-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Igen, ez erdekes dolog. Pedig az E92 sem a csucskategoriat kepviselte, az E60 -al egyutt. Az F generacioknal pedig volt egy eleg durva fordulat, mert mig az 5er majd mindenhol ugyan azt kapta, mint a 7er, addig a 3er nekem is eleg gagyinak tunt belulrol.
Don't Tread On Me
-
kenguru99
aktív tag
Ezek nem vészesek egy angol autótól. A szerelőd azt mondta, hogy a rozsdával gond lehet az M.O.T-n?
Másfelől ez tipikusan olyan probléma amelyet senki nem fog neked megcsinálni mert ez nagyon munkaóra igényes. Ezt normálisan és olcsón csak te magadnak tudod rendbe tenni ha van benned akarat és lehetőség, hogy ilyesminek nekiállj.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
Ez még pár évig átmegy itthon és odakinn is szerintem. Értelmetlen a rozsdára ráfújni az alvázvédőt. Le kell bontani az aljáról mindent (burkolatokat, tankot, kipufogót, rugóstagokat). Majd a lehető legalaposabban letakarítani és kezelni a rozsdás részeket. Több tucat munkaóra. Számold ki az átlag óradíjjal.
Jelenleg egy off autón végzek hasonló munkát. Még a rugóstagot is ki kell venni belőle, hogy mindenhova hozzáférj.
Amúgy én az u.k.-ban élő barátaimat rendszeresen szoktam látogatni és _nekem_ úgy tűnik hogy sokkal több erősen korrodált autót látok az utakon. Ez alapján úgy gondolom, hogy nem veszik annyira szigorúan az m.o.t-n a rozsdát.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Én 1 évet kutakodtam, a 2.5SI meg a 3.0SI jött szóba... a többi nem, vagy rendre meg kellett emésztenem, hogy a többi nem jó annyira. Faceliftekbe többnyire van tempomat is, tolatóradar, illetve nekem nem tetszett a lámpa se hátul se elöl, ráadásul többnyire mind halogén, nem xenon.
Egy jó példa pl, a múltkori közös képen egy 2.5-es van, ami 11 liter körül fogyaszt, ami pont annyi mint az enyém, sőt én inkább 10-el járkálok el, ha nem vadulok. A két kocsi között pedig tetemes a különbség teljesítménybe. Én nem bántam meg, hogy inkább spóroltam és rámentem a legjobb motor választásra.
3.0SI, vagy az M a következő lépcső...
Ha a motor nem lényeges, akkor is a facelift, 2 literes a legolcsóbb és legjobb állapotban levőek. -
MPowerPH
félisten
Pfu, megfogtal. Ezt eddig nem is neztem. Van ezekbol tobb fajta, de egyikre sem irja, melyiket melyikbe. En 83192211191 -est kaptam. Honnan tudhatom, hogy ez jo az autoba? Fagyallo fagyallo, nem?
En is voltam olyan hulye, hogy nem neztem meg, mit ir a realoem vin alapjan. Az enyemre pl. 83192211914 -et. Most akkor ha beleontom a 191 -est, akkor rosszat csinalok vele? Ezredes?
Mert ha beirom a part search -be a 83192211191 -et, akkor szinten kidobja a sajatomat is. Mi a pocsert van ennyi fele antifreeze?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
En egy 'specialistahoz' hordom, aki csak hetvegen dolgozik, maszekban, otthon. Hetkoznap a Halliwell Jones BMW szervizben O az egyik vezeto szerelo mar 20 eve. Igy kivulrol ismeri az autot, es van a diaghoz mindene, mindig friss software -el.
O igy annyira nem draga, £40 -et szoktam fizetni az olaj +szurok cserejeert. A fekeket £90 -ert cserelte elol, folyadekkal egyutt. Otthon sem olcsobb mar egy megbizhato ember, akihez elmered vinni.Inkabb azon bosszankodok, hogy az olaj tul draga volt, mert csak 2x5L -es kiszereles volt gazdasagos, es ahhoz 2 uveg adalek is kellett. Igy megvettem 2,5l olajat, meg hozza az adalekot, amit nem hasznalok majd fol. Es azert az LM egyebkent is dragabb, mint a Shell vagy a Castrol.
Magyarhoz meg veletlenul sem viszem. Itt van 3 is, mindegyik egy kokler, vagy csalo. Az egyik a volt munkatarsam £1000 -es Corsa -jnak a tankjaba fagyallot ontott, az auto mindig megallt, ha alacsony volt a benzin szint. Azt mondta neki, motorhibas, de megvenne £200 -ert. A srac elvitte egy angolhoz, ott derult ki.
A masik meg ugy hirdeti magat, hogy ha tole veszed az alkatreszt, akkor nincs munkadij. Felszamol normalisnak tuno alkatreszarakat, kozben meg kinai szuroket hasznal, noname olajat rak az autoba, es sokszor a nem messze levo roncsteleprol kukaz hasznalt elemeket, mint pl. lengescsillapito, futomu elem, szilent, ami meg eppen nincs szetesve, de jobb az allapota, mint ami az autoban van.
Egyszer voltam ennel a fickonal, hogy cserelje ki a hatso lokharitot a regi automon, mikor megvettem ra az M-est. Nem eleg, hogy letorte, eltorte a rogzito patentokat(Ezredes forrasztgatta vissza utana), de mikor megkerdezte, hogy mennyi volt a lokos, es elmondtam, hogy talan £80 -ba hoztam el, akkor erre ravagta, hogy akkor ha ilyen jo vetelt csinaltam, adjak neki £45 -ot a folrakasert. Akkor latott utoljara.Nekem ezek nem kellenek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Alacsony sebessegnel es allo helyzetben jaratva ha uzemi hofokon van, akkor elvileg nyitnia kellene. Foleg, ha megy a klima is.
Specko pont az ozonozasban nem hiszek... Amig csak megelozes, addig jo. A mar kialakult telepeket az nem irtja ki, ott lesznek bent, es 1 honap utan ujra jon a szag. Nalam igy volt mindig, aztan Bp.-n mikor rendesen kimostak, akkor jo lett.En itt a helyi germany car specialistnal csinaltattam az ozonozast is. De mostak is valamit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Enyem is vakitott. Hazafele menet baratommal egyutt mentunk konvojban, Mo.-n en mentem elol, es azt mondta, hogy rendesen kisutotte a szemet, es a rendszamomat is nehez volt leolvasni.
cOxeR: Nem kukacoskodok, mindenkinek a sajat dolga ez. En is beszereltem, igaz, hogy aztan kiszedtem. Annyira nem jott be, tul eros volt, a szolidabb feher jobban atjott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
Hidd el lent van a kocsi nagyon (amúgy is meg az ültetés miatt is) és maga a lámpatest is csomagtartó vonal alatt... a földet világítja, de azt nagyon.
Mostanában nem mentem este, semerre, majd szombaton kiderül... akkor majd közlekedek éjjel egy 250 km-t, meg jövö héten is lesz pár éjszakai köröm. Mondjuk vasárnap hajnal 1-3 között kevesen vannak az utakon. -
MPowerPH
félisten
Ott van a szamlan a neve. UK -ban a Cotswold Hereford a BMWLand, Bimmerforum tamogatoja. Tagoknak 10% kedvezmeny, csak quote -ot kell kerni. Matysiak az ismerosom, en mindig neki irok kozvetlen, igy gyorsabb, es mindig megnezi, hogy tuti jo alkatreszt kapjak.
Most mar paypalon is tudsz fizetni... Next day -el jon is, ha nem a nemetektol kell meghozatni kozvetlen.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
XL gumi is megtartja az autot par percig, ha nincs benne levego. En az E92 -vel full flat gumival elmentem 1km -et, majd palyan 110 -re felgyorsulva kezdtem erezni, hogy hatul tenyleg nincs levego, elkezdett osszeesni az oldalfal, le is daralta belul kicsit, szoval az kuka lett. ( egyebkent is az volt)
Sajnos tul sok a kompromisszum, nem beszelve az rft abroncsok sulyarol.mod: megvettem a navit vegul, id6 megy ra. A controlleren meg filozok, mert kiprobaltam az f36 -ban, es a dolog ott kezdodik, hogy alig tudok bal kezzel firkalni. Voice command gyorsabb....
Lesz hasznalhato screen share vegre, meg akar a kulso hdd -t is lekezeli, pendrive sem kell. Aztan lehet valtok iphone -ra, azt irjak azzal az igazi. A legtobbet ugyis a google maps lesz bekapcsolva, esetleg a waze.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Tudom... En 1 hetig jartam durrdefektes rft gumival varosban, amig megjott az uj garnitura. De akkor sem kerek az rft -bol, az F10 is mas auto lett, amiota ledobtam oket. Es durvan pozitiv iranyban. Mintha egy masik autot vezetnek. Kanyarokban vegre csinal is valamit...
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
Szerintem az ülés eléggé testalkatfüggő, a méret meg hozzáállás. Én pl. 3-asnál nagyobb kocsikat nem is szeretem. Minden generációval szinte nőnek a méretek és én már az E39ben sem éreztem otthon magam, pedig a V8 nagyon bejött volna. Mondjuk én legszívesebben motoroznék, ha nem lenne olyan nagyon balesetveszélyes...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Xero
nagyúr
Igazán én az E46 szélességével és minőségével is ki vagyok békülve. Remélem azért, az F30 nem adta sokkal alább. De tény és való, hogy egy kényelmesebb, nagyobb ülés jó lenne, bár különösebb gondom most sincsen hosszú utakon, de tudnám fokozni.
A f10-el a méretei, valamint a némileg outdated külső miatt vagyok gondban. Bár ez utóbbit pont leszarom.
Ha oda kerülök, úgyis körbeülök mindent, plusz asszonynak is lesz néhány szava. Igaz neki ofkorsz mik tetszenek? M3, M4, C63 coupe. Ha rajta múlna egy ház árát basznám el autóra.
(#43037) chess001: Na igen. Pont ezért kell körbeülnöm. Én 183/85-ös paraméterekkel jól elvagyok a régi 3-as sport üléseiben. Egyedül a kihúzott combtámasz után maradó "rés" szokta kicsit nyomni a combomat oldalt. Ez az egy amiben fejlődhetnénk, valamint az ülésszellőztetés.
Illetve a kicsit túl magas üléspozi az ami annyira nem tetszik az E46-ban, de ez mindegyikben ilyen. El kell fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
No akkor mi is bemutatkoznánk:
Hétfőn elhoztuk a legújabb családtagot, egy 2016-os LCI F10 személyében.
A duduról egy kicsit bővebben:
Rögtön kezdeném is azzal, ami az első kérdés szokott lenni....mekkora a motor...
- nos ez egy 520d B47 (igen, “csak” 4 henger, igen “csak” 190 le, igen “csak” 400 nm), ami több, mint elég mindenre, ezzel a motorral is megy mint a vöcsök, felesleges erőfitogtatásnak érzem a “csakasorhat” filozófiát.
- futásteljesítmény: 31.000 mérföld (48.000 km)
- ZF 8 sebességes automata váltó
- individual azurite black fényezés, vajbőr ülésekkel és fekete tető -és padló kárpittalŐszintén szólva eléggé belefáradtam az elmúlt 10 év alatt az örökös szerelőkhöz való járkálásba, az állandó hibakeresésekbe, oda nem illő zajok fülelésébe, egy kis nyugalomra vágyok mostmár (és a család is.)
Ezért is esett a választás a sokhengeres, sokturbós, korosodó, többet futott F10-F30-ak helyett erre a 2 éves Csöppségre, 3 év garanciával, melyből 1 év még gyári.Új autót, vagy újszerűt akartunk mostmár mindenképp és nyugodt alvást.
-
-
-
CharlieDrop
veterán
nem, valamit félreértesz, nekem is 20d-m van, senki sem néz le.
Nyilván sok esetben a 30d optimális, sok esetben tényleg az a BMW, hosszú elmagyarázni miért, de hidd el, senki sem nézi le a 4 hengert, csak látszik mikor milyen problémák vannak vele, ennyiHasználd egészséggel azt a 20d-t a többi meg nem érdekes
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen