Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz havri1 #15019 üzenetére

    végszükség esetén, biztos tud segíteni a dell ügyfélszolgálat, akár még a merevlemez sorozatszámát is ellenőrizhetik, amivel eredetileg szállítva lett a noti, hogy a trükközés kizárt legyen, de valóban csúnya dolog, hogy újnak adnak el egy már sokat futott eszközt.
    tájékoztassák a vevőt, hogy nem teljesen új eszközről van szó, és annak megfelelően olcsósítsák, ha kiállított darabról van szó, ami adott esetben nem csak kibontva volt, hogy nézegessék az emberek, hanem bőven van benne üzemóra is.
    vigye vissza, ha valóban újnak adták el neki, az újnak megfelelő áron, aztán majd megbeszélik, hogy árleszállítás, vagy mi lesz a vége...
    sokan lehurrgonak ezért, de én mindig ellenőrzöm a gyári(!) bontatlanságot, mielőtt megvásárolok valamit, bontott terméket nem veszek, nem veszek át - futár...stb -, illetve már olyat sem, ahol a gyári lezárás felnyitva, aztán utólag leragasztva másmilyen - esetlegesen az üzletben használt - ragasztószalaggal...stb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák