-
GAMEPOD.hu
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
marco_polo
csendes tag
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani, mi a különbség a multiprecíziós vektor és a stream shaderek között?
A linkelt oldal alján van egy táblázat, abban van ez is és van hubvezérelt + crossbar, még ezek közti különbség?
Magyar oldalt tudna valaki linkelni, ahol erről a négyről írnak részletesebben?
-
marco_polo
csendes tag
Üdv!
Valaki tudna magyar leírást linkelni erről, vagy elmagyarázni röviden és érthetően, hogy mi a lényeges különbség az ATI (AMD) hubvezérelt és az nVidia által alkalmazott crossbar memóriavezérlő technológiái között? Illetve a SHADER PROCESSZOROK (multiprecíziós és stream) közötti különbség?
Itt egy teszt: [link]
A lenti táblázatban vannak az adatok...
Mi a fontos különbség a működésükben? Melyik jobb/rosszabb? Mire jobb az egyik a másiknál? Játékok gyorsabban töltik be a shadereket?
Részletes és érthető leírás kéne, mihamarabb!
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
marco_polo
csendes tag
válasz marco_polo #24331 üzenetére
Prohardveren kerestem erről leírást, külföldi oldalakat is néztem, de sehol sem írtak konkrétan ezekről...
-
marco_polo
csendes tag
Üdv!
Valaki tudna magyar leírást linkelni erről, vagy elmagyarázni röviden és érthetően, hogy mi a lényeges különbség az ATI (AMD) hubvezérelt és az nVidia által alkalmazott crossbar memóriavezérlő technológiái között? Illetve a SHADER PROCESSZOROK (multiprecíziós és stream) közötti különbség?
Itt egy teszt: [link]
A lenti táblázatban vannak az adatok...
Mi a fontos különbség a működésükben? Melyik jobb/rosszabb? Mire jobb az egyik a másiknál? Játékok gyorsabban töltik be a shadereket?
Részletes és érthető leírás kéne, mihamarabb!
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
marco_polo
csendes tag
Üdv!
Valaki tudna magyar leírást linkelni erről, vagy elmagyarázni röviden és érthetően, hogy mi a lényeges különbség az ATI (AMD) hubvezérelt és az nVidia által alkalmazott crossbar memóriavezérlő technológiái között? Illetve a SHADER PROCESSZOROK (multiprecíziós és stream) közötti különbség?
Itt egy teszt: [link]
A lenti táblázatban vannak az adatok...
Mi a fontos különbség a működésükben? Melyik jobb/rosszabb? Mire jobb az egyik a másiknál? Játékok gyorsabban töltik be a shadereket?
Részletes és érthető leírás kéne, mihamarabb!
Előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mazda topik
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Hobby rádiós topik
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- PlayStation 5
- További aktív témák...