Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #8227 üzenetére

    Nem a DX verziókkal van a probléma, hanem a deferred render motor. DX9 alatt nem tudsz szín részinformációt menteni, egyszerűen nincs meg az API képessége ehhez. Ezt DX10-től lehet, míg DX10.1-től már a Z minták is használhatóak. Persze sok esetben ez sem ad tökéletes eredményt, így ezen a DX11 compute shader 5.0-ban írt AA algoritmus a segítség, amit az AVP-ben alkalmaznak.
    Ezeket nem viccből írják. Mindenkinek egyszerűbb lenne, ha az alapértelmezett MSAA beállításokat lehetne rápakolni a játékra, de ha erre nincs mód, akkor más megoldást kell keresni.

    -Solt-: Pontosan tudni kellene, hogy mi okozza a jelenséget, leeht, hogy valamiféle mintaoptimalizáció mellékterméke lehet. Ez esetben a Catalyst AI kikapcsolásával lehet megszüntetni. Ha a program eljárásainak az eredménye, akkor az AMD meghajtója nem tehet semmit, hiszen úgy van megírva, hogy a fejlesztők eredeti elképzelése érvényesüljön.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák