Hirdetés
Aktív témák
-
veterán
válasz fulton #26558 üzenetére
Szerintem meg, ha egy szintén pró haverral tolod a helit és kommunikáltok, akkor eddig is gyakorlatilag leszedhetetlen volt a heli stingerrel meg egyéb hőkövetős rakétával, de egy prót ha egyedül repül, akkor is csak mákkal tudtál leszedni egyedül stingerrel. Ha legyengítették, akkor nem is lesz értelme ezután RPG helyett berakni...
Ennél sokkal idegesítőbb, amit az összes pró pilóta tud, hogy ha megfelelő szögben repülsz neki a jettel a helinek, akkor úgy tudod kibillenteni, és kinyírni, hogy a jet meg sem sérül, és helisek tenni sem sokat tudnak ellene... Ha a mobil AA-val megfelelő szögből tudsz tüzelni, szintén hasonló a hatás...
-
veterán
válasz F e Z o #39247 üzenetére
Ha valósághűek akarnának lenni, akkor az M1 és a T90 szemből szinte sérthetetlen, a játékban lévő RPG-7-el. Ha a tankon van reaktív páncélzat, gyakorlatilag csak a tank seggére meg a lánctalpra veszélyes, ehhez képest a jelenleg reaktív páncélzat mellett is, 2 találatból disabled a tank, ha jól sikerül eltalálni RPG-vel hátulról. Javelin persze más tészta, lézercélra lőve a valóságban one hit kill minden tankra, a játékban lézer nélkül elég használhatatlan. A tankok nagyon le lettek gyengítve, egy pro játékos fedezékből RPG-vel simán elbír egy 2 fős tankkal is, mert az ágyú kb. csak akkor halálos, ha telibe sikerül kapni a delikvenst, a géppuskás 12,7 mm-es gépágyúja meg kb. annyira veszélyes mint a 5,56 mm-es kézi fegyverek, ami lol. A bétában, meg mielőtt a nagy balanceolgatás elkezdődött, a gépágyús a tankban kb. ugyan olyan fontos volt, mint a vezető, mert 2 találatba belehaltak a gyalogosok, tehát még az előtt le lehetett lőni a gyalogost, mielőtt ránk küldi az RPG-t, meg egy bénább helist is le lehetett szedni vele. Most meg kb. 5-6 találat mire egy gyalogos belehal, a heliknek meg csak a figyelmét tudod magadra vonni vele, meg idegesíteni őket... Szóval azon akadtál fent, hogy az M9 nem one shot kill?
-
veterán
válasz madgie #40611 üzenetére
Ha szinte mindent a játékosok PC-i számolnak, akkor ezen ha akarnának sem tudnának már segíteni, nyilván nem fogják már az egész engine-t újraírni. Nem megoldható, hogy a 100-as pinggel és 20FPS-el játszó csávó ugyan azt lássa, mint aki 20-as pinggel meg 60FPS-el tolja.
Ez akkor fog javulni, ha majd nem számít magasnak a BF3 gépigénye és a többségnek meglesz a 30-60FPS. Ha úgy írták volna meg az engine-t, hogy a szerveren fusson szinte minden kivéve a grafika, akkor meg egy csomó más probléma merült volna fel.
Az viszont nekem feltűnt, hogy a B2K-s patch előtt nem tűnt ilyen rossznak a szinkronizáció, sőt én úgy emlékszem, hogy nem volt semmi gond a "hitboxszal" ... -
veterán
válasz H.Ezredes #49380 üzenetére
Pedig hajlamos csontra fagyasztani a gépet, mondjuk főleg a flash és youtube esetében. Én minden esetben elő tudtam idézni a szarráfagyást így: indíts el videót youtubeon, majd indítsd el a BF3-at. Másnál elég volt youtubeon a videónézés.
Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Ukrajnai háború
- Mikrotik routerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- HardwareLabs Black Ice GT Stealth 280
- Logitech ASTRO A50 Wireless + Base Station
- Corsair DDR5 32GB KIT 6000MHz CL36 Dominator Platinum RGB (7 év alza gari)
- IPHONE, SAMSUNG, HUAWEI, XIAOMI SZERVIZ A LEGJOBB ÁRON!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X - RTX 3070 8GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen