Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Érdemes ránézni a Battalion 1944-re is, annak már most több köze van az eredeti CoD 1-2 vonalhoz, mint amilyen az új WWII-es CoD lesz.

    Egy kis Kisktarter projekt az egész, de az early alpha videókat nézve nekem nagyon előjönnek a régi CoD 1-2 emlékek és a fejlesztők nem is titkolják, hogy ez a céljuk.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz oriic #45 üzenetére

    Basszus, early-alpha állapotban van, jelenleg nem a grafikai csicsamicsa az elsődleges, hanem a map design és a játékmechanizmus finomhangolása.

    Én bizakodó vagyok vele kapcsolatban, de ez még sokáig lesz early access cím.

    Az új CoD már biztosan nem lesz olyan, mint a régiek, az a játékmechanizmus a mai törzsközönségnek egyszerűen értelmezhetetlen. Ha rosszmájú akarnék lenni, akkor azt mondanám a tipikus CoD játékos még nem is élt, mikor az első részt kiadták (14 éve). Az Activision eladott darabszámra megy milliós nagyságrendben, míg a Battalion 1944 fejlesztői egy olyan rétegre céloznak, akik ugyan egyre kevesebben vannak, de egy kis garázsfejlesztő csapatot azért el tudnak tartani.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz wjbhbdux #48 üzenetére

    Ránézek majd, bár most elég jól elvagyok a Battlefield 1-el is.

    De vannak ilyen gyöngyszemek, én például a Day of Defeat-nek is nagy rajongója vagyok, mai napig elő szoktam venni néha (a Source változatot leginkább), de el kell ismerni, hogy azért a DoD nem olyan, mint az ős-CoD volt. Ott van még a Red Orchestra is, ami szintén egy másféle vonal, de azt is szeretem.

    De a Battalion 1944 célja inkább az ős-CoD vonal felé menni. Néha haverokkal még elővesszük a CoD + UO csomagot és csapatjuk neki, de azért egy 3v3 (ha egyáltalán összejön ennyi a munka meg egyebek mellett) nem olyan nagy élmény nagyobb mapokon, szóval leginkább Carentan only megy.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz l.skywalker #60 üzenetére

    Hol limitált a Battlefield 1?

    Olyan fegyverekkel van tele, amik javarészt csak a prototípus szintig jutottak el (ha egyáltalán), esetleg annyira a háború végére készültek el, hogy túl sok valódi csatát nem láttak. Sokan nyígtak a BF1 megjelenése előtt, hogy nem jó az első világháborús környezet, mert mindenkinek tolózáras fegyverekkel kell majd mennie, ehhez képest tele van a játék olyan SMG és LMG fegyverekkel, hogy egy történész csak hatalmasra nyílt pupillákkal pislog rajtuk (és a vicc, hogy hiába van bőség zavara, így is túl sok a sniper).

    Egyébként én nagyon csípem a BF1-et. De nem érzem, hogy fegyverek terén limitált lenne. Talán csak annyiban más a korábbiakhoz képest, hogy az SMG és LMG fegyverek határozottabban elkülönülnek egymástól hatásos lőtávolság és szóráskép szempontjából, de a classok közötti balance miatt ez még jó is.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz oriic #118 üzenetére

    PC-n egy multis játék akkor tud hatalmas tábort összetrombitálni maga köré, ha aktív e-sport közösség épül fel rá. Azért meg lehet nézni, hogy hány CSGO játékos van, még manapság is a 600 ezret közelíti a napi peak. Ott van a DOTA 2, ez manapság 750 ezret ér el naponta. Persze nem mindenki profi liga játékos, de olyan ez mint a foci: Az amatőrök látják a nagyokat és ez vonzza őket a pályára.

    Annak idején a Call of Duty egy kompetitív, e-sportra alkalmas multis címnek számított, persze tudom manapság is vannak ilyen-olyan kupák, de ez már nem olyan mint régen. Hogy baj-e? Szerintem nem, de ez is magyarázza, hogy a Call of Duty (meg valljuk be, a Battlefield is) azért népszerűbb konzolon, mert már inkább a casual rétegnek szól, akik megveszik drágán, be lehet dugni a szájukba a DLC szopócsövet és kifizetnek 120 dollárt egy játékért, amiből jövőre jön az új rész.

    Egy kompetitív multis játék 1 év alatt még odáig sem jut el, hogy a profi e-sportban komolyan vegyék (tele van csalásra alkalmas exploit-al, nem tökéletes a map vagy fegyver balance, stb), ezekből meg még a nagyobb bugokat sem tudják kigyomlálni, már itt a következő rész.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Az Xbox-on is elindult béta második napja után az a véleményem, hogy engem nem vett meg.

    A mapok unalmasak, az irányítás szörnyű (a jól beállítható Battlefield 1 mellett) és valahogy nem adja hangulatban sem, pedig a CoD, CoD: UO, CoD 2 hatalmas kedvenceim voltak.

    Még tolok vele pár kört, kihasználom ha már van rá lehetőség, de eddig megerősítve érzem azt, hogy az Activision ezt már nem azoknak szánja, akik az ős CoD-ok rajongói, hanem azok az újoncok a célcsoport, akik túl fiatalok, hogy játszhattak volna az utolsó második világháborús résszel. A CoD WaW már kilenc éves, míg a CoD 2 meg már 12.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Dave567 #486 üzenetére

    Látom ezt a szellemi szintet elég következetesen tartod több topikon keresztül is. Ez már haladó vitateljesítmény. :R Beszabadultál a Battlefield 1 topikba és hozzászólásonként átlagosan háromszor használtad a szar, hányás, fos, okádék szavakat és még azt is képes voltál benyögni, hogy buta mindenki aki nem így gondolja.

    Csak azon a ponton hasonlítottam össze a Battlefield 1-el, ami nem kimelyikjátékotszeretijobban kérdés: Ez pedig az irányítás. A CoD-ban összesen lehet ki-be kapcsolni az aim assist-ot meg állítani a sensitivity-t. Ennyi, semmi több. A Battlefield 1 ezzel szemben lehetőséget ad nem csak a FoV beállítására, de a sensitivity is állítható zoom tartományok szerint, külön állítható csípőből tüzelésre meg az ADS-re, külön állítható jármű típusonként, állítható az acceleration/smoothing, állítható az aim assist mértéke, állítható a célkereszt megjelenítése és ami számomra a legfontosabb: Állítható a deadzone is. Nekem a CoD-ban ez brutálisan magas, a Battlefield 1-ben ezt is kényelmesre beállítottam és sokkal magabiztosabban mozgok és sokkal érzékenyebb az apró mozdulatokra is (egy Kontrolfreek mellett ez külön hálás). Én csak azt látom, hogy az egyik játékban a nullához közelít az irányítás testreszabása a másikban meg egy végeláthatatlanul görgethető menü van csak erre.

    Próbálj meg ezzel vitatkozni. Gondolom ez is hülyeség. Majd mindjárt eltakarodom innen, mert te azt mondtad...

    (#487) Rico45: Nem akarom 24 óra után eltemetni. Ezek csak az első 24 óra benyomásai. Szeptember 4-ig még bőven van időm pár új kört lenyomni..

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Dave567 #491 üzenetére

    Ócsárlás... ühüm... :U

    Ezek a te szavaid a te kommentjeidből idézve a legutóbbi Battlefield 1 hír alatt, csak szeretném az én "ócsárlásommal" szembeállítani:

    "Sajnos a BF noobok annyira el szálltak maguktól, hogy le lehet velük minden szart nyeletni"

    "Egyik játék se kellene, de attól még a Bf nem jobb mint a COD, ugyan az az Ótvar hányadék fos. Csak a BUTÁK nem jönnek rá, hogy így van"

    "Képzeld el igen bele láttam, hogy szart se ér játék, hiába erőlködsz."

    "Mw1/2-höz képest egy szemét halmaz, sőt nincsenek rá szavak.."

    "Ocsmány bugos, hitreges okádék"

    "Szar wars pontosan tudom milyen, mivel a Dice csinálta, csinálja, pont olyan szar mint a BF, és az is lesz a mostani is."

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Mindegy, leiratkoztam a topikról. Legyen igaza Dave567-nek, nem akarok (vagy tudok) felemelkedni az ő szellemi szintjére, nem tudok szubjektív véleményt leírni, főleg nem másokét elfogadni, nem tudok érveket felhozni és azokkal vitatkozni. Csak ócsárolni. Sajnos kevés vagyok ahhoz, hogy az ő színvonalán tudjam osztani az észt.

    Meg hát a játékhoz is tök béna vagyok. :)

Új hozzászólás Aktív témák