Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz cziczas #46011 üzenetére

    Elég nehéz összehasonlítani egy szívó benzines 6 hengeres motort egy 4 hengeres dízellel..... Ráadásul az egyik coupe a másik limousine.....Nem mind1,hogy éve 10 vagy 20-at mész.... Az M47 egyébként egy nagyon megbízható motor a pillangókat kell kiiktatni és a turbót idejében felújítani és akkor a legnagyobb probléma megvan fogva.... Szívósort EGR-t lehet / kell is takarítani szóval ez sem világvége... Az M52 egyébként egy megbízható motor de a korából fakadóan ott szétmegy a vízhűtő / kiegyenlítő tartály vízcsövek... Benzines mivolta miatt jobban elérnek a műanyagok... Szelepfedél tömítés olajszűrőház tömítés kartertömítés ami jellemzően folyik gyújtótrafók amik ilyen kor után fáradni szoktak illetve az egész kartergáz rendszer. Az E46 futóműve az E90-hez képes egyszerűbb... Az E46 azért szeret rohadni míg az E90 még tartja magát. DPF-től igazából nem kell félni ha rendben van az autó és nem minden nap 5km-t mész vele + folyamatosan dugóban állsz akkor nem lesz baja... Ha E90 akkor valami normálisabb felszereltségű és állapotút de persze E46-ból is ugyan ez.... De mondom egy coupe 6 hengeres benzinest egy limousine 4 hengeres dízellel összehasonlítani fura :/

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • CharlieDrop

    veterán

    válasz cziczas #46011 üzenetére

    egyetértek amit az Ezredes írt, a 28i, az egy jó kis sor6, annak minden pro és kontra részével, az M47, meg egy jó dízel :)

    Nekem az van, csak e91 kaszniba, szeretem végül is, eladósorban van, de sokan sedant keresnek, szóval szerintem azt majd könnyebb is lesz eladni, vagy csak én nem találom a vevőimet :D

    Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

Új hozzászólás Aktív témák