Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • medvezsolt

    senior tag

    válasz ceripapa #35838 üzenetére

    Köszönöm a válaszotokat.
    Ez a HA-n hirdetett égés még épp hogy belefér garanciális ügyintézés nyilván csak akkor él, ha eleve náluk veszem a VGA-t. Sajnos,
    Felhívtam a fogyasztóvédelmet és ők igazából arra jutottak,hogy én bevizsgáltathatnám a VGA-t és a vizsgáltat irányomba pozitív döntését elküldöm az Iponnak és avval se tudok rájuk hatni, akkor fordulhatok békéltető testülethez vagy rosszabb esetben bírósághoz.
    Igazából nem értem, hogy ez miért ne hatna rájuk eleve ha ezt így most rögtön megírom nekik emailban.

    Lehetséges hogy a bevizsgálás során nem tudom bizonyítani hogy saját hibán kívüli a dolog és az Ipon meg röhög a markába majd?

    Felkínált egyébként olyan lehetőséget az Ipon, hogy elküldi a disztribútorhoz (gondolom az ASUS magyarország) és ők esetleg úgy döntenek hogy cserélik vagy javítják vagy ilyesmi, ez mennyire járható út szerintetek?

    " A processzorok füsttel működnek. Ha kijön belőlük a füst, nem működnek tovább. "

Új hozzászólás Aktív témák