homályos ezen a képernyő méreten nekem. Ki fogom próbálni a monitort is, hogy jobb e valamivel. Nem igazán van bajom amúgy a Tv-vel sem, csak néha fura.
szerk: most szét van húzva a kép.[ Szerkesztve ]
-
Vanir
veterán
válasz zkas90 #34604 üzenetére
Gratula!
Én lassan 400 órával, csirke ranggal nem kaptam még overwatchot, bár valószínűleg az ellenfeleim irányába küldött undorító toxic flamelések miatt.Más:
DMG smurf accomon van kb. hármas win streak, plusz egy ma délutáni döntetlen. A három winen toronymagasan első voltam, a mai döntetlenen úgyszint, sok MVP-vel, ráadásul ma 4 LEM ellen voltam, illetve 4 LEM csapattárs volt mellettem, mégsem dobott fel LE-be. Érdekes ez a rang rendszer.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen