-
GAMEPOD.hu
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz bulikavagyok #3733 üzenetére
Ez egy kellemes, 6v6 -ra való map méret. (Ellenben pl. a Piccadilly-vel). A két spawn hely ugyebár egyértelmű, ahogy az is, hogy ez egy 3 lane map dizájn. Nagyon hasonlít az eredeti MW Killhouse pályájához, jó lesz ez.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Black Dragon #3745 üzenetére
"Sok helyen vegyes érzelmeket olvasni, mégis a legtöbb helyen az évtized codjának meg hasonlóknak tartják ezt a játékot."
A számok egyértelműen beszélnek. Rengeteg pénzt kaszált már a nyitó hétvégén, és hol vannak még a karácsonyi időszak alatt vásárolt példányok.
De ha eltekintünk a számoktól, és csak azt nézem hogy az elmúlt 10 évben milyen részek jelentek meg, igen, az idei év Call of Duty játéka az egyik legjobb rész, ha nem a legjobb. Az idei az első olyan rész végre, ahol tényleg szemmel látható változások vannak, és nem olyan blődségek, mint az intelligens hal, és egyéb jónak hangzó, de jelentéktelen "újitások"."Nos, véleményem szerint a fejlesztők kifogytak az amúgy is kevés ötletükből és csináltak egy BF alternatívát, ami se nem BF, se nem cod."
A Ground War módot nem figyelembe véve, ami valóban kissé erőltetett lett, és érezni benne a "BF faktort" - és ami amúgy egy mellékmód, a fókusz meg mindig a klasszikus multiplayeren van", ez egy ízig-vérig Call of Duty, újragondolt, minden szempontból jobban felépített stílusban. Igen, ez nem az a Call of Duty amiben mehet a "360 no scope" meg az agyatlan futkározás és ugrabugra - itt végre tettünk egy lépést vagy kettőt, és kicsit jobban megfelel a koncepció a valós hadviselésnek, ami mindenképpen előny. Ja, hogy újra meg kell tanulni játszani, mert realisztikusabb a fegyverek visszarúgása, vagy mert a karakter nem sprintel végig 60 mérföldet, miközben 3 métert ugrik a levegőbe, és dob egy tripla szaltót? Meglehet, és az is, hogy annak is megvolt a maga szépsége. Ellenben ment a rinya orrba szájba, hogy évről évre ctrl + c / ctrl + v minőséget kapunk, tessék, most nem. Most még ez nem jó. Vicces a community azon része, akiknek soha semmi sem jó."Végülis sok más baj nincs vele, csupán az, hogy ez semmilyen lett, illetve pontosan az olyan játékosok fellegvára lett, akik élnek halnak a campelésért, eddig nem tudták kamatoztatni a tehetségüket de végre eljött a pillanat, itt hirtelen prok lettek."
Tévedésben vagyunk itt. Egyrészt a camper nagy részben sokkal veszélytelenebb állatfaj, mint az, aki tudatosan, tervezett mozog a pályán, figyelve minden sarkot, épületet, bokrot. Egyszerű az ellenszer ellene. Másrészt, a valóságban sem rohangál a katona fel és alá, ez a Call of Duty meg az eddigi realisztikusabb, és itt párhuzamot lehet vonni. Egyszerűen a játék felépítése olyan, hogy az eddig megszokottá vált "run n gun" stílusnak itt sokkal több negatív hozadéka van, mint pozitív.
"Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy akiknek ezek a mapok az agyából kipattantak beleszarnék a szájába, mert ezt ők sem gondolhatták komolyan."
Ehhez a kijelentéshez csak gratulálni tudok. Egyébiránt, a map dizájnnal semmi gond nincs, itt is az ismétlődik meg, hogy új, nem a megszokott, a rinyálók meg lusták újratanulni játszani, és szembesültek azzal, hogy mégsem olyan pro játékosok, ha új terepre kerülnek.
A map dizájnt érintve maximum a spawn rendszerre lehet fújni, igen, az IW - s srácok egyelőre meg nem igazán szokták meg, hogy ha már elhagytuk a 3 lane map tervezést, akkor a spawn is ennek megfelelő legyen. Sebaj, már jelezték, hogy a következő frissítésben pont ezen csiszolnak majd."(a team balance is, de azt már megszoktam a korábbi codokból, hogy szimplán szar)"
A team balance egy kényes téma, mert szimplán SPM pontszámmal besorolni a csapatokat közel pontos, de nem elég pontos. Igen, alakulnak ki helyzetek, amikor anomáliák lépnek fel, de egy shootert mondj, ahol nem. Ez még mindig az egyik legkorrektebb rendszer, amit valaha láttam, személy szerint még ha hibát észlelek, és szimplán esélytelen a helyzete a csapatoknak, akkor vagy kihozom a maximumot a helyzetből, vagy a legroszabb esetben kilépek.[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz gyuribácsi88 #3765 üzenetére
Ős CoD-os vagyok, 12 éve játszom folyamatosan a szériával, részenként pár ezer órám benne van mindegyikben, az utóbbi 1-2 évben csökkent csak ez, mert már más a prioritás. Felé időben PC-n, utóbbi időben konzolon. Mégsem unom a játékot. Nézd, ez egy új Call of Duty, ezúttal tényleg új. Más multiplayer, más felépítés, más játékstílus felé billenve. Ez valakinek tetszhet, valakinek nem, de a játék ettől függetlenül az egyik legjobb rész lett.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Black Dragon #3812 üzenetére
"Személy szerint én nem vágytam nagy változásra, főleg nem ekkorára, hogy teljesen új, másik játékstílust kell alkalmazni, illetve a pályák is számomra borzasztóan nagyok, így számomra inkább lett egy BF az egészből, nem CoD."
Az hogy a te igényed kimerül abban, hogy évről évre minimális változtatásokkal, vagy ahogy az MW2/MW3 idején történt copy/paste megoldással meg tudtak venni, az a te dolgod, de a nagyobb tábor véleménye relevánsabb, mivel ők az igazán potenciális vásárlók, és a nagyobb tábor évek óta komolyabb változást szeretne látni a szériában. Megkapták, megkaptuk, és örülünk is neki. Van egy kisebbik, ámbár annál hangosabb tábor akik szerint #szaracod #ezismegintszar, az ő véleményük sem lenne helytelen - csak nem itt és nem most, mikor egyértelműen sokan szeretik az idei új részt, pont azért, mert be merte vállalni a reformot."A játék tökélyre fejlesztette az összes hanghatást, így az campelő vérpistik már azt is hallják, ha a 100 méterrel odébb fingok egyet. Konkréten ennél a játéknál érzem azt először, hogy már már szürreálisan élethű lett, mert akkor számomra ebből az jön le, hogy vegyél egy pro fülest és már játszani sem kell tudnod, úgy is tudod merről fognak jönni."
Értem a költői túlzást, csak annyi a baj vele, hogy se nem reális, se nem vicces. Ha valaki egy first person shooter játékot kicsit is komolyabban szeretne játszani, az beszerez hozzá egy normális, minimum sztereó fejhallgatót. Aki hétvégi koca gamer módjára megelégszik a tv-n keresztüli prüttyögéssel, azt persze hogy a földig fogják alázni azok, akik komolyan veszik a játékot, és használják a fülüket arra, amire való."Én továbbra sem tudom elfogadni azt az érvelést egyik játéknál sem, hogy a valóságban sem csinálja ezt meg azt egy katona. Tisztázzuk, ez egy játék, ha valaki valóságra vágyik álljon be a seregbe és élvezze. Attól pedig a szőr is feláll a hátamon, akik taktikusnak mondják magukat, és az általad leírtak szerint a sarkoknál állnak és nézik, hogy ki jön arra, megvárják. Ebbe mi az élvezet? Én nem azt mondom, hogy rohangáljon mindenki fel alá mint egy idióta, de könyörgöm legyen már valami mozgás, mint sem minden sarkot szemmel tartani, hátha ott van egy nagyon "taktikus" ellenfél."
Elfogadni nem kell, a tény akkor is tény marad. Tisztázzuk, sokan azt szeretik, ha a játékuk nem 8 bites, Counter-Strike stílusú shooter, hanem egy olyan játék, ami realisztikusabb (de nem realista, különbség van a két szó között) megközelítéssel mutatja be a háborút, amibe a játékos is beleélheti magát. Hogy ebben mi az élvezet? Kérdezd meg azoktól, akik szeretik a játékot. Megjelenés óta alig volt olyan camper, aki komolyabb borsot tudott volna törni az orrom alá - a pályák kialakítása mindent megad ahhoz, hogy legyűrd az ilyen ellenfelet, a fegyverarzenál meg pláne.
"Ez inkább a te sztereotípiád, mintsem a valóság.Nagyok a pályák, a két végége spawnol újra, kilómétereket kell megtenni azért, hogy valakibe belefusson az ember, akik a legtöbb esetben "taktikusan" valamelyik házban, sarkon várják az embert, nyílt terepen aligha. Azt érzem az embereken, hogy szarnak bele a mozgásba, a pálya nagysága "rákényszeríti" őket arra, hogy egyhelyben maradjanak, kivárják amíg a másik játékos odajön, és mindkét csapat ezt csinálja. Ezt a játékot nem kell ebben az értelemben újratanulni, csupán át kell állni "taktikusra", ahol minden sarok mögé be kell nézni, mert tuti van ott valaki, mivel mozogni azt nem akarnak. Rengeteg öregmotoros codos ismerősöm van, biztos velünk és más hasonló emberekkel van a hiba, mi nem tudunk játszani az új terepen, biztos nem vagyunk prok, a játék lett tökéletes."
Majdnem jó lett a kezdőmondat, de javítok: ez a valóság, ez nagyon sok játékos valósága. A pályák egy része nagy, hogy a 20v20 játékost is egymásnak tudjon ereszteni, igen, viszont, itt még annyit sem kell futkosnod mint egy Battlefield esetében, mely címnek játékosai ott sem tartják problémának azt, hogy sokat mozognak. A spawn mindig aszerint van variálva (leszámítva a még jelenlévő problémákat), hogy az ellenfél csapatának játékosai hol helyezkednek el, avagy ez az állításod is helytelen. Abban igazad van, hogy egyesek játékosok szarnak bele a mozgásba, valóban - DE, van ellenük ellenszer. Ez viszont ráhúzni minden játékosra több, mint erős túlzás, igenis mozognak a játékosok, sokan nagyon ügyesen ráadásul.
Hogy a szavaiddal élve "pro-k" vagytok vagy sem, innen nem tudom megítélni, viszont azért tisztába tenném a fogalmakat. Egyrészt a "pro" megnevezést még egy gyerek szájából okés hallani, felnőttekéből már kevésbé, különböző gamer termékek marketingfogásai esetén is csak jót tudok mosolyogni a szón. Maradjunk annyiban, hogy két szóval - aka pro és noob - nem lehet jellemezni megfelelően azokat, akik egy adott játék vagy műfaj bizonyos létráján kapaszkodnak feljebb, vagy éppen esnek lefelé. Van átlagon aluli játékos, van átlagos játékos, átlag feletti jó játékos, nagyon jó játékos, meg vannak kiemelkedő játékosok. A te általad nevezett "pro-k", a kiemelkedő játékosok, na ők a nagy eSporter klánok játékosai. Ők azok, akik úgy tanulják a játékot mint mások a vizilabdát, vívást, akármit. Nem akarok a lelkedbe meg az önbecsülésedbe tiporni, távol álljon tőlem hogy bárkit is bántsak, de kétlem hogy ti az öregmotoros CoD -os ismerőseiddel oda tartoznál - máskülönben nem itt lennél, értelmetlenül szapulva a játékot amiatt, ami miatt nem kéne. Korábban is írtam már valakinek, hogy nem a víz a hülye, ha a kacsa nem tud úszni.
Még jómagam sem vagyok kiemelkedő játékos. Egyszerűen nem fektetek annyi effortot az egészbe, ami miatt ott lenne a helyem, azért, mert én nem kerültem ilyen körökbe annak idején, manapság meg nem tehetem meg, és nem is akarom. A játék nekem a szórakozás, és itt megáll a történet, nem akarnék sportot nevelni belőle. Jól játszom, sokszor nagyon jól, talán nem nagyképű még ezt kijelentenem, hogy az átlagnál jobban, de tisztelem az átlagos játékosokat, és azokat a "pro-kat" is, akik egyébként rendesen elgatyáznának. Ettől a játék viszont nem lesz szar, a játék jó, közel sem tökéletes, mert tökéletes játék, film, egyebek egyszerűen nem léteznek. A kérdés az egy játék esetében, hogy a fejlesztők mutatnak -e hajlandóságot arra hogy fejlesszék, javítsák azt."Félreértés ne essék, én nagyon vártam ezt a codot, nagy reményekkel futottam neki, de csak részben teljesítette azt. A multi egyszerűen már nem cod, ez bf, miért nekem kellene alkalmazkodnom egy bf játékhoz? Akkor inkább megveszem azt és elfogadom, hogy akkor az bf. A cod számomra sosem a realisztikus játékmenetről szólt, köze nem volt hozzá de ez így is volt jó, akinek ez nem volt jó az elment bf-ezni, ez kb már az idők kezdete óta így van. Ezekért és még számos más indok miatt mondom azt, hogy elvették a cod érzést tőlem, ettől függetlenül próbálok játszani a játékkal, de van számos olyan kör ami után a kontrollert a tv-be vágnám. Pontosan az olyan taktikus emberek maitt, akik összeszednek 7 killt, lehívják a helit, összejön a chopper gunner aztán a pálya végére összejön neki a 31-4-es stat dominationön, gratula, csak igazából pontot nem foglalt be egyszer sem..."
Ez mind szép és jó, de van alternatívád váltani, ha a szóban forgó játék nem tetszik. Ott a minden téren ultra arcade Counter Strike, ott a komolyabb Battlefield, sőt, régebbi Call of Duty részekhez is visszamehetsz. Ez a rész egyszerűen nem neked készült, de ez nem a játék értékéből vesz el.
Mindezen leírtakban semmi személyes nincsen, nincs problémám veled, tisztellek mint embert és játékost, csupán nem értem az indokolatlan kirohanást.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Több Custom Loadout Slot jöhet: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
További módosításokon fog átesni a közkedvelt 725 nevű shotgun: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Nem kötelező csinálni, van, akinek jól jön, mert nem tud egész nap ott ülni a gép előtt, vagy örül, hogy hétvégén tud egy keveset játszani - a streamet meg csak bedobja a háttérbe, miközben egyéb fontos feladatait, vagy a munkáját látja el.
Aki napi szinten 3-4 órát tud játszani, annak valóban nem lesz ez segítség. Viszont aki eleve követi ezeket a streamereket, annak nem jön rosszul az ajánlat.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Megelőlegezett patch notes: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
-
KaitouP
veterán
13 kiadatlan Operatort találtak a játék PC-s fájlai között, köztük egy olyat, aki Marshawn Lynch amerikai futball játékos alakít, illetve úgy tűnik, a Modern Warfare széria ikonikus alakja, Ghost is visszatér: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Vector SMG - re és Crossbow-ra is találtak utalást a PC-s fájlok között: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Más, nem éjszakai órákban jöhetnek a patch-ek később: [link]
(Igazából ezzel csak az amcsik járnak jól...)God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Szia!
Elvileg cross-save van, tehát az állásod elérhető lesz PC-n is, legalábbis a multiplayer progress mindenképp (multiplayer beta alatt így volt.)
Hogy ez érvényes - e a campaign mentésre is, abban kevésbé vagyok biztos.PC-n már nincs akkora gond a csalókkal, bátran veheted oda is, ha ettől félsz.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Gond lehet egyes régiókban a játék szervereivel, egyelőre az Activision Support nem nyilatkozott.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Állítólag jönnek vissza a szerverek, érdemes csinálni egy restartot.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Kint van az összefoglalóban a Trials szekció működése: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Az 5 legjobb MP7 loadout: [link]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz spanglee001 #4172 üzenetére
Marksman rifles kategória.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
A további Intel vs. AMD, illetve melyik CPU gyenge 2019 - ben és mit kéne venni helyette témát innentől kezdve kéretik a megfelelő topikban megbeszélni, eddig oké volt itt is amíg ténylegesen volt a topik témájához is közé, most már viszont sok az OFF. Köszönöm!
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Hír-péntek:
- Finomhangoláson fog átesni a killfeed: [link]
- Vonderhaar azzal viccelt, hogy az MW matchmaking-je skill based helyett connection based: [link]
- Októberben a Call of Duty: Modern Warfare volt a legkelendőbb játék Amerikában: [link]
- Kiadták az 1.08 -as frissítést, amely stabilitási problémákat, egyéb bugokat javít: [link][ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Az Nvidia összedobott egy nagyon részletes írást arról, hogy az Nvidia GPU használók miként hozhatják ki a maximumot kártyájukból, melyik beállítás mire jó, mit ad hozzá a Ray tracing a játékhoz, és hogy hogyan lehetne elérni a kívánt képkocka sebességet: [link]
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
oriic fordításában bekerült az összefoglalóba a Perkek és működésük menüpont, ami alatt magyarra fordítva olvasható minden perk működése.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Mai frissítés listája: [link]
Call of Duty Black Friday: [link]
Jelölt a Modern Warfare a Game Awards-on: [link]
Ezen a héten még várható frissítés: [link]
YouTube-erek tesztelték a játék matchmaking rendszerét, és levonták következtetéseiket: [link]God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Rendkívül érdekes kérdés, tippre szerintem ilyenkor "vegyes-felvágott" van. Sajnos tapasztalat nincs, többnyire egyedül megyek. (Vagy majd oriic kollégával, ha össze tudunk egyeztetni pár kör lövöldét. )
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun