Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Chaser #77991 üzenetére
A 2.0 és 2.5(QR25) benyásoknak van pár korai jellegzetessége. Pl szeret a katalizátor felső része repedni ami nagyon csúnyán szét tudja barmolni a motort belülről, és a vége olajfogyás.
Osztán ott van a kezdeti hengerfej tömítés problémája is.
Ne is menjünk bele mélyen. Kompressziómérést kell rajta csinázni minden előtt. És amíg nincs kizárva a repedt katalizátor én nem mennék vele, mert ha onnan valami a motortérbe kerül akkor felveszi a keresztségben a Mihály nevet. Éppen elég ha most a lehúzógyűrűket már tönkretette. Ha ez a hiba.
De lehet pillangószelep csavar lazulás is ami megint csak szeret a dugattyú felé közlekedni.Szóval ehhez szaki kell, és olyant én BP-n nem ismerek, nagyon sajnálom
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest