-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3572 üzenetére
De, az új 3.0 -ás moci az 274le -s. Mit gondolsz, miért szeretnék ilyet? Megy mint a fene. És imádom a formát, azóta amióta WTCC -t is nézek ez az álmom, még ha ott 320SI -k is mennek.
Nekem itt még a belső is tetszik, legalábbis az E60 -nál sokkal szebb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3608 üzenetére
Jah, hát ezt mondom. Azért csak 50 ló, 2 henger, és 8 szelep mínuszod van, viszont te jóval könnyebb vagy. Azért reális a dolog.
Apa céges autója egy Ford Mondeo ST220. Nah, hát az is bivaly egy jószág, én azt is nagyon szeretem. Chippelve van, így 242 lovas, szal azért megy.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3610 üzenetére
Mármint mit tolok le a bömivel? Nem, ha a Mondeo 4500RPM -et eléri, már nem verem meg, és onnan a Mondeo -t 7000 -ig huzathatom. Ez azért van, mert elég magas a nyomatékcsúcs. Chippelés előtt még rosszabb volt, a chip segített rajta kicsit. Ez ilyen pörgős motor. Az enyém meg 3500 -tól keményen tol, és 5500 -nál, max. 6000 -nél érdemes elváltani, mert soros motorról lévén szó, alacsonyabb fordulaton adja le a jobb nyomatékot/teljesítményt. Mindennapi autozásra jobb a bömi, mert nem kell annyit visszaváltani... De a Mondeo nagyon megy, ha huzatod, autopályán 265 -öt is mentünk vele.
Amúgy nem tom, még soha nem találkoztam ST mondeoval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3634 üzenetére
Dragon, jobb a soros motor 6 hengerben. BMW az ilyen mocikat tudja a legjobban megcsinálni. De Sor 6 biturbo már van, nem? E60 535i az nem az? Az soros 6 -os, 3000 -es motor. És asszem ott nem egymás alatt helyezkedik el a 2db turbo, mint az 535D -ben, hanem hengersoronként... De lehet tévedek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3644 üzenetére
Nah, megvan a válasz:
"
Sötét trükkök a turbókkal
A nyolcvanas években, amikor a turbóhiszti a legvadabbul tombolt, direkt szupernek számított az alul vergődő, fent ordítóan erős motor. Senkit se zavart, hogy a gázadás és a gyorsulás között eltelő másodperceket összegyűjtve évente egy kéthetes vakációnyit várt össze magának az ember. Aztán egyszer valaki ki merte mondani, hogy ez borzasztó. Ekkor kezdődött a kísérletezés a turbólyuk betömésére.Minél erősebb autót akarunk, annál több levegőt kell szállítania a turbónak. Minél nagyobb a turbó, annál lassabban pörög fel, annál nagyobb a luk. Az első kézenfekvő megoldás, hogy ne akarjunk erős autót. Ezt választotta például a Saab a 95 háromliters V6-osánál, ami csoda érdekes volt: mindössze három henger kipufogógázai hajtották az egyetlen incifinci turbóját, ami mind a hat hengert táplálta. Valóban nem volt nagy luk, viszont a feltöltött motor gyengébb lett, mint az alapjául szolgáló sima Opel Omega-blokk. Sokkal.
Aztán voltak az emlékezetes szekvenciális turbók, a Porsche 959-től a Suprán át az RX-7-ig, amik jellemzően mind gyönyörű megoldások, de drágák és komplikáltak, és érzésre mai szemmel annyira nem is különlegesen jók. A Porsche tán kivétel, de az gyakorlatilag egy nem létező autó.
Vannak továbbá a kisméretű turbók, amik egyszerre dolgoznak, ilyen volt a Nissan 300ZX-ben, és ilyen van most a 335i-ben. Ez sokkal olcsóbb és egyszerűbb megoldás, mint a sorba kötött, de elméletileg ugyanúgy igaz rá, hogy egyszerre luk nélküli virgoncság és különösen nagy teljesítmény nem várható tőle. Lám, a vadi új BMW a két turbójával papíron csak 35 lóerővel, azaz 12%-kal erősebb a sima 330i-nél. Alul sokat segít, középen irtózatosan erős, de felülre nem marad elég tüdeje egy radikális csúcsteljesítményhez.
Az ügyes megoldás: az aktuális Porsche 911 Turbo tudja az igazi trükköt, a viszonylag nagy turbót változtatható geometriával. Így mindenhol elég hatékonyan üzemel, viszont ilyen VGT turbót eddig nem szereltek benzinmotoros autóba (a modern dízelek szinte mind ilyenek kezdenek lenni), mert a melegebb kipufogógáz, ami a benzin égésekor keletkezik, nagyon megdrágítja a VGT-ket.
Mit tud még a BMW? A közvetlen befecskendezés miatt elég nagy kompressziót, amitől a motor ott is erős, ahol a turbó nem segít. Aztán a Mitsubishik 1050 fokos hőtűrése miatt nem kell agyonnyomni a hengereket benzinnel, hogy az elégetlen anyag párolgása hűtse a lapátokat, de ha kéne, lehetne, mert a különösen precíz piezobefecskendezés akkor és annyit spriccel, amennyit kell. A közvetlen befecskendezés és a feltöltés nagyon jó barátok, ez a jövő útja.
"Don't Tread On Me
-
Vangelis
nagyúr
válasz dragonfx #3657 üzenetére
Én ki is próbáltam mit bír a téli köpeny
Odafelé nyérival már 50-60 al csúszkáltam.
Visszafelé meg toltam neki 120al.
Nem volt havas az út csak fosatós.Tudom hogy sokat szémít a téligumi.
De csak most volt alkalmam felrakni, meg nem is nagyon BMW ztem mostanság..De viszont most kiélem magam..
Asszony xaros splashe többet eszik mint a 320i.m
Ezért inkább járok ezzel, csak ezt meg féltem hogy valami barom belémjön.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3684 üzenetére
Nem kell messzire menjek, de elég sok magasabb körökben lévő emberkét ismerek, akiknek nem gond hogy az autó 10 vagy 30 misibe kerül, szóval elég sok új, bmw, merci, audi tulajt ismerek, és általuk hallottak alapján, egyértelműen a legjobb az audi, második a bmw, mercivel meg főleg az s-el, sok a baj.
Két embert is ismerek, egyik a közvetlen főnököm münchenben, aki újfajta s-el jár, egy 500-assal, vadi újonnan rendelte kivánsága szerint, azóta mióta megvan neki(2 év)legalább 3-szor halt le menet közben, tavaly nyáron autópályán olyan 150-nél egyszerűen leállt a motor, nem lehetett indítani, és az egész autót ki kellett cserélni, mert a motor mindent tönkretett(váltó,klíma,elektronika teljes egészében,vezérlés,légzsákrendszer,stb...), és ez egy 1.5 éves autótól, amiben 80.000km volt....
Én magamnak mercit nem vennék ezek közül az tuti...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3686 üzenetére
Úgy értettem, hogy audi a legjobb, bömi a második, hogy megbízhatósági szempontból.
Amúgy az új A6-os nagyon sok helyen a legmegbízhatóbb autó címet érdemelte ki, nesze neked japánok....# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3690 üzenetére
Nah, most őszintén mondom. Ha egy új Audi A6 2.7T és egy E60 3.0 között kellene döntenem, lehet az Audit választanám. Mondjuk az álmom egy 335i, az tetszik a legjobban, M-packett -el.
De ezt már anno mondtam is, Bangle féle ötös nem tetszik, az új 3 -as viszont nagyon bejön.
És egy duplaturbo -s 3.0 -ás benzinesnél nem kell jobb.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3702 üzenetére
Azzal kezdeném a 335i esetében, hogy vinném chippeltetni
Ez az alap chip: BMW 3er 335i
306 PS ---> 335 PS
400 NM ---> 440 NMVan egy erősebb, ez a vége:
---> 358 PS
---> 460 NMDe lehet még a turbo -ra is szereltetnék kis potmétert, lehessen állítani a nyomást.(bár az nem illene ehhez...) Így persze magától érthetődik, hogy egy olyan 0.1 barral feljebb nyomatnám a nyomást.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3704 üzenetére
Nem gányolás az, hogy kicsit több lovat szeretnék. Persze, gyenge. De írták, hogy ezt még elbírja a motor mindenféle nyulka-piszka nélkül. Amúgy ezeknél is állítottak a turbónyomáson, azért ennyi a ló. És ez a 335i húzva megeszi a V8 -as M3 -ast, sokkal rugalmasabb a 2db turbó miatt.
Az én autómra is 2db variációt írnak. Nekem most 193 -ról 204 -re van húzva, de vihetném, és akkor kb. 216 lovam lenne. Nah, de itt azért alacsonyak az értékek, mert ez szívó, nem turbó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3738 üzenetére
Az ilyen adatokra ne adj. Még ha 100 -as sprintben egálban is van vele, 100 fölött nem sok esélye van. Nyomatékot ne nézd, mikor tolják keményen, akkor magas fordulaton lóerőből mennek. 200 fölött meg nem is kérdéses a dolog. Főleg hogy egy M5 -nek a 330 se gond.
Én is láttam, néha el is gondolkoztam, hogy csináltassak rá lököst, +lámpa, plussz ablak spoiler. Meg hátulra 2db kipufogú dobot.
Így nézett volna ki: [1], 2350k lett volna az egész mindennel együtt. A felnik +100k, +gumi. Azt későbbre hagytam volna. A végén elvetettem a dolgot, mert nem kell üvegszálas szar, vékony, ütközéskor nem sokat véd.
Felnivel és gumival már 500k fölött lett volna az egész bőven... A sötétítésről nem is beszélve. Inkább gyűjtögetek, és veszek egy full M-Packettes E39 -et, nagyobb motorral, Full extrásan. Jobban kijövök vele, mint hogy ezt szépítsem.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3748 üzenetére
Nem azért tolt le, Dragon. Én addig szépen mentem, alőzéskor is csak azért gyorsultam 130 -ig, mert 3 kamion volt. De 5. -ben mentem, vissza se váltottam. Ez meg lendületből, gondolom bőven 160 fölött érkezett meg... Csak azért tolt ott le. Én csak miután elengedtem, akkor kezdtem el nyomni. De akkor nagyon.
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3753 üzenetére
Olcsóbbat ha nem muszáj, nem akarok, nem az én pénzem, egyszer van ilyen lehetőség az életben, ki akarom használni.
Most nézem, tényleg nincs 535i, csak 540i, vagy 530i.
Akkor már inkább 540i.
3-as semmiképpen nem, 5-ös nem annyira tetszik, de még mindig jobb mint a 7-es pofája, bár az meg hátulról szép.Tudom milyen a benyás turbós, most is az van.
Eagl3: Üzleti megjelenés: csak a saját cégen belül megyek bárhova, ha bármilyen tárgyalás van, akkor aki akar, az jön ide, én nem utazok tárgyalásokra.
Sokat utazok, de az S60 kicsi csomagtartóját is van, hogy félig üresen hagyom, kombi kilőve.
Fehér szintén, nem szeretem.
Csak fekete, vagy ezüst jöhet szóba.
5-ösnél az ezüst inkább, 7-esnél feka.
Csak azt nem tudom, hogy egy 730D a 245 lovával megy úgy, mint az 540i a 300 lovával?Vagyis nem úgy, mert annyira nem tud menni, ha akar sem, de vajon mennyire lomha ahhoz képest?
Amúgy magamnak csak benzineset vennék, mert az az igazi, traktor nem, de nem saját, és 7-esből csak diesel fér bele.
De az a kompromisszum még meglenne.Még X5-X6-on is gondolkoztam, de azt inkább elvetettem...
Most nézem, 22-be egy M3 kék metállal, világos bőrrel, meg egyéb apróságokkal, ami olcsó, de fontos, pl pohártartó, stb....Azzal 22-be belefér....Csábító.
Egyébként sajnos nincs az, hogy a végén megvehetem olcsón, úgyhogy maximum 4 évig élvezhetem, de addig biztos, mert szerződésem most lett meghosszabbítva 5 évig.
De volvot mindenképpen megtartom, nem lehet tudni mikor van szükség egy saját autóra...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3756 üzenetére
Volvo rendben van, végül nem kellett váltót cserélni, csak mágnesszelepet, 100k körül megúsztam. Ha nem muszáj, nem szívesen adnám el azért az összekerekes svédet...
Nem lehet sajnos megvenni.
530i meg túl gyengének tűnt, abban ültem már anno, de az gyengusnak hat számomra.
Az meg csak 6 hengeres, 540i meg ha jól tudom, 8.MPackal, bőrrel, navival, dupla üveggel, fullos masszírozós ülésekkel, állófűtéssel 22-ből megvan.
De mpackot nem hiszem hogy kérek rá, E60 szerintem szebb anélkül.Neked E36-ba egy ilyen kéne:[link]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3758 üzenetére
Azért olyan gyorsan nem megy...
Február végéig kell döntenem, addig mindet ki kell próbáljam, akkor talán megvan az engedély, meg lehet rendelni, talán március-áprilisra lesz belőle autó.Mért, neked M3 van?
Nem 316i E36?# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3760 üzenetére
Azt csak heccből mondtam.
Amúgy lehet olcsóbban kijönnél vele, mintha egy M3-as E36-ot vennél.Szerintem vedd meg BMW001 kolléga autóját, mikor eladja...
2.8-as mindjárt jobb a 192 lovával, mint a 20-as, a 150 lóval....Visszavonni még nincs mit, egyenlőre ki van adva, hogy nézzek BMW-t, mert vehetek azt audi helyett, csak a kérdés, hogy egyáltalán lesz-e engedély arra, hogy én egyedül kilógjak a sorból.
Meg majd végleges konfigurációt kell kérni, meg a főnök saját nevére, elvégre ő már bmw gyűjtő, is kintről lenne véve, ott szép kis kedvezményeket tud rá, ismerőse bmw-nél valamilyen felsőbb emberke, úgyhogy ami itt 22 misi, az megvan kb 17-18-ból...[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3762 üzenetére
Jaja, 535i a jó választás. Agyonüt mindent.
Dragon, 5 -ös miért nem sportos? És az M5?
Persze, kell rá egy optika hogy az legyen. Szerintem 5 -ös még belefér a sportosságba. Az olyan átmenet a luxus és a sportosság között. Arany középút.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
E-Maxx
tag
válasz dragonfx #3762 üzenetére
Láttam én is képet róla, de se itt, se német lapon nincs fent.
Meg V8-as azért megmondom őszintén kurv@ csábító, azt megchippelni....Gyok2:Kizárólag új, mert arra van kedvezmény, meg különben is cégre használtat venni....
550i nem fér bele semmiképp.E60 nekem mpack nélkül jobban tetszik, ez pl szerintem nagyon jól néz ki: [link],[link]
Hétfőm belesek wallishoz, hátha lehet egy menetpróbára szerezni egyet, meg egy 540-et is, meg akkor 730D-t is....
Amúgy ha előállnék azzal az ötlettel, hogy M5, szerintem páros lábbal rugdosnák szét a valagamat, annak már brutális a fenntartása.... [link],[link]
Végülis nem csúnya, de ennek még a gondolatát is messzi el kell kerüljem...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3773 üzenetére
Jah, manuál. De ez nem azt jelenti, hogy nem szeretném az automatát. Bár még ahhoz fel kell nőnöm, egyenlőre manuállal lehet szépen menni...
Jah, azt hittem az E46 320D. Mert azt tudtam, hogy kombi E46, azt nem hogy benyás.
Akkor nagyon szép az a fogyi. Majd egyszer valamikor kipróbálom én is, 100 km -en, 70 -el. Kíváncsi vagyok mennyi lesz. Utána meg tempoban jövök haza, azt is megmérem mennyi.Nekem pont a lámpa nem tetszik, mert nem gyári, hanem után gyártott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest