Új hozzászólás Aktív témák

  • fekeandras

    őstag

    válasz Szplöttyy #118 üzenetére

    Persze mert ő gyári 70 helyett 100lóerőre hozza.Úgy még tényleg benne lehet akár 100-150e km is.Csak hát hazánkban mindenki mindenhez nagyon ért.Az sem véletlen, hogy ő utcára nem nagyon csinál 200loerőnél erősebb motort.Mások csinálnak.Meg is lehet nézni milyet.Füstöl és pár tízezer kilométer múlva lehet is megbontani.Tudok olyan 198lovas dízel kettesgolfról ami 2004ben az ő kezei alatt alakult át.Öt éve hibátlanul megy utcán.Mondjuk nem is jár vele versenyezgetni az ember.Vigyáz rá napi használatban van második autó a családban.De visszatérve az 1.6 motorra.Ő azért szereti mert utál minden elektronikát.Ezért is olyan nagy híve a mechanikus adagolónak.Szerintem 2009ben már felejtős a kamrás dízel.Az 1.9 tdi minden szempontból jobb annál.Alkatrész is ugyanannyiba van hozzá mint az 1.6-oshoz.Adagoló bűvészkedés + nagyobb turbó + nagyobb csúcsok + chip és van egy viszonylag füstmentes 180lovad meg 380Nm-ed "fillérekből".A motor ugyanúgy tartós marad ha nem taposod szét, ha néha kicsit adod neki akkor is maximum egy literrel fog többet enni.Maximum!

    mod: baromi jó érzés, hogy úgy húz négyesben mint egy 2,5ös szívó motor hármasban közben elvagy városban max 7,5 literrel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák