Új hozzászólás Aktív témák
-
mackosajt
addikt
válasz MiklosSaS #19443 üzenetére
fincsi a wankel, csak kár, hogy kényes, és nem értenek hozzá, meg a javítása sem egyszerű
No, nekem meg ma teljesen magától egyszercsak megjavult a km-óra egyik világítása.
Szóval most már a felét látom éjjel is.Amúgy fincsi, de asszony viszonylag könnyen vette, hogy venni akarok egy CO hegesztőt.
No nem 100e-s kategóriát, hanem innen 80-90 km-re árulnak egy olcsóbbat, csak palack és reduktor nincs hozzá.
Viszont ezeket be lehet szerezni olcsón.http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
Shokkolo
addikt
válasz MiklosSaS #19443 üzenetére
Egy jó wankel még mindig nagy álmom, csak tényleg ott a gond h. itthon a hozzáértő szwervizesek száma 1, azaz egyetlen 1.
Egy pesti spiller szaki...Pedig nem rosz találmány a holtpont nélküli motor
Volt szerencsém egy Mazda Rx8 -at vezetni, egy ~fél órás tesztvezetésre megkaptam... mit ne mondjak érdekes élmény. 0-ról kifejezetten sz@rul indul el, de amint eléri az 5e -ret a fordulatszámmérő, mintha picsánrúgták volna. Ott szabadult el az a ~210 lovacska (nah de 1,3 -as motorból... ?! )Ezek után jön a költői kérdés, hogy ha erre képes egy szívó 1,3-as vankel... akkor mit tudhat az előd, az RX7... merthogy az nem 1,3 hanem 1,7 wankel... és nem szívó, hanem kapott egy turbot a drága
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
stratova
veterán
válasz MiklosSaS #19443 üzenetére
Te Sass koma. Szerintem lehet okítani most is. Legalábbis én minden érdemi infóra vevő vagyok.
De olybá' tűnik nékem, hogy ami miatt a benzinest eddig esetleg nagyobb bizodalommal vette használtan az embör, az mostanság szépen szertefoszlik.
Nem tom' ki volt az első, aki kompresszort ÉS turbót rakott kis motorra, tán a VW.
Aztán lassan ott tartunk, hogy a TSI-nek kb minden kényessége megvan, ami egy modern dízelnek cserébe még eszik is.Három henger TSI háááát... és EcoBoost (bár erről jobbakat írnak) hümm..
Aztán ott van az idei év autója az új Peugeot 308, amiből nyilván a dízelé az érdem. A töltött csirke benzines már nem szerepel olyan jól.Egyébként már a Volvo is ezt csinálja. Csak reméljük ők már jól.
A modern dízel baja, pedig az egyre kisebb koromszemcse, ami - ha minden igaz - sokkal agresszívabban esik neki a szervezetnek.
A wankel egzotikuma, nekem is tetszett. Csak üzemeltetni ne keljen, pedig ahogy paripa is mondá, elvileg "csak" érteni kéne hozzá. Ő az aki érti is a csíziót. Most, hogy a SkyActiv mindenséggel (motor, váltó, kasztni stb) letudták a nagy meccset, lehet hogy hibrid formában tér vissza ez a motor.
Amíg a Volvo nem villant, nekem változatlanul a Mazda Skyactiv motorcsaládja (Skyactiv-G, Skyactiv-D)szimpatikus. Méretben ez is jól skálázódik 1.3 L-> 2.5 L
Mivel azért ezek a motorok is könnyebbek az elődöknél (kevesebb bennük az anyag, bár remélhetőleg okosan tervezve), nekem egy 2.0 SkyActiv-G 145 (LE) családi tehénbe már jó lenne. Ha bátor vagyok akkor egy szintén kevésbé kihegyezett (de dupla turbós :S) SkyActiv-D 2.2 150 (LE).Jasszem beszippantott a google, már Engine Workshop Manual-ba futottam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 3510 i7-10510U/16GB DDR4/256GB SSD/Nvidia MX 230 2GB
- Ryzen 5 5600X
- Eladó a képen látható Gigabyte RTX 2070 8GB GDDR6 256bit (GV-N2070WF3-8GC), videókártya.
- HP Probook 15,6", core i5 (4x3,2Ghz),8GB RAM,240GB SSD, jó akku,szép állapot
- HP EliteBook 8460p i5 laptop 14" 4Gb DDR3 notebook eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen