Új hozzászólás Aktív témák
-
MiklosSaS
nagyúr
Olyan idozitesekel nem is csoda hogy 2400-et megy, komolyabb ramok mar tul vannak a 2800-on is.
Csak az a hiba hogy egy 7-8-7-21-es 1333 MHz-es ramok mar szajba baxxak rendesen !Ugy az tudod hogy minden ram chip 1333 tulajdonkepen, aztan babraljak a cegek amennyire tudjak !
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MrM94
őstag
válasz MiklosSaS #19153 üzenetére
Ez meg csak teszteles,nemsokara meg veszek lejjebb az idozitesekbol egyenlore orulok,hogy bootol es lefut a prime.
Az 1333 eppen nem de egy 1600 on lehet odavagjaAmugymeg ahhoz kepest h minimalisat ertek a ram tuninghoz es eletemben eloszor jutottam 2000mhz fole ugy kell tekintsd
[ Szerkesztve ]
Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
MiklosSaS
nagyúr
Probald meg 1.535 V-al, a 2133-at stabilan kb: 10-11-10-27-el. Azt hiszem hogy ugy menni fog gond nelkul.
Ne feszeld agyon !!! Ha stabil prime-be akkor olyan 15 %-ban mondhatod hogy tesztelted a stabilitasat.
Gratula , jol kezded. Csak vigyazz mert a rambol habar kiszal a fust !
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MrM94
őstag
válasz MiklosSaS #19156 üzenetére
1.65ot kap max...de 1.7 meg belefer? 2133felejtos 1.6al meg kekhalaloztam ez a ram 1.65 el viszi ezeket az ertekeket amugy a 2400as az fix egy hyperx beast idozitese.ugyamugy nem enged lejjebvinni az idozitesekbol mivel startbol nm indul el a gep
Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
Demetrios
csendes tag
Normális?
-
ViZion
félisten
válasz mackosajt #19145 üzenetére
CM házak nem tetszenek, ez van. Sucker sem.
Öreg Medve, szerinted ha a levegőt a radin át fújom be a házba, az milyen? Az a bánatom, hogy kevés ventit szeretnék, de azért a chipsetnek is kell a luft.
Variációk, elméletben... segítséget kérek, mit látok rosszul:
1. Ha elől szív-hátul fúj, akkor hátul a radikra rakva kifelé a ventit a házból szívja a levegőt. Táp is, VGA is onnan szippantja, így minden résen jönne be a por, nem csak az első szűrős bemeneten.2. csakúgy, mint az első verzió, de a porszűrő után, belül is lenne venti, kérdés mennyi kellene, hogy kompenzálja a két radin a kifújó ventiket...
3. Alul szűrő, felette ventik, radi és felfelé fúj. A lap meg minden meleg levegőt kap, házban kis túlnyomás, por kevesebb jut be, de a VGA és a táp is a már "előfűtött" levegővel kell beérje. Ennél a verziónál a szűrők tisztítása is macera azért...
Demetrios: nem az, állítólag már nem egy aranybánya... sztem jó, ha a HW árát visszahozza...
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
mackosajt
addikt
válasz ViZion #19166 üzenetére
Olyan verziód nincs, hogy a radi kívül van, és akkor egyik nem zavar be a másikba.
Szerintem az első változat a legjobb amúgy a felsoroltakból.
más. Kicsikocsin ma karbantartottam.
Kapott új szelepfedél tömítést, meg váltórúd szimmeringet.Ha már lent volt a fedél, 30 év retyáját mostam ki/le.
Kapott új porvédő kupakokat is a hátsó kerékagyakra, mert az egyik elmaradt valahol a minap, és ha már egyiket kicseréltem újra, akkor a másikat is illett.
Holnap kap új főtengely "szimmeringet". Igen, azért zárójelben, mert parafa gyűrű való bele, és nagykönyv szerint beszerelés előtt 1 napig motorolajban kell áznia.
MOst épp fürdik benne.Ha ki lesz cserélve, kap egy nagy mocimosást, és figyeljük, hol csurran-cseppen még. Meg akarom szüntetni a közutak folyamatos olajozását. Ne ettől haladjon jobban a forgalom.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
ViZion
félisten
válasz mackosajt #19168 üzenetére
Akkor kevésbé mobil... Ha kintre raknék radit, akkor valami böszme nagy, mittomén autó hűtőt Másik, hogy akkor az is valahogy szűrt levegővel kellene fújatni a porcicák miatt, nem...?
Szerinted elég, ha csak szíjja ki a luftot, vagy kellene a beáramlóra is venti?
Látjátok, h jobb a dévú? Két gyerek rendben tartja, sztem ezt már ki sem kell takarítani. Tegnap a teszkóbótba a buta nő belémtolatott, szerencsére elöl a műanyag bírta. Mire félreálltam, kiszálltam már elhajtott... nekem plussz pár karc, de belefér. Ha nagyobbak lesznek a gyerekek, akkor lesz új konyhai szék meg autó... Előtte kidobott pénz.
[ Szerkesztve ]
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz ViZion #19170 üzenetére
Komolyan igazad van. Mikor vasarolni megyek mindig stresszelem magam hogy mek ven[3.14]csa veri ra az ajtot vagy karcolja meg. A lanyom meg mintha oromet lelheti abban hogy osszeken mindent. A Vectra-val minden faxa.....azzal nincs ilyen stressz.
@TetvesesBudosAlkeszKandurKihereltMacska: Ezek a tuning ramok, nem azok a xarok. Corsax nem tuning ram, az csak olyan ram hogy legyen. Ezek mentek atom-stabilan 3000 MHz-et 11-12-11-30, 1.65 V-al !
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
ViZion
félisten
válasz MiklosSaS #19171 üzenetére
Egyik munkatársam anno, mikor megvette a Golf III-at és elment Kecskemétre moziba a barátaival... Majd megvárta őket a kocsi és a plaza között ingázva Félt, mert golfokat lopják.
Jómadár, merint a hardvergyilkolás...
Srácok kezdjünk szavazást, hogy Sass ne vehessen HW-t, és/vagy a biost valaki kódolja le neki és csak "korlátozott felhasználó" vagy "vendég" fiókja legyen... Kinyírja ezeket a drága sz@rokat!Drága sz@rról jut eszembe: ma hozták. Mondom fiam, szervestrágyaszóró esetleg? Az nincs, kupacba legyen, mert két hét, mire tudok szántani ... akkor vagy eldobom, vagy fizetek még emberkéket. Fél hektárt bedobálni, két kupacból az szép lesz
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
MrM94
őstag
Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
-
ViZion
félisten
-
-
MiklosSaS
nagyúr
Eleg szepen visszafogja a win8.1 a gepet. Tesztekben poicivel lasabb mint a 7-el.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Shokkolo
addikt
Sajnos az este ráadásul nem egyedi.
TC is cikkezett egy magyar fazonról... neki is az M6 volt an agy álma.
Igaz ő használtan vette... de előtte elvitték az előző tulajjal egy, a vevő által választott hivatalos BMW szervízbe nagy átvizsgálásra (nyílván még hazsbnáltan is olyan ára van, hogy én se szeretném bebukni...).
A szervíz hivatalosan bevizsgála és kiadta h. az autó patika, motorikusan mint az új.Emberünk pár héttel később szériázik 120-130 között a magyar "ótósztrádán" (nem, tényleg nem száguldozott ezt a bmw a computer vizsgálatánál elismerte...) és kikönyökölt a hajtókar a motor oldalán!
Az M6 -osok között iszonyatos mennyi szériahiba vanIlyet a 28 éves 205-ösöm se csinál... 130nál egy sportkocsi megdöglik... ?! Nah neeee...
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
Yeffy
veterán
válasz Shokkolo #19186 üzenetére
ezért mondtam, amit.
ez tényleg elég gáz, hogy a mai "autók" ilyeneket produkálnak, ilyen fiatalon akár.ezt is elég szomorú olvasni, de ahogy mondtam: szerinted mit ért volna el a szétveréssel? mert szerintem semmit. nyilván nem kell neki örülni, sőt, de akkor már inkább a szervizes fejét ütném, meg a BMW AG-ét , mint sem csóri kocsit.
értem a felháborodottságot, jogosnak is találom, de szerintem nem ez a megoldás...Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
őstag
Kicsit olyan felvágás szagú is a történet, mert ok, sz@r a kocsi, de ott van a sztoriban a "szétverem, mert megtehetem" történtet is.
Mondjuk legközelebb hívhatna olyan embert, aki nem döglik meg 5 kalapácsemeléstől, ha már lúd, legyen kövér. Meg tessék már a belsejét is szétverni, motorteret bontani, ez így csak színészet, semmi többJobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
Shokkolo
addikt
én megértem emberünket, a cikkben is leírták, számtalanszpr próbálta a bmw javítani (ergó gyakorlatilag elismerte h. valami sz@r...), nem jött össze és azt a választ kapta h. éljen vele?!
nem tudom mennyi egy új M6, de gondolom 30 legalább...
nos 30 millióért az élj vele nekem kicsit "erős".Gondolom emberünk megteheti... értem ez alatt h. anyagilag megengedheti magának ez a kis akciót.
És a célját elérte, ez pedig a figyelemfelkeltés.
Ahpgy előttem is írták már:
Abban a paici szegmensben hatalmas a verseny. Kevés vásárló, túlkínálat... minden egyes vevőért élet-halál harc megy.
Ha ezzel eliesztett pár 10 vevőt akár, az a BMW -nek már érvágás. Nem véletlenül foglalkoznak vele ők is...És pontosan ezért nem veri csak a könnyne pótolható elemeket:
Könnyű helyreállítani és újra demosntrálni vele. 1 autóval így az m6 "életciklusa" végéig tolhatja az antireklámot.
Gyanúsan vannak emberünknek relatíve alapos marketing ismeretei."A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
őstag
válasz Shokkolo #19189 üzenetére
Ő is besz0pta itthon, fut is a pénze után.
Sikerült belenyúlnia egy első szériás C5-be, ami eleve a gyártó legrosszabb szakaszába készült. Na mondjuk az én C3-asom is, de legalább én önként mentem a f@szértMondjuk a Citroen Hungáriával nekem is vannak jó tapasztalataim, anno 4 éves korában foltosodott a szélvédő, csak annyit kérdeztem ez így garancia után 1 évvel elfogadott-e, meg az üveggyártóval kapcsolatba léphetek-e, mint földi halandó. Felhívott egy kedves hölgy, de lehet csak valamelyik börtönből tárcsáztak félre, a hangnemből ítélve...
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
Shokkolo
addikt
válasz addamka #19190 üzenetére
Sajnos kivétel nélkül MINDEN autógyártónak van szégyenfoltja.
Lehet szidni a franciát (ha már arra is lett példa), de tudok VW is, de sajnos a rizsrakéta japánok sem kivételek.
Nekünk is van a családban egy C5 igaz az nem benzines hanem diesel... de egy alom 1 hülyeség.
Szerencsére nem volt ilyen gond vele"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Shokkolo #19193 üzenetére
Ha szidni kell a francia verdakat akkor en is feliratkozom . Volt renault/citroen. Zsir uj C2-nek alig par ezer km utan befosot a kuplung, a szonda is vaccakolt. A renlantin olyan egyenleets volt a C5-nek mint egy moto-cross palya, osszel es tavasszal kanyarjelzesnel felig letolna az ablakokat, riaszto aktivalasakor meg szepen felkapcsolta a fenyszorokat. A citroen olyan mint az Asrock !
Renault: fostaliga a javabol....a Laguna I az kemeny jo kis verda a ici-pici szeriahibait leszamitva, de a Laguna II az szerintem az egyik legszebb es legszarab Renault.
Soha tobbe "made in france -car" ! Pedig az uj C5 az valami csodabogar olyan jol nez ki. Amikor a Volvot vettem volt egy fel eves C5 full extra meg minden.....olcsobb volt mint a 3 eves Volvo.
@macska: akkor is bekaphatod !
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Shokkolo
addikt
válasz MiklosSaS #19194 üzenetére
én erre annyit tudok mondani h. szerintem peches vagy... több 10 francia autó volt a családunk tulajdonában, semmivel sem volt több gond velük mint a többivel, pedig volt itt minden...
A Volvo meg... kis is emlegette neked nagyon?!
Ha elmegy a bmw, nagyon gondolkozok egy s60 d5 -ön...
bár az igazsághoz hozzá tartozik h. pl a volvoban azt hiszem vw motor szolgál, aminek meg ugyebár a PD sor a gyengéje. (miért van az h. a b6-osokban lévő BOSCH PD elem kibírt 5-600e km-t, nem volt jóü lecserélték siemensre... csoda ha elmegy 80at... )"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
őstag
válasz MiklosSaS #19194 üzenetére
Én hülye vagyok és ragaszkodok az autómhoz. Bár lassan jön a dilemma, hogy ha kijön anyagilag majd egyszer, költsek rá egy valag pénzt (fényezés erősen kopottas, motorban lassan érik egy kisebb generál - hidrotőke, ilyesmik), vagy csak tartsam szinten biztonságilag (fék, futómű), aztán majd csere, addig meg legalább nem lopják el a kinézete miatt
Mondjuk jobb lenne, ha nem lenne pénzem másik kocsira sosem, mert rákattantam a V6 HDI C5-re, ami még ha nincs baja is, erősen pénztemető
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Shokkolo #19195 üzenetére
Igen, en meg a fel varos aki Temesvaron annak idejen majdnem felboritotta a Citroen kepviseletet.
Volvo-rol meg korai barmit is mondani, fel eve van nalam, 21.300 km....mostanaig minden hibatlan.
Tudom hogy te mondtad hogy vegyem meg a Volvot. Te es a tobbiek 80 %-a , pedig en a Mercit neztem...csak, na.....
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
ViZion
félisten
válasz Shokkolo #19186 üzenetére
A jó HP/kg érdekében lassan már a dugattyút is perforált lemezből készítik... Hol van már a "ződségesmerci" minőség? Igaz, hogy zabáltak, nem gyorsultak, de 20 évig csak olaj+gázolaj, meg a kopó alkatrészek átnézése volt a bajuk.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Shokkolo #19198 üzenetére
Te valahogy mindig az olyan dolgokhoz vonzodsz ami szerintem xar vagy eleg gyenge minoseg. Nem tartozol veletlenul egy ilyen szektahoz?
(#19199) ViZion: +9999, ezert a beszolasodert megkapod a " Nexia az Asz" szlogent ! Beszelek is LaciCRM-el hogy cserelje ki az alairasat !
Oszt remelem holnap melozol es nem csavarogsz ![ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- EA Sports WRC '23
- Autóhifi
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Elektromos cigaretta 🔞
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- BestBuy topik
- További aktív témák...