Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz hackeeeee #102672 üzenetére

    Dehogy fut jobban.. :N , placebo. ;)

    Ez a kör nekem megvolt tavaly év végén/idei év elején nagyjából onnan indulóan amikor a Hawaii topicban elkezdődött a "rémisztgetés" a memória OC által kiváltott magasabb időzítésekkel, ezt is akkor csináltam.
    Nagyjából le is zárult a téma, főként h onnan indult h benchekben is lassulást okoz.

    FarCry4, GTA V, Crysis3, Witcher3 és hasonlókkal nézegettem, ráadásul két fajta módszerrel, GPU maradt 1055-ön és mellé 1500/1600/1700 majd pedig 1200 mellé 1500/1600/1700.
    Echte ugyan az az eredmény jött ki, marhára nem lassul. :N
    Gyorsul, motortól függően eltérő mértékben.

    Egyébként pedig amíg nincs infó arról hogy az ECC terheltsége milyen hatással van a kártyára/GPU-ra addig marhára nem érdekel mit írogat ki erről a HWInfo64.. :N

    Autópályán nyomod 220-al, belőve & részegen, félkézzel, éjszaka napszemüvegben és tele a pálya.
    Van a kocsiban időgép autópilóta.., 50méterenként vagy áttöröd valamelyik oldalon a szalagkorlátot és repülsz be a kukoricásba vagy másokat nyírsz ki, destruction derbi. Igen ám de minden egyes eset után az időgép robotpilóta visszarak a hiba/rossz döntés kiváltásának első pillanatába, átveszi tőled az irányítást és korrigál, nálad ebből semmi nem érzékelhető.
    Kvázi levezetsz ebben az állapotban 2000km távot, ami a te szemszögedből úgy nézett ki mint egy gyors mintavezetés, sínautózás ha úgy tetszik.., ugyan az időgép robotpilóta 10-15mpként pittyen egyet, amiről tudod hogy azt jelenti hogy most épp esemény volt, amit helyrehozott.

    Na számomra kb ennyi az ECC "szenzor" a HWInfo64-ben, nagyon izgalmas hogy kiírja hány hiba lett javítva csak ez engem baromira nem érdekel amíg a kijelzőn egyetlen egy hibát nem látok 2-3óra játék alatt és gyorsabb is a memória OC-tól minden.
    Hova-tovább nem tudok más softverről amivel ezt monitorozni lehetne, innentől pedig elég nehézkes vakon elhinni mindent pedig minimális jelentőséget tulajdonítani ezeknek az adatoknak csak ezután lenne érdemes.

    Nagyon hatásos és realista gondolat volt HSM-től az a bizonyos "milyen már hogy az ECC tartja lábon a tuningot.." ami elhangzott de kérdem én mennyivel gázabb GPU és/vagy Aux fesszel lábon tartani az OC-t, vagy pl PCB hűtéssel alacsonyabban tartani a VRM/NYÁK hőmérsékletét mint csak magával gyári hűtővel használni a kártyát? :D
    Pedig ha ezeket kiiktatod azok még mérhető/látható/érzékelhető különbségeket is produkálnak..

    Amíg nincs arról infó hogy az ECC terheltsége/leterhelése "honnan vesz el, micsodát és mi elől" kvázi minek az árán, addig engem marhára nem érdekel. :B :N
    Kivettem azt a szenzort a sorok közül kb egy hónapja, ha nem régebben.
    Hoz a vRam OC és mindezt képi hiba nélkül teszi, legalábbis azon a tartományon belül ahol használom, innentől nem foglalkoztat a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák