Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisbaloo

    csendes tag

    Üdv!

    Első rendelésem banggood-ról 2016.12.30-án egy Xiaomi Powerbank 2 10000 mAh volt, amit másnap fel is adtak. A csomag meg is érkezett 01.18-án, aminek nagyon örültem. Fel is raktam tölteni délután, 2-3 óra elteltével amikor villogott a powerbank, hogy feltöltött, kipróbáltam telefonnal.
    A lényeg az egészben, hogy nem tölti az otthon fellelhető okostelefonokat. Kipróbáltam másik kábellel, úgy sem működött.
    Elküldtem nekik 3x e-mailben a reklamációt, videó linket, rendelés számot. A 3. után reagáltak egy olyat ma hajnalban, hogy biztos a kábel rossz. Ekkor felhúztam magam, és live chaten írtam. Le akart először pattintani a csaj, de nem hagytam magam. Azt írta, hogy full refund lesz, és 7-15 nap mire visszajön (bankkártyás fizetés).

    Ha esetleg nem érkezik vissza 2 héten belül a pénz, akkor mi alapján reklamáljak? A rendeléseim között még ott van a powerbank, de nem igazoltam vissza még hogy megkaptam.

Új hozzászólás Aktív témák