-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
k.
őstag
ÉN ugyan nem vagyok BMW-s de ez a kilóméter dolog engem is zavar.Láttam olyat is hogy tökrégi ford 150 ezerrel hirdetve.Namost ahogy az belülröl kinézet..Meg Ignis 140ezerrel hirdetve ugy hogy az ülése szakadt volt ugy hogy volt rajta egy üléshuzat....
És aki megveszi az örül hogy jajdejó az enyémben csak ennyi van nemugy mint a tiedben.Bár repedt a műszerfal fosszagú az ülés és kutyaszar van a hátsó ülésen de kevesebb a kilóméter igy tuti jobb.
Nekem még sosem volt autom de néha nézelödöm neten.Az elsö hogy megnézem a beltért.Ha szakadt már ránézésre akkor rögtön fejeltös.Meg egy másik idegesitó dolog.Vannak a légzsákos autok.Ugye ott a kormány közepén van egy kis fedél azalatt a légzsák.Namost amikor a középsö rész csillog a kormány meg hót kopott az szerintem rögtön azt jelzi hogy törték ennek ellenére több helyen is virit a törésmentes felirat.
Hallotam olyat is-lehet pont a PH-n- hogy egy szöke csaj meglátott egy MINI-t.Na el is ment megnézni.Minden jó csillog villog a kocsi.Majdnem meg is vette mikor látta hogy a papirok között egy bazinagy papiron ott virit hogy az auto már totálkáros volt roncsként adták el amerikábol.A csaj ugyan szöke volt gondolom emiatt is merték bepalizni de azért elég ciki hogy ha valaki nem beszél angolul nagyon meg is szivhatja... -
k.
őstag
válasz God Vazzeg #6562 üzenetére
Csak mondjuk én 5 éves autot néztem épp....(nem BMW).. 100000kmel és stbvel hirdetve...
-
k.
őstag
válasz MPowerPH #8185 üzenetére
Elnézést hogy beleszólok igy auto nélkül 17 évesen a topicba:
Szerintem sem jelent semmit az életkorod.Az ha dolgozol és ezáltal többre viszed mint más idősebb ember az nem szégyelni való!
Nekem is tervben van egy munka majd jövőre ha 18 éves leszek amit a suli mellett lehet csinálni és igen egyetemre-19 éves koromban- saját autoval szeretnék menni!
Szóval manapság sok-sok fiatal maga veszi a dolgait,lehet hogy ez másnak nem tetszetős de szerintem ez igy jó.Sok osztálytársam dolgozik ilyen olyan munkát a suli mellett-meki stb- és mind gyüjtöget hogy megvegye azt amit szeretne.
Szóval kitartás -
k.
őstag
válasz MPowerPH #11065 üzenetére
Multkor néztem, hogy előző szériás 7es BMW 2002-2003as évjárattal kerülnek kb 3-4 millióba. Biztos, hogy telivannak KM-el és nem annyira jó állapotúak mint mondjuk ugyanaz csak 9 millióért, de azért durva hogy simán vehet az ember egy luxus autot egy Astra áráért. Csakhát utánna azt fenn is kell tartani....
Szóval bazinagy az értékvesztés, valahogy nincs igényem új autóra ha 2-3 év után jóval olcsobban az enyém lehet -
k.
őstag
Én nemtudom. Azért, mert sokba kerül fenntartani és bármennyire is szép meg jó autó de mondjuk az, hogy amiatt ne tudjak akár egy új telefont megvenni mert a 3as-vagy 5ös. bmw helyett 7es lett akkor már nem éri meg. Az autó is fontos és jó dolog de van egy határ. Ha úgy élek majd akkor persze jöhet
-
k.
őstag
válasz dragonfx #11575 üzenetére
""Nézz már meg egy F10 -est milyen technikát képvisel"
egy formátlan tulelektronikűázott gizda sznoboknak való hangszigetelt doboz.be is rakhatd akár aláírásba
"
Egy komoly auto miért lenne gizda sznobnak való? Simán tud mindent amit egy mai autotól el lehet várni....
"egy e36 100x jobban illik a bmw arculatába.élek, erő, hang, és szénnéelektornikázott mindne ami eprsze idő előtt beadja a kulcsot."
Egy e36 elavult, méghozzá nem is gyengén. Az hogy az akkori bmw arculatba illet az tény a maiba közel sem. Attól hogy a BMW átalakult attólmég igenis egy magas szintet képvisel, amit te még bmwnek hivsz mamár nem. Jónak jó autó de semmi extra.
Elnézést, hogy belepofázom de lesznobozni egy F10et aztán meg egy e36ot felhozni háát... -
k.
őstag
Ezek azért nagyon durva áresések, igy reaálisan végiggondolva. 6,5 éves auto és 1/6-odát éri az újkori árának, ami azért elég "kevés". Jó persze akik ezt veszik ott nem nagy cucc, cserébe földi halandó is hamarabb juthat hozzá, de azért durva végiggondolni hogy ez került mondjuk 25 millióba-vagy 30- és most 5 milla körül elvihető.
Na mind1 csak elmélkedem...... -
k.
őstag
válasz dízelracer #11823 üzenetére
Ez tény. Engem pl sosem zavart az ilyen,de sokakat igen.. Ha megtudja venni, hát vegye,. Én megelégednék egy 3as bmwvel is(vagy S60as volvo).
-
k.
őstag
válasz Gebriel #12312 üzenetére
Nem kell sietni. Énis anyáztam már magam, amiért valamit eladtak elödtem vettem gyorsn egy másikat, 2 nap mulva ujra kapható volt az adott cucc. Ha most nincs megfelelő hetes akkor várj akár 1 hónapot is, biztos hogy lesz. De hogy csak azért mást vegyél, hogy legyen akkor az nem épp jó döntés.
-
k.
őstag
válasz Gebriel #12317 üzenetére
Szépek is az E46ok de azért a hetes az kissé tágasabb ótó
Egyébként nekem pl egy szimpla fülessel is volt ez. Eldöntötem volt rá 20km. Jó vegyük meg. Nincs sehol. Hát itt ez a 15-ks füles dejó dejó vegyük meg. Megvettem. Mindez volt pénteken. Hétfőn az a füles amire honapokig vágytam ott volt a boltban. Én meg vettem egy másikat. Kb irónikus de sosem voltam oda azért amit vettem, pedig iszonyat klassz cucc volt azis, szimplán azért mert nem arra vágytam hosszú ideig, csak egy szimpla elbaltázott döntés hozadéka volt. Na te ugyanezt milliókkal akarod megcsinálni. Jó, persze az E46osokkal sem vennél szart, de ha belegondolsz hogy már hónapok óta a heteseket nézegeted akkor azért szerintem egyértelműbb mi az amit igazán szeretnél.
-
k.
őstag
válasz MPowerPH #13047 üzenetére
"Az az én hibám, hogy nem szeretek nyalni, és nem szeretek 'beosztott katona' lenni. Jó ez a pénz, de diplomával Németországban 8x ennyit keresel. Nálam ez az életcél, itt nem látok jövőt."
Két részben reagálnék:
1. Alapjában véve, én is igy gondolom. Ha aztmondanák, hogy nyaljak segget, havi netto 200k-ért, röhögve huzok a picsába. Na de, ha aztmondják 700k. Hajaj.
Szóval van az a pénz amiért hajlandó vagyok "kedves fönököm én tégedet úgy szeretlekre".
2. Én is elköltöznék. Egy feltétellel nem. Ha sikerül majd céget alapitanom, -legyen ez akár egy Apple bolt mondjuk- és az úgy megy, ahogy szeretném, akkor maradok. De sima kis alkalmazott aki robotol 8000000 órát, az sosem lennék. Nem birnám ki. Ezért mennék én-jövőre megyek fősulira- valami féle kommunikációs/piár szakra, hogy egyfelöl jól tudjak az emberekkel kommunikálni-boltnál eléggé jól jön-, vagy akár egy cégnél jó reklám anyagokat összedobni. Gyakorlatilag nekem az ittmaradást csak az tenné biztossá, hogyha bejönne az élet, és úgy keresnék, hogy összejöjjön egy fiatal-akár új- 3as BMW-re egy normális lakásra-nem kell feltétlen kertesház, elvagyok én egy 70nmes lakásban is, ha szép környéken van- el tudjak menni külfödre, és meg tudjam venni azokat amiket szeretnék. Ha pedig kuporgathatok évekig a fapad suzukira, ruhákban nem fér bele minimum az adidas szint, akkor elhuzok innen.. -
k.
őstag
Lenne egy elég hülye kérdésem
Tehát a helyzet az, hogy 2-3 éven belül lesz-feltehetőleg - kocsim. Namost a szülők aztmondták, hogy beijedve a mostani balesetektől ami azért van mert a sok hülye fiatal felelőtlen, beszállnának valamennyivel a dögbe.
Namost ugye elég jó biztonságot kvázi a 7es ad. A kérdésem, hogy egy ilyen typusú 7-esnek mennyire elszállt a fenntartása? Munkát válallnék fősuli mellett, ha bejön olyan havi 60-70k, akkor abból azért fenntartható? Kb 1.5 milla körüli aútóban kell gondolkodni, gondolom addigra már 2001.-esben, hiszen még eltelik pár évAzért kérdezem, mert friss jogsim lenne, meg ilyenek, feltehetőleg csak hétvégén lenne használva.
Aztán persze lehet, hogy nem is ez lesz, ha bömös akkor 3as, vagy pedig egyáltalán nem ilyesmi, most tisztán elméleti sikon mozgok[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
Persze, ez igy szokott lenni. Mig veszek valamit 3800 variációt végignézek, oszt csak lesz valami.
Alapvetően azért szeretnék komolyabb kocsit-biztonság szintjén-, mert mig megtanulok vezetni, addig sokszor hibázhat az ember. Van, hogy megúszhatom, van hogy nem, de a lényeg, hogy hibázhat az ember. És jobb azért, ha egy bmw-ből sértetlenül szállok ki, mig mondjuk egy stiftből nemépp. Jó tudom van a bmw és a stift között milliónyi autó, ezért kell végiggondolni.
A helyzet az, hogy olyan a családunk, hogy kinézzük a legjobbat, aztán pedig megyünk lejebb. Ez ilyen. Lehet, hogy bejön a bmw, ha nem akkor lesz 15 év mulva cégvezetőként egy -
k.
őstag
válasz dragonfx #13314 üzenetére
Ez nem igy megy. Sok ember nem vesz használt autót. Bemegy, 4 milla, jól felszerelt swift és elhozza. Ugyanugy, bemegy itt egy focus és dettó. Tehát az, hogy jó bmwket adnak annyiért, az azért nem jelent semmit, mert van akit egy használt dvd filmre se lehet rávenni, hátmég egy használt autóra.
-
k.
őstag
válasz DreaD88 #13316 üzenetére
Sok ember csinált a válság elött ilyet. Most használtból sem vesznek 4 milla körül. Egyébként sokan. Hallotam olyan emberröl-ford szalonban mondták- a 8 éves focusában van 800 kilóméter. Nem 800 ezer, csak 800. Biztos kaphatott volna bmw-t is, de ő fordot vett-azt se használja-.
Nehogy azt higyjétek, hogy az az átlag, hogy suzuki helyett bmw-t vesz, max opelt vesz suzuki helyett, ekkora kategóriát nem ugrik. -
k.
őstag
válasz DreaD88 #13316 üzenetére
Sok ember csinált a válság elött ilyet. Most használtból sem vesznek 4 milla körül. Egyébként sokan. Hallotam olyan emberröl-ford szalonban mondták- a 8 éves focusában van 800 kilóméter. Nem 800 ezer, csak 800. Biztos kaphatott volna bmw-t is, de ő fordot vett-azt se használja-.
Nehogy azt higyjétek, hogy az az átlag, hogy suzuki helyett bmw-t vesz, max opelt vesz suzuki helyett, ekkora kategóriát nem ugrik. -
k.
őstag
Ebben igazad van, ugyanakkor általában a banki visszavett autóknál tartanak egy ellenőrzést, amiről készül ugye egy állapotlap. Namost ha ott aztirja, ez és ez szar benne és megnézem 20k a javítás akkor elhozom. Vagy pl volt, hogy azért volt olcsó, mert a belsejét lelakták, de műszakilag full hibátlan volt, jó gumikkal ,csak valszeg fuvaroztak vele, a cég meg csődbement. Fogom magam, üléseket kicseréltetem egy bontóból, a kárpitokat szöszölve kipucolom és kész. Nem egy felelmelő dolog, de diákként inkább ez, minthogy fizessek
-
k.
őstag
válasz dragonfx #14009 üzenetére
Az a baj, hogy ez az egész válság mizéria nagyon betett mindenkinek. Pl anyukám 100kval minimum kevesebbet visz haza. Jó, még igy is az átlag fölött keres, de azért megéreztük rendesen. Pl szeretnénk autót cserélni, valszeg az opel astrából egy SX4 lesz, de az is tuti hogy visszavett, mert ennyi pénzért-300k-t fizetnénk kb rá- szeretem tudni ha valami trágya, és az ott legalább le van írva.
Egyébként én is elhúznék az országból mostmár. 18 éves vagyok, de mindenhol az látszik, hogyha az ember kimegy, akkor, hogymondjam, szal az hogy keres itthon 3 kilót és jól él az jó dolog. Nyugaton keres 700k-t ami kb az itteninek megfelelő, ott nem olyan "gazdag" ugyanakkor az összes szolgáltatás-utak, egészségügy és tsai- annyival jobbak, hogy nem érzi azt az ember néha, hogy putri az egész...
-
k.
őstag
válasz dragonfx #14011 üzenetére
Úgy mondom ezt tudod, hogy míg mondjuk elötte, ha teszemazt a kocsira kellett költeni, akkor nem érezte meg a költségvetés, mostmár mondjuk egy 200k-s vw beavatkozás azért hát fájó pont. Rendben van, hogy normálisan élünk,csak ha az ember átéli, hogy elötte milyen volt a jobb, akkor az hiányzik. Ennyire egyszerű. Így sem panaszkodhatok azért, van olyan osztálytársam aki még sokkalsokkal rosszabbul él(2 szülő keres annyit mint nálunk 1), de attól még nem rózsavirág itt sem az élet.
-
k.
őstag
válasz Tálydi #14560 üzenetére
Apukám járt a munkája miatt nemrég egy mercedes szervízben. Ott mesélték, hogy az, hogy egy 3-4 éves S merci éves revíziója 1 milla, az normális. A szemük sem rebben a tulajoknak. És profi, szintúgy nem átbaszós bandáról van szó.
(A 7 éves G astránkhoz az új motorvezérlő 300k. Ezek után átgondolnám, hogy drága a 900k a bömöshöz....)
-
k.
őstag
válasz dragonfx #15102 üzenetére
Hagyjuk már ezt, hogy aki jómódú az nem tisztességes munkával érte el. Van ismerősöm akinek 3-4 ingatlana van, és full tisztán, a saját pénzén jutott el oda. És egy rongyos 4 éves Corollával jár, pedig futná bmwre. Bár most londonban nyaralnak a feleségével, és pihennek. Az az út is vagy 1 milla. Szóval simán elérhető elég "nagy" rétegnek ez az egész-most lazán fejből 1 100-200 ezer embernek szerintem- max nem mind autóra költi.
-
k.
őstag
válasz Gebriel #15492 üzenetére
Azt is mondták még, hogy ezek afféle 2 milliós autók. Tehát vagy így, vagy úgy, de annyiba fog fájni a végén.
Szóval dönthetek, hogy spórolok és veszek egy faja e46ot 2 milla körül, vagy veszek 1.5ért, aztán 1-2 év alatt rámegy.Azért is gondolom, hogy igy 1 milla körül, ha valaki 3as bömöst akar, vegyen egy e36ot gyönyörű állapotban, aztán nincs probléma.
Pl ez egy nagyon szép darab:
[link] -
k.
őstag
válasz Gebriel #15496 üzenetére
Igazából én szerintem veszek valami suzukit első autónak ilyenek helyett
Tudom, hogy nem egy kategória, meg itt nem csípik az emberek az ilyet, de nem merem bevállalni ezeket.
Nem is feltétlen az autó tehet róla, de én tartok tőle, hogy 15-16 éves kocsik-mire eladom minimum annyi lesz- fenntartása nem lesz elég olcsó. Szóval sok mindenre félre kell tennem, és olyan kell ami minimumból eltartható.
Szóval én, aki nem hithű bmw fan, csak simán szereti, nem érzem azt, hogy ezeket meg szabadna venni-e36ot talán, de nekem öreg már azis-, főleg fiatalon. Hiszen menő, ha én 20 évesen egy gyönyörű e46al megyek bulizni, meg biztos irígykednének rám, de aztán meg amikor nem birok venni kurva energia italt a büfében, mert jaj ez drága, akkor számomra oda az egész feeling.
Majd akkor veszek egy szép 5-6 éves bömöst, ha anyagilag úgy állok, hogy tutira belefér.
Sajna sok fiatalt látok, aki azért veszi, hogy felvágjon vele, aztán meg látszik, hogy a gatyája rámegy a cuccra, mert vett áron alul valamit, amivel egy valag gond van.