Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz _Moriarty_ #7280 üzenetére

    mindegy, a fogyasztóvédelem majd eljár. nem érdekel már az egész, de olyan flegmán tolták az ügyfélszolgálatosok, hogy nem egyszer kellett rájuk szólnom, hogy az "elnézést" nem elég mondani, ha mellette meg parasztok.

    mindegy, ha nem kell a pénzem nekik, elköltöm majd máshol.

    amúgy azért cseszett fel a dolog csak, mert egy 735-ös lumiát akartam venni, és ha akkor visszaírják, hogy "bocs majom, nincs, és nem is lesz", akkor megveszem máshol, pl. BF-en az edigitalon. de már sem ott, sem máshol nem lehet kapni, mert közben kifutott. most meg már csakazért sem fogok elmenni egy áruházba, és megvenni náluk. mondjuk én voltam a hülye, hogy nem rendeltem be 5 helyről, aztán amelyik ideér, attól megveszem, a többit meg lemondom vagy visszaküldöm a futárral. csak ezt meg parasztságnak éreztem volna.

    ezek a boltok nem erősítik az e-kereskedelembe vetett bizalmat, hanem csak gyengítik. nemrég rendeltem németből ultra-akciós billentyűzetet, jó, hogy a seggem nem nyalták ki support címén, pedig azon kb semmit nem kereshettek. ja, azóta már odavittem nekik 3-4 másik embert.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák