Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    A tanácsotokat kérném:

    Igény: Menet közben is legyen valami a mélyekből, picit testesebb, elevenebb zene, picit több magas (mennyiség és átvitelben is)

    Forrás: Gyári fej. Igen, xar, de a kormány vezérlés és kijelző (meg sebességfüggő hang, stb) fontos, és nincs huszonezrem a kábelekre ehhez.

    Röviden: Gyári fejre kötném egy Picassoban, hátra koax, előre komponens szettet néztem ki, a Kicx tűrhetően érzékeny normális ár mellett pl, a gyári fejjel is tűrhető hangot produkálna valószínűleg. Kicx ICQ-6.2 + ICQ652-őt néztem ki, másik versenyző az MX165 és MXc165.

    Körbenéztem este, bonyolódik a helyzet. Hátul ugyan van -os hely is,
    de elég szűk kosarú osok férnek csak be (DCX 165.2-nek elég sok
    hiányzott) mert a kitörhető műanyagnak hitt rész mögött helyenként
    lemez is van.

    Vagy 13as koax szettet rakok akkor oda, (mert olyan keskeny, kb
    11,4cm-es kosarú hangszórók amiket láttam pici mágnesesek, gyáriak
    voltak), vagy a gyári első megy hátra, rácsába ültetve egy gyári
    magassal (mint az előző Picassoban). Kérdés árban hol lenne az a 13as
    szett ami már jobb a gyári16+magasnál...
    Kiemelő keret nem tűnik jó megoldásnak, mert akkor a gyári rácsot nem
    tudom visszarakni, ami így is síkba esik az ajtóval, és így is
    belerúgnak az utasok; egy jobban kiálló eléggé kapná az ívet, annyit
    nem ér.

    Másik, hogy a magas hangszórók fészkét is megnéztem, van alatta még
    plusz 1,5cm, ez jó; a vezeték viszont mocskos rövid, és csak a rácshoz
    lehet fogatni alulról - nem vettem számításba hogy nagyon bent van a
    szélvédő tövébe, még kézel is alig férek oda, nemhogy szerszámmal.
    (Így már értem miért vágták inkább ki többen is a gyári rácsot az új
    magasnak, ami sajna baromi csúnyán néz ki.)

    Ezek fényében erősen gondolkozom inkább egy jobb koax szetten előre
    (picikét mennyiségben és tartományban is hiányom van a gyári magassal;
    bár ha csak a mélyközepet is tudnám normálisra cserélni , 'elmenne'
    esetleg a magas, hogyha cserébe még érzékenyebb, combosabb lehetne a
    mélyközép).

    Kérdések:
    1, Van ráció egy Hertz DCX 165.2 vagy Audio System CO 165-ben a
    komponensek ellenében?
    2, Gondolom hátra tízig nincs alternatívája a gyári 16os+a belső rácsára passat magas kombónak?

    Megköszönnék némi iránymutatást :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    trencsy: Ha csak előre kerül koax szett, akkor érdekel, priviben dobj egy árat légyszi (úgy látom 145ös átmérővel hátra biztos nem megy be.)

    orbano: Hmm, igen is meg nem is. Low cost projekt javítani a hangon, és egy kellemes szett hátul nem baj ha van, oda tíznél többet nem is áldozok semmiképp (most tudod mi van hátul? hehe, inkább nem is mondom, közel ahhoz mintha semmi nem lenne). Plusz az utasok igénylik :) (Vszínű gyári első ráheftölt másik gyári magassal pont jó lesz hátra másnem, 'ingyé' van.)

    Nem keverem a szobai rendszert az autóval, ott erősítő/hangfal tuningra magában többet költök mint itt az egészre akarok.
    Az ajtó zajcsillapítása tűrhető, (nagy vastag rezgéscsillapító lap rajta gyárilag, meg felénél egy törés a lemezben hogy még merevítsen) egyelőre marad így, plusz nem hangosan (szobaihoz képest határozottan halkan) hallgatom az autót.

    Az tuti hogy akusztikailag jobb az A oszlopon a magas a pofám fele fordítva, de most nem ez a feladat :) Vagy bemegy a gyári rács alá, vagy nem jön sehova.
    Éjjel azon filóztam, hogy az öklömnyi helyet vastag, kemény szivaccsal kibélelem, és komponens szett magasát ez nekinyomja a rácsnak, és kész a felfogatás... Ha van jobb ötletetek mondjátok...

    És a 'költői' kérdés: Hasonló árban hogy viszonyulnak a komponens és koax szettek? Pl MX165 vs CO165? (Egy szinttel fentebb van a koax, tudom, de nem hallgattam ilyenek, fingom sincs.)

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz footy #19913 üzenetére

    Ha sztetek működhet a magas alácuccolós módszer, akkor MX165 vagy ICQ6.2 inkább? Kicxekről azt hallottam hogy lightos forrással is jól hajthatók, az AudioSystemes hangszórókat inkább rendes forrásról hajtva látom (tudom hogy jó szett meg van plecsnije), papíron hasonlóan érzékenyek.
    Az ICQ-n látom hogy két 'csapolási pont' van a magasnak (0 ill -3dB), az MX-én is lehet állítani? (Tököm se tudja hogy a brutálisan nagy szélvédő tövében hogy fog passzolni a mélyközéphez, esetleg nagyon tolakodó lesz mert direktbe jön, passz.)

    Még egy nőgyógyász fog marhára kelleni a magas cseréhez, mert fél centit se hagytak pluszban a vezetékre hogy ***janak meg, áthúzni meg mások sem bírták a picasso fórumon, így ebben nem bízok...

    orbano:
    Akkor csak a gyári maradványokat vágom be hátra, aztán a fader eldönti.
    "szerelőnyílásokat is zárni kell, ha mélyhangokat akarsz, különben az akusztikai rövidzár elviszi a szuflát."
    Öhm, tudod pontosítani mire gondolsz? Fólia kinyesve, liter lesz, kábelátvezetés az ajtókban meg atom szoros; ha ezekre gondoltál; pipa.

    "magasat lehet ragasztópityuval is rögzíteni, a szivacsot nem tudom, nem hiszem hogy neki szorítja annyira, hogy ne rezegjen ott magában"
    Hátő... Itt a rács:

    Ez alatt van egy bő szappannyni hely, oda rakok be ilyen hőszigetelő szart, ami elég jól neki fogja tolni a rácsnak. Pisztollyal megpróbálom, csak a domború rács miatt egy kiló anyag kell, és a lukas részre is kéne nyomni, szerintem nem ez lesz a nyertes megoldás.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Hát igen, sarut nem (egyszerűen) fogok tudni rá rakni (vmennyire látszik a képen, kezed se fér igazán oda, nemhogy szerszám :( ).

    Hertz 93 (142mm m.h.) az AS 91éhez (m.h. passz, de előre befért másnak) képest...
    AS és a Hertz mellé egy DLS Pro Slimline PS6 is beugrott (92dB, 146mm m.h.). Hertznél fúrni kell, de túlélem.

    Melyiket a háromból? :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #19919 üzenetére

    A DLS (PS6), Hertz (DSK165) AS (MX165) trió közül mazsolázgatok, ezen a szinten nem nagyon oszt meg szoroz hogy csak a magas előtt van mélyvágás vagy rendes keresztváltójuk van?
    A DLS-s délután el tudnám hozni, 30Km-re van, a másik kettőből csak újat látok épp (meg időnként nézegetem őket, de ritka az eladó/elég hamar elmegy)...

    Papírforma szerint a hertz a legjobb (?), de azt a legmelósabb berakni (hogy vakulnának meg hogy csak 3 luk van rajta...). Még talán a magas rögzítője is használható.
    Bár a sok tesztben biztos futott az MX ellenében, mégsem az jött ki jobbnak(?). Persze 1 ilyen tesztet sem találok :U

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #19925 üzenetére

    Ellenvetés hiányában DLS-ért elindulok 6körül (amiket idáig hallottam DLS-eket elég korrektek voltak), mert holnap lenne időm elvileg berakni...

    1-2 szett teszttel vki ki tud segíteni? :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz zolikaDB #19927 üzenetére

    Racing bazáron találtam a közelben a DLS-t szintén 18ban, ezért is érdekelne melyiket érdemesebb. Megnézem, köszi. (DSK 23 körül szokott lenni...)
    Expressz, topapro, ph meg vaterát is átnyálaztam hogy mi akad...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gtamate2 #19936 üzenetére

    89dB-es érzékenységű, te mit látsz jobbnak a pion???

    1000W-os mélynyomó? :)
    Szerintem ezek mellé a (feleslegessé vált) Alpine SWD1600am is eleget szólna :)

    t.imi:Amikor a szuziba 10cm-es DLS-eket raktam, rá kellett jönni hogy túl erősek abba a tejfölös pohárba. Tök fölös szerintem nagyobbat belerakni, azzal is vért fogsz izzadni hogy ne rezonáljon az egész, meg legyen valami értelmes légtered...
    Sőt, lehetőség szerint vágnám is 100-120Hznél, és ülés alá egy kompakt mélynyomót ha másutt nincs hely. Úgy még talán lehet esélyed valami kerek hangzásra, szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Bekerült tegnap DSK 165ös szett a Picassoba, korrekt lett, főleg a magasok megjövetele üdítő. (A gyári rácson még dolgozom, olyan sűrű hogy kb a víz se folyna át rajta, fúróval megpödröm egyesével a lukakat hogy az öntési maradék lejöjjön).

    1-2 dolog még nyitott:
    1, A kárpit és a lemez között van 2cm, gondolom ez is a litereket növeli, nem érdemes eltömködnöm, vagy?

    2, hátulja:
    a, semmi (marad a gyári vacak, ha utas van és nyekereg fader vissza nullába, bár páromat zavarja hogy most csak előle hallja a zenét)

    b, egy pár hasonló kick bass hangszóró hátra (pl Phonocar 2/635) és akkor az SWD1600 meg bolhára (találtam neki most helyet a bal egyes ülés előtt, hilti szalaggal biztonságosan tudnám rögzíteni). Menet közben még nem hallgattam, csak álló autónál, így jók a mélyek, de menetben, relatív halkan valószínű elhal az alja.

    c, DCX 165.2 hogy a mélyközép hasonlóan (93dB) érzékeny maradjon, és q..a sokat szopok hogy berakjam, mert papíron bemegy hátra a 16os, gyakorlatilag tegnap farigcsáltam egy csomót, de a gyári első 16os sem ment be...

    d, DCX 130.2 mert tuti befér, viszont lustább, így a mélybe valószínű szinte semmit nem segítene be...?

    Nem tudom hogy hátul két mély mennyit nyomna latba, mert álló hangfalban igen süti ez a felállás, de itt annyira távol vannak, hogy szinte nem is egy levegőt mozgatnak. Tudom, próbáljam ki; de nincs mivel :U
    szerk: Emlékeztetőül: gyári fejre, nincs tervben a cseréje, hacsak nem tud valaki elérhető árú megoldást/átalakítót a kijelző&távvezérlő kezelésére.

    :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    A csomagtartó szent, akkor inkább üléshez SWD1600. Vagy arra gondoltál hogy két 16os mélyet faragjak be az ajtóba?

    Ajtót nem nagyon kell szigetelnem, mert megtették gyárilag (bitumenes lap szerűséggel), plusz egy combos törés is van benne, nem huppog; plusz halkan hallgatok zenét.

    A kárpit és lemez között eltüntethetem a rést ha segít... A kárpit mögött nem mindegy hogy hova/hogyan megy a levegő ezexerint?
    :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz orbano #20127 üzenetére

    A kárpit és a lemez között kisujjnyi rés van, a kettő között ujjnyi átmérőjű távtartók, amikbe csavar van(pontosabban ezekkel van a kárpit felfogatva; egyik látszik is a képen), tehát elég merev a műanyag kárpit. (azaz nem a lemezhez lett rögzítve)

    Valahogy így:

    Nekem is ki van vágva a nejlon mögötte, tehát elsősorban oda dolgozik a mély; de egy kis rés azért van körbe - ami sztem nem oszt nem szoroz - de ha szerintetek érdemes, letömítem.

    Annyiból furcsa a hang iránya, hogy a pikacsuban olyan ***ott messze a szélvédő és alatta a magas, hogy a bal egyből a kormánytól már alig érem el cserénél is, tehát autó viszonylatban marhára előről szól. Ha csak rontani lehet a hangzáson hátsókkal, akkor marad így. Ha hozhat valamit/nem ront hátra két kickbass vagy egy hasonlóan érzékeny koax, akkor az megy oda; ha nem, nem.

    Más:
    Gyári(fejhez) aux adapterek itthon vannak valahol érdemi kínálatban, vagy a tme-n kívül nincsenek sehol normális árban? CTVPGX010-et, vagy hasonlót keresnék.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Badb0y #20137 üzenetére

    Igen, pl a connects2 adapterek. Google/ebay: autód márkája+aux
    Nekem most pl CTVPGX010 van folyamatban, a cd tár bementre megy. Vannak ipodosok, usb/sd/bt funkciósok is, nekem elég a vonalbemenet.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz orbano #20140 üzenetére

    Akkor farigcsálok, kössz!

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Badb0y #20157 üzenetére

    Tököm se foglalkozott/foglalkozik az ájpoddal, 3,5es bemenet mindennel kompatibilis.

    De elég sok féle cucc van; az gyártó+aux keresésre találsz sokat.

    Más: Ma menetben is vizsgázott a szett (DSK). Egész jó, bár előre csavarva sok a magas... Persze ennek a keresztváltóján nincs több csapolás, mert egy -3db jól jönne.
    Viszont asszem kipróbálok egy ECX165öt, ha mégsem jön be, annyiért megy tovább.
    Vagy max kap egy pici ellenállást, bár loudness+-1es magassal nagyjából jó, cd-t hallgatva inkább -2 kéne. Igen, loudness, mert anélkül sajna elég karcsú - ez gondolom a fej sara főként. A fa még nem került be, de a héten be fog.

    Csak végfok IC cserének lehet értelme a gyári fejben? (asztali hifiben 2×4ezer volt a hifi minőség, tehát ebbe ötösből max meg lehet egy pár ha találnék kompatibiliset) Mást nem hiszem hogy lehet érdemi trancsírozás nélkül cserélni benne, vagy? (Igen, a másik fej+távezérlés+kijelző+canbus adapterek egy pincurit drágák...)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz t.imi #20171 üzenetére

    Nem tudunk(tudok), elhelyezés és a többi hangszóró függvénye sztem... Legalábbis az SWD1600al is napokig játszottam mire belőttem.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz orbano #20185 üzenetére

    Ignis, gyári helyekre rakott szórókkal. Induljunk 120tól...

    Amúgy akciósan találtam ECX165ös szetett, annyiért, hogyha nem bejövős ennyiért el is tudom adni; tegnap faragtam a helyét, ma bepasszintom kiváncsiságból. Ha nem jobb, meg húgomnak a 206osba :). De ennek illene hasonlóan dolgoznia a DSK-val, így még az aljába is illene kicsit besegíteni talán, és a jelenleg sok magas ha fel lesz dúsítva hátulról közép/méllyel főleg kb a helyére kerül mennyiségben. Nem az előzőhöz képest sok (abban persze ég és fölg), hanem abszolútban sok - úgyhogy ha nem marad az ECX, akkor kap majd ellenállást...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Játékos #20255 üzenetére

    Ha jól emlékszem neked is sok volt elsőre a magas; én rájöttem hogy nálam miért :)
    Amennyire alap a hifinél a direct gomb használata, annyira alap volt autóban a loudness idáig, ez okozott magas túltengést :B

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gsc73 #20308 üzenetére

    Hmm, szombat-vasárnap lehet hogy bp-ig is felmegyek rövid időre, eredetileg (Szentendre-)Dömösig terveztem.

    A DSK és az ECX is kapott már fa kloccokat a lemez és a kárpit közé, illetve letömítettem a kárpit és lemez közötti részt; jó gagyi ki gyári fejjel :)

    Igaz, haverom amit összerakott a passatban normálisabb fejjel és hangszórókkal és a szigeteléssel sokat pöcsölt, meg csak a magasai annyiba kerültek mint nekem az ECX-ek - ahhoz képest azt mondta ő is hogy hát a pikacsu jobban szól, ennyi melót/pénzt bőven megért :).

    Megjegyzem az ECX-ekkel még valamit kezdeni kellene - alapból csak beraktam, és nem volt otthon lemezanya sem; a membrán úgy mozgott kis hangerőn is hogy öröm volt nézni, csak hallgatni nem (a kárpit, ill a nem túl fix felfogatáson elúszott a mély. Most sokkal jobb, de lehet hallani (amikor oda van tekerve) hogy tud(na) ez(még többet is), de valami miatt még mindig nem éli ki magát. Addig is elöl a DSK meglepően kulturáltan teszi a dolgát - hát még ha már be is járatódik majd (az új) :D

    Még a CTVPGX010 megérkezik, és szerintem jók is leszünk; autóban 'ennél jobb nem kell'. Közben a szobában nem létezik elég jó ;]

    szerk: Nem tudom mennyi lehet az erőlködők energiaéhsége, de amikor a gyári fejjel faderrel játszottam, minden esetben középre érve felkapcsolt a nappali menetjelző[feszültségesésre kapcsol be], olyat esett a feszültség - pedig új az akksi és közép hangerőig tekertem kb :) Érdekes, gyári hangszórókkal nem rémlik ilyen...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Az-X #20346 üzenetére

    Én ECX 16os szettet vettem tízért, ami nem annyira akciós, de én sem kapkodom el, na bumm.
    Még akár erölködőre is kivárnék, de
    1, a mostan fej minőségben nem méltó erre (gyári clarion vagy vdo)
    2, ha az is lenne, nincs rajta rca kimenet, jelillesztőt meg még rárakni erre... nem az igazi
    3, lehet hogy eközben valaki nem mondana le a kijelzőről, a távvezérlőről, vagy sebességfüggő hang/tolatóradar hangja, vagy egyéb can buson érkező áldástól. Az már háromszor tizen/huszonezer forint ha veszek egy másik fejet: Azaz 70-80.000 körül tartunk egy alap fejjel és az átalakítókkal, és ezután jöhetne az erölködő még, kerekítsünk szerényen egy százast, mákkal használtban legyen 70(ilyen átalakítók mondjuk a világon nincsenek használtban!) Hozna ez annyit hangban? :( (Elől-hátul 93dB-es Hertz szett)

    Szóval érhető, össze lehet mazsolázni jó kis rendszert nem sok pénzből is; de még ha helye van is az embernek, nem biztos hogy egyéb funkciókról mindenki lemondana(mert annyi pénzt nem áldoz rá sztem aki csak javítani akar kicsit az autó hangján) a kicsi jobb hangzásért (amikor már elég sokat ugrott mondjuk jó hangszórókkal és azok rendes beépítésével). :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Ha húgomnak adnám az ECX165öt, és hátra csak bedobnám a gyári első 16ost, a rácsába integrálnám a gyári magasat (előző autóban évekig így volt), és csak simán párhuzamosan van kötve, mennyire gáz a gyári fejegységnek? Mondjuk kicsit előre is faderelném, és jellemzően nem hangosan hallgatom. Kinyírhatja a kimenetet a 2 Ohm, vagy ezek a hangszórók ezen a hangerőn erre 'képtelenek'?
    :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #20390 üzenetére

    b kérdés:
    Vadásszak DSK mélyközepet, mert hátulról is jöjjön alulról az álldás; vagy ha most nem vagyok teljesen elégedett az ECX-el, cseréljem meg őket, hogy a kárpit/légtér, vagy a hangszóró a fő ludas? Vagy egy másodpercet se pazaroljak erre, egyértelműen a mélyközép a különbség oka, csapjak le a DSK félére.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz t.imi #20413 üzenetére

    Nem vagyok nagy májer, de megeszem a kalapom ha kihallod a különbséget akár a szuziban, akár más hasonló járműben amiben hasonlóan méltatlan módon lehet elhelyezni a hangszórót. K.. mindegynek tartom, a mélyekkel nem kell foglalkoznia mert úgyis vágod róla(?), amúgy meg szerintem csúcs fej sem kell hogy kihajtsa. Szóljatok ha tévedek, de a bolt át akart baxxni kissé, látván a hajlandóságot benned az erölködőre.

    Kis/normál/nagy hangerőn szoktad/tervezed amúgy hallgatni? Jelenleg bent vannak-e a szórók, és hogy szól?

    Hogyan rögzíted, sikerült valamit kifundálni rá? Vagy itt van fém mögötte/ a közelben? Én anno hamar feladtam...

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz t.imi #20419 üzenetére

    Ha nem eleve középsugárzót veszel (a helyedben azt vennék) a 10es (gyári) helyre, akkor például egy ilyet kötnék én az MX mélyközepe elé. Beszereled az MX et, és már 10es hangerőn érteni fogod hogy miért javaslom szerintem (gyanítom hogy a swifthez hasonló eredmény lesz, azaz masszív tejfölösdoboz merevségű műanyagot nekiáll cibálni a mélyközép, és csillió irányba tolja hátul a levegőt, mélynek szikráját sem hallod, de a hangszóró próbálkozik ezerrel a műszerfal szétvibrálásán).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gsc73 #20426 üzenetére

    Ignis, gyanítom hasonló a gyári hely a wagonr/ignsnél mint a swiftnél... Ami hihetetlen pocsék :(

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gsc73 #20428 üzenetére

    Ezek szerint suzukival még nem találkoztál... Na ott nem is a mérettel van gond, hanem hogy a kanyarban nincs semmi sem amihez lehetne merevíteni, plusz a lábad felé sugároz vastag rácson át; szigetelni pedig szerintem lehetetlen.
    Ehhez képest enyémen vagy a tiéden egy kis munkával egész korrekt eredményt lehet kihozni installálásnál...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz t.imi #20432 üzenetére

    Keresztváltóból 3 utas kell. Van amelyik hangszóróhoz adnak (pl amit linkeltél). De 800Hz meg már sok, 150-200Hz még jónak tűnik. Sztem elég ez a cucc a közép elé ha gyárilag nincs hozzá (ha nem közepet veszel akkor meg úgyis kell; pl az Audio System szettnél).

    Szerintem legyen érzékeny, vagy közép vagy mélyközép, és nem fog kelleni tutira erősítő neki. Bár 10cm-nek amúgy sem annyira, meg főleg a mélyen érezni ha van dinamika; de pl Kicx, Hertz amiket néztem az olcsóbbak közül hogy e téren jól teljesítenek (meg pár user szerint is jól mennek gyári fejjel).

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Játékos #20463 üzenetére

    A nem nagy hangerős zenehallgatásra kitalált helytakarékos szubokat mindig kifelejtitek a képletből... (kompakt aktív szubok, ülés alá valók)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Kérdés:
    Minek hívják azt a bluetooth eszközt, amin van 3,5es jack, és mikrofon/felvevő gomb, és A2DP meg egyéb vackokat is tud. Kipróbálnék egy ilyet... Zenére gondolom nem jó, de beszédre gondolom igen.
    :R


    Ezer féle cuccot látok, nem tudom milyen szórás van bennük, mit érdemes nézni, stb. Megköszönnék némi tapasztalatot/iránymutatást a témában :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Üdv a kollégáknak, kérdéssel jöttem:

    Keresnék DSK 165ös szettet, de úgy tűnik rossz helyen, mert kizárt hogy ne legyen használtan, pedig nem találok.
    Hátra a gyári 13as helyett tavaly beraktam ECX 165ösöket, főként mert szerettem volna hátra is kicsit többet a hangképből, és nem tudtam hova rakjam Picassoban a hátul a magast. Most már kitaláltam egy helyet/felfogatást neki, és hát 4 (azonos) mélyközép kicsit kellemesebben teljesítene gondolom mint kettő.
    Persze nem szakadok meg ha huszonegy-kettőért meg még szállítás (igen, vidék) rendelem meg, de szeretném minimalizálni a váltás költségeit.

    Tudnátok olyan 1-2 helyet (fórum, aprós oldal) javasolni ahol nagyobb forgalom van ilyen termékekből?
    :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Indexre ránézek, carstyling, racing bazár megvolt (elég kicsinek tűnik a felhozatal), ph, aprós oldalak nagyja, vatera.
    MunezXBK, Esztergom mellett lakok, itt meg csak a szakértők vannak, illetve jó lenen azért egy 5-7K-val olcsóbban.

    A mélyközépnek vágás nélkül magában lenen értelme? Vagy mivel próbálkozik a magasabb frekikkel, nem úgy fog szólni mint az első és bakkhatom? (Az lenne elvileg keresztváltó nélkül.)

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Joe fiú #32258 üzenetére

    Elsősorban azért akarom hátul cserélni, hogy a 4 mélyközép egyszerre dolgozzon, most a hátsó ECX nem sokat oszt szoroz a hangképben (elől az első magasokat hallom, és a komponens szett domináns a mélyek terén is).
    Ha menne hang vágás nélkül (főként ár miatt) a hátsó helyen faszán, hasonló karaktere maradna a mélyközépnek, csak azt venném (ha eladja külön is).
    Mint a 2,5utas rendszerek hifiben, ahol két azonos mélyközépből az egyikről vágjuk a közepeket, a másikról csak a magasokat.
    Csak nem sok ilyen tapasztalatom van autóban... :F

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gabber01 #32262 üzenetére

    Persze, csak gyakorlatban mégis jobban jönne ugyanaz a mély több forrásból, mint a több közép/magas (eredetileg gondoltam nem lesz az rossz ha hátulra a koax megy).
    Gyári fej, nincs időkorrekció. Cd-táras bemenet (jelillesztővel) illetve hangszórók alá a kárpit és a fém közé fa távtartók a jelenlegi felállás.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Az első Hertz DSK szett mellé mégrkezett a hátsó is az ECX (koax) kiváltására, de torzít az egyik mélyközép :U
    Kedvem/türelmem fogyóban van, gondolkozom hogy
    1, A gyári mélyközepet (160as) párhuzamosan a magassal berakom hátra (a mélyközépnek van saját rácsa, abba korábban másik autónál is beraktam a gyári magast). Szerintem a gyári első bekötés is párhuzamos lehet.
    2, GMS 1865 (vagy a kisebb 1765N) mélnyomót berakom magában, vagy a gyári magassal párhuzamosan. [link]

    3, PHONOCAR 2/076 mélynek hátra

    Gyári fej tolerálja a párhuzamos 4ohmos hangszórókat? Előzőben évekig ment így, de ez sokat nem jelent.
    Érdemesebb lehet a 1865öst berakni, érzékenyebb, normálisabban meghajtja vajon a gyári fej? A DSK szettet jól meghajtja.
    :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Joe fiú #32384 üzenetére

    Fuss neki mégegyszer...
    A használt szettben 1 szar hangszóró van - és mivel nem akarok hetekig, hónapokig megint ugyanilyen szettet vadászni, ezért nézek más alternatívát. (6 hangszóró van gyárilag a gyári fejen, gyanítom az első szett párhuzamosan kötve.)
    Tisztában vagyok hogy 2 ohm lesz belőle, ezért kérdeztem rá. Ugyan 2-3 évig így ment előző autóban haosnló gyári fejjel, de ez nem túl nagy mintavétel...

    Ha a tipusokat is figyeled, sima kis ajtóba való mélyközepek, amikből próbálok érzékenyebbeket összevadászni hogy ez a fej is meg tudja normális hangerőn is hajtani, ahogy ez működik is remekül a mostani szettel.
    Korábban láb alatti részbe SWD1600-ast raktam hátra, de a külön légtér miatt kicsit külön szólt, akárhogy volt hangolva, a csomagtartóba meg nem rakom, ülések alatt meg akku ill fiók van. Mert ördögtől való dolog ha a hátsó ajtóban van a mély(közép)? Aztán jön a következő hogy miért gyári fej. Utána hogy miért kell nekem a kormányról távirányítás, hogy a központi kijelzőt használja, meg sebességfüggő hangerő, meg egyebek, ezeket skippeljük.
    Kimerevítve, érzékeny hangszórókkal korrektül szól a mostani felállás, csak a koaxot akartam eredetileg ugyanilyen szettre cserélni, hogy 4 ugyanolyan mélyközép dolgozzon egyszerre.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kavics325i #32387 üzenetére

    Ahhha... fákk.
    Először azért is akartam ugyanolyan mélyközepet vagy szettet (külön nem nagyon találtam ilyen mélyközepet) hogy szinkronban dolgozzanak a kicsikék, plusz egy méter vezetékben nem hiszem hogy számít.
    Aztán most filóztam hogy a gyári első (akár a csipogóval megtoldva) menjen hátra, vagy leginkább afelé hajlok hogy b**ni rá, csak mély oszt csókolom.
    Persze hogy a valóságban mennyire szépen működnek együtt... hát azt max próba után tudnám megmondani :( [A gyári első mély hasonlót produkálhat mint most a koax ECX saccperkábé. Korábban azért került az ECX hátra, mert elől úgyis az elsőt hallom, de ismerősök -vagy ha én ülök éppen hátul- is teljesebb hangképet halljanak; a mélyet főként a DSK szolgáltatja, az ECX meg hátra a többit.]

    Szerintetek inkább hagyjam a 'csába, vagy a linkelt mélyközepet rakjak be, valamivel kellemesebb lesz az alja, max nem sokkal?

    Nem akarok 'sokat', csak hogy a menet és motorzaj kevésbé nyomja el a mély részt, gondolom 4 mélyközéppel közelebb lennék ehhez. Álló helyzetben fúdejó, menetben azért a hangra is rá kell(ene) kicsit jobban emelni ehhez. (Csak a -ligthos- loudness van csak bekapcsolva, hogy kicsit testesebb legyen a mély, és a hangerőhöz fordítottan arányosan igazodjon, eq nincs rátolva.)
    Sajnálom a régebbiből a kis Alpine ládikót, meglepően korrektül szólt, de zárt térben nem tudott érvényesülni, máshova meg nem tudom rakni ahol ne lenne útba.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #32388 üzenetére

    Lejárt a szerkidő:
    HA kicsi mély hátra verzió nyer, a GMS 1865 vs 1765N-nél jól gondolom hogy a papírforma szerint érzékenyebbre kéne relatív gyenge forrásnál beruházni? A mostani 93dB-es érzékenységű szett meglepően kellemesen muzsikál, ennél bejött. (Asszem 28-30 körül a plafon, 7-10 között hallgatom jellemzően a zenét, az ami nem nyomja el a külvilágot, de már korrekten kihallani a részleteket a zenében és már nem hiányzik szinte semelyik tartomány - olcsó autós zene viszonylatban természetesen.)

    szerk2: Most annyi lett megvalósítva, hogy fa távtartók vannak a kárpit és a lemez között, hogy a dinamika ne a műanyag hullámoztatásán vesszen el. Páraszigetelő kivágva, kárpittól a lemezig armaflex-el kiszigetelve. Maga a kárpit meg az ajtó lemeze szerencsére merev, meg van bennük szigetelés.
    Erősítőhöz az első lenne egy normálisabb forrás, gondlom nem jelillesztővel az erősített kimenetről gondoltad lecsípni a jelet neki.
    Pici erősítőnek még talán tudnék helyet találni (középkonzol mögött)... legalábbis gondolom vannak kicsik is, és arra esetleg rá tudnám küldeni a mélyközepek jelét. Lehet hogy van fasza erősítő ami ezt a jelet lekezeli, de ilyet én a gagyibb kategóriában láttam régebben, azzal meg sokkal nem vagyok előrébb (mert mint írtam meglepően kellemesen mozgatja a DSK-t a mostani fej). Annyit meg nem ér az egész hogy fejet cseréljek; hifizni szobában szoktam, itt csak nem túl nagy lóvé befektetéssel nem túl rosszá akarom tenni a hangot.
    De ha mégis lenne erre való erőlködő, meglesem :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kavics325i #32392 üzenetére

    Tegye fel a kezét aki a gyári fej végfoka által felerősített jelet jó szívvel felerősítené még (fél teljesítmény fölé nem megyek ahol a torzítás jobban előfordulna). Igen, az úr a hátsó sorban? Ja, csak nyújtózkodik. Senki többet?! :)
    Délután rákerestem még egyszer az RD3 pinoutra, de nincs preamp kimenetem. Szóval szerintem azt hagyjuk. (Plusz a vártnál sokkal szebben dolgoztatja a Hertzeket, legalább mint a Genius 1250X-ek alap táp/erősítőn keresztül erős jelforrásról; ha ez viszonyításnak megteszi - szerintem az korrekt autóba alap/nem hifi szinten. Persze direktbe, vagy 2V-os DAC kimenetről hajtva már elég sok mindent megesz ez a kis nyüsz, átugorja a saját árnyékát ;] )

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Én jelentkezem :DDD Csomagtartóban lehet mély, hátsó ajtóban nem? :B Ha valamilyen összefüggést nem látok világítsatok rá :R
    Tudtok konkrét eszközt is írni amin elindulhatok?
    Elnézést, de tény hogy kissé szkeptikus vagyok abban hogy ennek a végfokán áttolt jelet mennyire érdemes erősíteni - nem kizárt hogy érdemes, de nem is sok infót/példát találok erre (normális szinten végfok elől jön a jel, amikkel korábban találkoztam az szarnak a pofon, mert 100% hogy párezer forintos pl sal erősítőt nincs értelem mögé rakni; normálisabb cuccokon nem is láttam rá lehetőséget, H/L konverterrel nincs tapasztalatom, csak ami az SWD1600ban volt, ott sajna nem a többi hangszóróval 'lineárisan' változott a hangereje).
    Nem írtam, de a kinézett hangszórók, és a fejhez való ragaszkodás alapján gondolom nagyjából behatárolható hogy alacsony büdzsével nézelődök; ha húsz körül lenne olyan erősítő (természetesen jó használtan) ami szerintetek megfelel és érdemes berakni, lehet róla szó, de 40k+ kategória már hanyagolós (beépítés, relé, kábelezés). Nyilván tudom, hogy a fej az gyenge pont, de hifizni a szobában szoktam; kényelem és anyagiak miatt marad az RD3-as; tehát ésszerű költségekbe verném csak magam.
    Az másik kérdés, hogy a cd táras vonal bemenet (+kis jelillesztő erősítő) so-so, a cd elmegy, a rádiója meg ... hagyjuk kategória ha a jelforrást osztályozzuk. Egyéb viszonylatban egy jobb telefon szintjét sem üti meg, (a telefonom a mobil jelforrások között egy jó közepes) egy huszonezres DAC+X1250 meg befoghatatlan fényévekre van tőle (legalábbis az enyém erős kimenettel brutál módon meghajtja, ötöd hangerő fölé sosem viszem ilyenkor a genius erősítőjét, mert itt már hangerőben is nagyobbat szól mint pc-re dugva max hangerőn).

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    A GMS hangszórón van tekercs, igaz, nem írja mennyitől vág, de mélynek hirdetik, gondolom 120-150Hznél legkésőbb illene vágnia (papíron 55Hztől). Mondjuk ha nincs rendes vágás azzal, egy aluláteresztő nem tétel.
    Hogy az ajtó korábban leírt szigetelése és merevítése mennyire elégséges azt nem tudom, a gyári állapotnál sokkal jobb az tuti; azért bontottam utólag vissza mindent, mert a DSK energiáját a műanyag 'lobogtatása' emésztette fel és a levegő is mindenhova ment az ajtóban előtte.

    Azért az ajtóim nem kicsik, még a hátsó is hatalmas, csak elsőre nem tűnik annak. Tudom hogy anyagra és sugárzóra a mélyládák kicsit másak, de több helyütt működnek -normálisabb körülmények között az tény- 16osok mélynek, magában vagy párban, vagy oldalanként párban mélynek- ebből gondoltam hogy javítana.

    Illetve egy újabb doksit találtam, a mindenütt not used-nak titulált pinek az egyik helyen vonalkimentként vannak feltüntetve. Nem pont az enyémre, RD3as rádióból van tizenx, de rámérek, annyit megér.
    Azzal nem vagyok tisztában hogy autóban hogy működik, a vonalkimenet nem igazi vonalkimenet, gondolom változik a szint a hangerő függvényében? (Egyébként a végfokon kéne hangerőt állítani.) [link]

    Na, futok a méréssel, erőlködőkkel egy kört, köszi a tippeket :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Osynho #32402 üzenetére

    Kerestem lowpass filtereket, mittomén 120Hz környékén, de alig találok, autóhifis shopokban nem találok, sztem bénán keresek...
    Tudom hogy a láda, cső, egyéb dolgok eléggé fontosak, sőt, még a jól kiszámolt gyárilag összedobott eszközök normális újra összerakása, gyenge láncszemek kicserélése is sokat számít, meg ilyen valószínűtlen hülyeségek is mint 4 tüske... Ha lenne autóhifi alatti topik oda írnék, de nincs, így írok ide. Amit 20-30K befektetéssel meg tudok tenni hogy kicsit javítsak, megteszem; többet nem fogok kocsiban lévő zenébe ölni, csak azt akarom hogy 'fájjon' az autóban a zene. Már megvan ez a szint, csak elindult a vezérhangya hogy a hátsó részbe esetleg woofert rakjak (a kétutas skippelve); esetleg mindegyik 16 centis lóghat erősítőn, főként, ha van line out. Az meg hogy ne rakjak akkor ajtóba mélyet, jó... :U

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Osynho #32404 üzenetére

    Elvileg nincs, egyetlen doksi írta hogy a not used pinek lehetnek line outok, enyém a szarabbik RD3-as, megmérem, de szerintem nem lesz. Nem akarom többet fejtegetni, láda nem lesz, nem véletlen van egyterűm, hanem mert sokat cuccolok. Az egyetlen elérhető helyen korábban volt; de igazán szépen akkor szólt ha nyitva volt, ami ugye nem járható, ill nem teljesen arányosan változott a hangja a többi hangszóróval [link]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz €uro #32419 üzenetére

    Wifin? Nem egyszerűbb a telefonon megoldani és A2DP-n átlőni? Persze, nem jó minőség, de a netes rádió sem az, hótmindegy...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Webrádió esetén nem tudom milyen sűrűn kell, én a saját példámat mondom:
    Elsősorban offline zenét hallgatok, erre korábban autós programot használtam, ami brutál méretű gombokkal operál:

    Aztán megérkezett végre a mikrofonos, gombos szétszedhető headset (alj). Én így telefonálásra is használom, és hardveres gombok vannak hangerő, léptetés, indít, megállít parancsokra, nekem kényelmes.

    Nem tudom egyéb kihangosítást használsz-e, vagy van-e rá igény, de egy egész használható alternatíva, egy aux in kell hozzá. Meg persze rá kell dugni a telefont; vagy bluetoothos adaptert kell venni (abból is mikrofonos gombosat néztem, ill ahhoz kell egy töltő is, célszerű a burkolat alatt elvinni). Előny (nekem) még hogy mindig látom a kijelzőt (felvegyem-e), illetve ha a navi utasítást mond be, lekeveri addig a zenét.
    Jah, és mivel ilyenkor (netrádió vagy wifi megosztás) az akku is horpad, szerintem úgyis kanócra kell már dugni a telefont. Vagy 5/12V-os wifis 3G modem kell az autóba, pl a Cerberus usb-s töltőre kötve.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Sziasztok!

    2008as Picasso RD3-as fejegysége elnémult tegnap.
    Körbenéznék hogy mibe fájna egy fej, adapterekkel. DSK szettet hajtana, szigetleve, merevítve van az installáció :).
    Jól látom hogy Pioneer Kenwood Sony Alpine és JVC fejeket lehet az autómhoz illeszteni?

    Szempontok:
    -kormány vezérlés
    -zöld világítás
    -cd

    Nagyon jó lenne:
    -kijelzőhöz illeszthetőség
    -2 usb, legalábbis hátul is hogy le lógjon ki a pendrive, elsőt inkább töltésre használnám
    -hátsó csatornákra aluláteresztő szűrőt bekapcsolni

    Nem tudom milyen szempontokat érdemes figyelembe venni (bt nem nagyon izgat, telefonhoz mikrofonos gombos távvezérlő van) még, illetve mi az a szint amit érdemes megvenni - gondolom a gyárinál mind jobban szól, de hogy 18 és 28ezeres között hangban is van-e érdemi különbség, vagy csak szolgáltatásokban.

    Találok vmi infót 'fantom tápról' az antennához, de ezt nem vágom nálam kell-e, nem tudom merre tudnék ennek utána lesni?

    :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz MC Pite #34479 üzenetére

    Úgy látom Alpine APF-D100PS adapter tudja ezt, illetve a CTDCTS001 Connects 2 a Sonyhoz...
    Közel 30ért az Alpine se varázsolt el nagyon (pl no lossless zene), de a Sonykat amiket hallottam se a hangjukért szerettem...
    Van esetleg ajánlott/kerülendő 30K-ig? :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Legalább olyan helyet tudtok mondani ahol utána tudok az olcsóbb fejeknek járni kicsit?
    Azért hogy esetleg hasonlóan szar legyen mint a gyári, nem szeretnék pár tizessel többet kiadni (adapterekkel együtt)...

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz gabber01 #34497 üzenetére

    Ha jól látom, ha kijelzőt meghagyom feltételnek*, akkor Alpine, Sony marad benn. Utóbbinak még jó/normális hangú fejét (olcsóbbak főként) nem hallottam, sőt. Alpine is papíron az árához képest kissé vérszegény tudással rendelkezik.
    Aztán hogy a melyik oldal cuccai hasznosabbak (szűrés, loudness, auto hangerő, erősebb adókra való átállás gördülékensége, stb), vagy jobbbak hangra -nyilván ebben a kategóriában nem számítok hatlamas különbségekre- azt próbálnám felmérni.
    Néztem a használtakat is, még utána kell nézni a vonalbemenetnek a régebbieknél (mert pl sonynál a cd tár vezérlés feltétel ezekkhez az aapterekhez, és ha a vonalbemenet is idemenne, nem tudom összehozhatóak-e), illetve párnak már csúnyán megkoptak a gombjai (ill típust, színt sok hirdetésben lehagyják).

    Plusz csavar egyébként hogy ma működött a fej az autóban. Mindegy, már elindult a vezérhangya, ha van olyan ami normálisabban szól normális árban/jobb a rádiója, akkor csere, úgyhogy próbálom felmérni a lehetőségeket.

    *: A sebességtől a fedkompig a rádiótól a hőmérsékletig mindent ugyanott látok; páromék Picassojában a(z olcsó utólagos) fejen lehet csak látni hogy mi van, engem baromira zavar hogy nincs fent az infó a nagy kijelzőn.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    Sziasztok!

    Mégane 3 gyári fejegyséhez szeretnék hátsó (akár elsőbe is mélyközépként) ajtókba egy minél nagyobb érzékenységű, lehetőségekhez képest mélyre menő hangsugárzót (ami lehetőleg nem megy 4ohm alá, korábban másik autóval ezt beszoptam már).
    Tudnátok valamit ajánlani 130mm-es átmérővel?
    Köszönöm! :R

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz Gabady #71251 üzenetére

    Ülés alatt lehetett a mélnyomó? Gondolom a fej is más...
    Mazda gyári pótkerékmélnyomót néztem még használtban(kb harmad annyiba kerül mint a renault cucca) - mindkettőhöz kell a mostani fejegységhez egy erősített>vonali jelillesztő meg táp elvileg.

    Ha ez a verzió fényt kapna; akkor van ajánlott könnyen hajtható 13as kickbass tipp?

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

  • MC Pite

    veterán

    válasz kerxy #71257 üzenetére

    Páromnak egy ilyet vettem hogy a gyári kijelző/gombok/sebességfüggő hangerő megmaradjon, és a C3-on ezen állítható több paraméter az autón.
    Gyanítom a densionhoz hasonlóan a jelet ráküldi a testre; mert még ahol 'alatta' adó van, azt is tök jól elnyomja, a hangminőség korrekt.
    A hívást is jól hallani, minket 'csak' úgy hallani mintha egyébként is a kezedben lenne a kormányhoz fogva pl a telefon - nem tökéletes, de értenek, nem kérdezgetnek vissza; megfelelő.

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák