Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Black Dragon

    addikt

    válasz KaitouP #3772 üzenetére

    "Ja, hogy újra meg kell tanulni játszani, mert realisztikusabb a fegyverek visszarúgása, vagy mert a karakter nem sprintel végig 60 mérföldet, miközben 3 métert ugrik a levegőbe, és dob egy tripla szaltót? Meglehet, és az is, hogy annak is megvolt a maga szépsége. Ellenben ment a rinya orrba szájba, hogy évről évre ctrl + c / ctrl + v minőséget kapunk, tessék, most nem. Most még ez nem jó. Vicces a community azon része, akiknek soha semmi sem jó."

    Nézd, én a kezdetek óta codozok, ahogy gondolom te is. Nekem eladhatták ugyanúgy az MW2-t és az MW3-mat is, engem nem érdekelt a minimális változás, a játék hangulata megfogott és szerettem vele játszani, szerintem 2000 órát beleraktam még annó a két játékba multiban. Az utána jópár évre rákövetkező WW2-nél is visszajött ez az érzés, habár sok esetben felcseszett, mégis tudtam vele órákat játszani. Igen, sokszor szürreális, abszurd volt, hogy emberek mibe nem halnak meg, mit tudnak csinálni, de ez már az MW szériánál is a Last standban meg a juggernaut esetében is kimerült, el tudta rontani az játékélményt, mégis tovább tudtam rajta lépni. Személy szerint én nem vágytam nagy változásra, főleg nem ekkorára, hogy teljesen új, másik játékstílust kell alkalmazni, illetve a pályák is számomra borzasztóan nagyok, így számomra inkább lett egy BF az egészből, nem CoD.

    "Tévedésben vagyunk itt. Egyrészt a camper nagy részben sokkal veszélytelenebb állatfaj, mint az, aki tudatosan, tervezett mozog a pályán, figyelve minden sarkot, épületet, bokrot. Egyszerű az ellenszer ellene. Másrészt, a valóságban sem rohangál a katona fel és alá, ez a Call of Duty meg az eddigi realisztikusabb, és itt párhuzamot lehet vonni."

    A játék tökélyre fejlesztette az összes hanghatást, így az campelő vérpistik már azt is hallják, ha a 100 méterrel odébb fingok egyet. Konkréten ennél a játéknál érzem azt először, hogy már már szürreálisan élethű lett, mert akkor számomra ebből az jön le, hogy vegyél egy pro fülest és már játszani sem kell tudnod, úgy is tudod merről fognak jönni.

    Én továbbra sem tudom elfogadni azt az érvelést egyik játéknál sem, hogy a valóságban sem csinálja ezt meg azt egy katona. Tisztázzuk, ez egy játék, ha valaki valóságra vágyik álljon be a seregbe és élvezze. Attól pedig a szőr is feláll a hátamon, akik taktikusnak mondják magukat, és az általad leírtak szerint a sarkoknál állnak és nézik, hogy ki jön arra, megvárják. Ebbe mi az élvezet? Én nem azt mondom, hogy rohangáljon mindenki fel alá mint egy idióta, de könyörgöm legyen már valami mozgás, mint sem minden sarkot szemmel tartani, hátha ott van egy nagyon "taktikus" ellenfél.

    "Egyébiránt, a map dizájnnal semmi gond nincs, itt is az ismétlődik meg, hogy új, nem a megszokott, a rinyálók meg lusták újratanulni játszani, és szembesültek azzal, hogy mégsem olyan pro játékosok, ha új terepre kerülnek."

    Ez inkább a te sztereotípiád, mintsem a valóság.Nagyok a pályák, a két végége spawnol újra, kilómétereket kell megtenni azért, hogy valakibe belefusson az ember, akik a legtöbb esetben "taktikusan" valamelyik házban, sarkon várják az embert, nyílt terepen aligha. Azt érzem az embereken, hogy szarnak bele a mozgásba, a pálya nagysága "rákényszeríti" őket arra, hogy egyhelyben maradjanak, kivárják amíg a másik játékos odajön, és mindkét csapat ezt csinálja. Ezt a játékot nem kell ebben az értelemben újratanulni, csupán át kell állni "taktikusra", ahol minden sarok mögé be kell nézni, mert tuti van ott valaki, mivel mozogni azt nem akarnak. Rengeteg öregmotoros codos ismerősöm van, biztos velünk és más hasonló emberekkel van a hiba, mi nem tudunk játszani az új terepen, biztos nem vagyunk prok, a játék lett tökéletes.

    Félreértés ne essék, én nagyon vártam ezt a codot, nagy reményekkel futottam neki, de csak részben teljesítette azt. A multi egyszerűen már nem cod, ez bf, miért nekem kellene alkalmazkodnom egy bf játékhoz? Akkor inkább megveszem azt és elfogadom, hogy akkor az bf. A cod számomra sosem a realisztikus játékmenetről szólt, köze nem volt hozzá de ez így is volt jó, akinek ez nem volt jó az elment bf-ezni, ez kb már az idők kezdete óta így van. Ezekért és még számos más indok miatt mondom azt, hogy elvették a cod érzést tőlem, ettől függetlenül próbálok játszani a játékkal, de van számos olyan kör ami után a kontrollert a tv-be vágnám. Pontosan az olyan taktikus emberek maitt, akik összeszednek 7 killt, lehívják a helit, összejön a chopper gunner aztán a pálya végére összejön neki a 31-4-es stat dominationön, gratula, csak igazából pontot nem foglalt be egyszer sem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák