-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #6207 üzenetére
Utólagos beépítés... Nem lehetetlen, csak kis pénzt kell rá áldozni. De amint nézem, full gyári alkatrészek, nem valami gányolás.
Holnap újra vezethetem az 540i -t, amit anno meg akartam venni. Már alig várom, nem is nagyon tudok aludni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #6207 üzenetére
utolagos beépítés.
de igényes.az egy e46 gyári M.es bőrkormáány és tényleg multi ahogy írja.aki ért hozzá meg lehet csinálni simán.Ejj ez az 530d szép.mondjuk én kombit soha.meg dízel 260 km.mel soha de sok sikert hozzá.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #6666 üzenetére
Ö, ezt holnap világosban meg is nézem, de nagyon nem tetszik nekem ez. Régen ilyen gond nem volt, alapjárattól taposhattam a pedált, még csak bele se remegett mint a 2.0 -ás Mondeo. Ha esetleg kirepedt, akkor az csak ilyen alacsony fordulaton jelentkezik? Magas fordulaton, meg mondom 1500 -tól minden rendben van.
Szűrő cserélve volt, február elején asszem, olajcsere alkalmával.
Elvileg hétfőn úgyis megy a szerelőhöz az autó, már sok nincs a tankban. Majd tankolok bele kis Vpower -t, és ha ott is csinálja akkor szólok hogy nézzék meg nekem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #6670 üzenetére
Nem, ha ilyen felni, akkor 17 -ben. Azt még fel merem tenni magyar utakra, 18 -ast már felejtős, pedig az lenne az igazi.
És 17 -ben még jók a váltó méretek, előre mehet 225, hátulra 235, vagy 235 előre, 245 hátulra. De már ez is fogná az autót.
Fél éve volt egy garnitúra, az 18 -as volt, polírozott peremmel. Féltem tőle, de elmentem megnézni. 60% -os Pirelli P7 -el volt 120k az egész. Erősen gondolkoztam, de 2db padkázva volt, és a tulaj szerint 2db ütött is, görgőztetni kellett volna. Ráadásul azért adta el, mert szenvedés volt vele a magyar utakon közlekedni.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #7115 üzenetére
hát ja leütjük beültetjk egy e36 m3ba és utána megkérdezzük mit érzett.... .....
egy xaros calibra mégha menetdinamikában gyorsulásban jobb is mint egy ilyne szívó motorsportos verda..igaz ez sem biztos...akkor sme adja soha vissza a bmw érzést.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #7159 üzenetére
csodás csak nem kéne auto váltó bele nekem
Már tényleg gáz itt baxakodtok a hülye pöcs golf 1-2-3kal...és még offbe se rakjátok..nem kell hasonlítgatni max. 2 bmw.t a topikon belül erről szóla sztori nem más márkákkal hasonlítgatásról.
egy x5 kénbyelmességét ne hasonlítgatjuk egy 20 éves lejárt fos autóhoz köszke.nagy batár.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz Gézengúz #7809 üzenetére
Mondjuk a szépség relatív. Konkrétan mi ronda benne? A színe az nekem sem tetszik meg a hátsó lámpák, de a többivel nincs bajom.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz Gézengúz #7814 üzenetére
Cool a verda.
Ez rendben van?[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #8080 üzenetére
lehet óracserés volt. én ugy tudom a 20asoknak 240es órájuk van mind. tán 28as 30asoknak nem.
és S70 5.6 L, 380 LE M motor volt -----ez a motor erős párhuzamot mutat egy kis furás és chipp után az 5.4es 326lovas 750iL motorjára.
mondjuk ennyire visszafelé enm vágoma dolgokat...majd utánanézek....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #8152 üzenetére
BMW -s, elvileg még BMW -s vok én is. Sőt! Utána is az maradok, mert a 28i -t cégesen sokkal többet fogom hajtani.
Ez csak 2. autó, BMW -s fejjel gondolkozva ez a jó alternatíva. Sajna E46 költséges és drága is. Különben az lenne, ha nem lenne ilyen hulladék a futóműve.SpeedR: Persze, értem én. Tudom is. De fogyiban nagyon jó lesz, és chip után jobban is fog menni mint a 28i -m.
22 éves vagyok...miért?
Integra: Másképpen, persze. Jaj gyerekek, ha tehetném nem váltanék, és vennék E39 -et én is. De túl költséges. Örök kedvencem marad. De mondom, még sok 10k km -et beleteszek. A mondeo -val meg nincs baj, ez egy nagyon jó diesel motor. És az autónak nincsenek drága típus hibái.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #8156 üzenetére
Tudod az E39 és az A6 mellett vezetem a mostani céges 2.0 -ás Ghia Mondeo -t már 17 éves korom óta. Azzal tettem meg első nagy utamat, és vagy 110k km -et. Szóval nagyon nem szokatlan nekem, nem lesz újdonság. Csak annyi, hogy ez ütős diesel brutális nyomatékkal.
Első kerekes. És a futóműve jobb, mint bármelyik akkori széria BMW -nek.Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
válasz Gézengúz #8156 üzenetére
szerintem az a hülye, aki márkaelvakultság miatt nem képes racionális érveket figyelembe venni. drága fenntartani egy bmw-t? az. egy 10 éves autónál jönnek a gondok? jönnek. akkor meg, ha jelenleg nem engedheti meg magának, hogy azt vegyen, akkor nem kéne cseszegetni.
bármilyen jó vezetni az m futóműves e39-et, mindig ott motoszkál a fejünkben a kérdés, hogy na vajon most mi fog elromlani (eddig termosztát, benzinpumpa, parkradar, plusz valami a fűűtés alkatrészek közül is). és szerintem BMW001 is így van vele, mióta beszart a servotronic horvátországban.
-
-
Bubu79
addikt
válasz Gézengúz #8168 üzenetére
Ugyan - egészen jól el szokott férni itt a turbós golftól a dízel kutyafülén keresztül a Seat kupáig minden - igaz, hogy más márkák topikjában híre-hamva nincsen ilyeneknek, de sebaj
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #8187 üzenetére
Mivel munka miatt autózok ennyit, így a benyát költségként elszámoljuk... Azt hittem ez egyértelmű, ha már olyan idős vagy. Az nem az én pénzem, céges. Ha kirándulni megyek, akkor haverokkal csinálom általában. 4 -en megosztjuk a benzinköltséget...Mindjárt nem olyan sok az. De ez nem ide tartozik...
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #8162 üzenetére
na itt az igazság...
ennyi....erre figyelek már mióta én is...
nem kell ide audi meg ford meg merci...
az hogy a fordnak jobb a futóműve mint a bmw.nek az azért elég meredek...megnéznéme gy st.neka futóműv emennyivle bírja tovább mint egy m.es böminek......azért mindneki agyba főbe dícséri a bwm futóművét...akár 3as avgy5ös...7essel meg nem illik ugy menni....az e46 fikára meg cska annyit mondok mese....lehet párna enmv eszik figyelembe e46nal nem kéne driftelni agyba szájba ...mert az már nem arra való....és ugy nem ics csoda valamit megesz.....én e46 320at simán bevállalnám....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #8168 üzenetére
hát figyi legalább van vaon alkatrészed és nincs ilyenre gondod.
nyugi vidéken laknék kerttel aknával már rég itt pihenne egy 150-200e.s bontásra itélt külföldről behozott piros másik e36 donornak...és amugy meg egyetértek, seat ford, merci audi...meg dízelcipp meg faxom hesssssssss innen!!!!!!!!
ez egy bmw.s topik erről van szó benne nem oldalakon keresztül arról i milyne más nyomaték gazdag autot akar.mindig a szív döntése a lényeg!!! mert utna nem fogod jol érezni magad benne...enyémmel is van költség bőven...de más ilyne koruvla még több ez tapasztalat haveri körből(egyiknek beázik vagy 4helyne az autó..másiknak kiszakakt a hátsó torony csak ugy sutty, 3.nak xar a fékje folyamatosna csöpög szivárog, 4.nek dízel van régi..és tovább nem is kell mondanom semmit..de legalább offba rakom). ...és nem bántma meg ezt választottam 7éve...nekem is e36 külsőa mindenem, nem kell más, ami komplikáltabb könnyebben elromlik....
bmw001>>csak annyitmondoka fogyit leszámítva amit ha jól tudom el tudotk számolni..semmiben nem lenne több költségbe egy e36 m3 mint egy dízel mondeo hosszútávon...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #8284 üzenetére
üssetek de nekem nagyon bejön kéne jobban mint egy 3as coupé.aranyos kicsi és megy mint az állat.. ahogy ez is.mégha mind2 le is fikázzák.tény egy 125ivel vidámabb lennék csak a kettő közti fogyi közel 1.5-2xes. de biztos megy fainul keresztbe.meg egy 6-7seces 100ra gyorsulás elég vagány.tény bmw coupéba ülve mindig így fognak rád nézni.ez alap.irigység.
""Navigáció nem érdekel? Alig használt. Vagy van vadiúj Omega órám is."..tipikus bevásárlóközpont parkoló, brazília rulezzz, ugy látszik mostanság má nem bejövős dzsódzsó ámáni jugóbósz duo
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz Gézengúz #8284 üzenetére
Jól felnyomták az árát ennek is, mint mindegyiknek.
És nekem is kéne. Jobban, mint egy E46 coupe.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest