Új hozzászólás Aktív témák

  • CRTs

    tag

    Ez igaz csak 6-8 éves game attól néz ki úgy hogy renderfarm dolgozott rajta egy ue5 játék meg már editorban is úgy néz ki, és úgy is van összeeditorozva hogy abba se hagyja renderhez hanem rakosgatja össze az emberke. Ezért ilyen amatőrös is. De szerintem elég jó tud lenni csak instanceolás nagyon feltűnő jobb lenne ha lenne asset stream.

    Én se szeretem hogy egész képkockát gyűrnek össze meg küldenek le. Nekem az tetszene ha fényterjedés eredményét küldené le, azt meg lokálhardware kitenné 10 ms latency-vel 100fps-en. Nvidia már 2015-ben csinálta ezt ez volt a cloudlight. Meg a DDGI-jük is kapcsolódik remote-hoz, meg az unity APV is. És ez pl. olyat tud hogy ha megszakad a net is tud működni mert akkor nem vált napszakot/időjárást a játék oszt jónapot szvsz. abszolút ez a jövő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák