Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz #14955008 #106 üzenetére

    "Azt mindig szem előtt kell tartani, hogy ez egy PvP game, akkor is ha még a community nem alkalmazkodott teljesen."
    Néha azért a sandbox játékokat a közösség nem úgy használja, ahogy a fejlesztők kitalálták :) Ott az EVE Online, ami nyugaton azért elég kemény PVP-t jelent, főleg null secben (ahol teljesen szabad a PVP), erre az ázsiai szerveren mindenki szövetséget kötött egymással, és szép nyugisan elfarmolgatnak, gyakorlatilag 0 PVP mellett :)

    Azért én remélem, hogy kis szinten marad hasonló a helyzet, jó lenne egy jó kis farmolós, nehezen felszintezős MMO. WoW-al is az a fő bajom mostanában, hogy igazából a lvl1-max. szint teljesen elhanyagolt és megnyomorított terület. Egy dolog hogy ha az ember nekifekszik, pár nap alatt fel lehet húzni egy karaktert, de mivel két questtől megvan a szint (főleg 1-80 között) ezért az egész abból áll, hogy odamegy valahova az ember, leüt 5 mobot, aztán megy a következő helyre, és az utazás több idő, mint a tényleges fejlődés. Vagy lehet folyamatos instázással fejlődni, ami szerintem nagyon unalmas, ráadásul az MMO lényegét jelentő világból semmit se lát az ember.
    Viszont ha lvl45-től minden második mozdulatra lecsap valaki, akkor ugye megint nem egy élmény fejlődni... az nem baj ha a legjobb helyekért harc van, max az ember elkerüli azokat (mint L2-ben).

Új hozzászólás Aktív témák