Új hozzászólás Aktív témák

  • meri

    aktív tag

    Sziasztok!

    Beraktam a XETEX USC EVO-t, miután vettem hozzá molex mini csatlakozót ill. tüskéket. Meg vagyok vele elégedve, nagyon szépen, kiegyenlítetten szól. Van rajta RCA IN is, ami felismeri, ha van rajta jel, ezért benne van a tuning lehetősége is (külső DAC a telefonra), de van 1-2 alapvető gondom még, amig azokkal tökölök, nem akarok másra figyelni.

    Két gondom van. Az egyik, hogy a XETEC pozitívot elvileg a "B+"-ra kéne kötni (ez a battery + lehet?), és van egy "REMOTE IN" (kék) vezetéke, ill. egy "REMOTE OUT" (narancs). Elvileg képes lenne a bejövő jelre ie bekapcsolni a REMOTE-ot, van is egy érzékenység-poti (erre azt írják, a középállás majdnem mindenhez jó), de nem működik. Azaz: a potit ha egészen letekerem, kikapcsolja a REMOTE-ot, ennél akár kissé nagyobb állásban is mindig adja a jelet, függetlenül attól, van-e bejövő jel. Ez a kisebbik gond, mert a gyújtást használom most AMP REMOTE vezérlésre és a B+ is erre van kötve. Nem tökéletes, mert a rádió mehet gyújtás nélkül is, de sebaj. Keresnem kéne majd egy rádió által kapcsolt 12V-ot a kábelen, csak nehéz hozzáférni, de talán egy tű-szerű érzékelővel bele tudok szurkálni az érintkezők tövébe majd.

    A bosszantóbb hiba, hogy teljesen véletlenszerűen néha elhallgat 2 mp-re az erősítő (Focal FPS 4160). Ezeket tudom erről a hibáról:
    - kb 2 mp-re elhallgatás, aztán minden visszajön, és utána 10-20-30 percig semmi gond.
    - a fejegység tutira ad jelet ilyenkor is, és a jelszint-illesztő is, azaz az erő RCA bemenetén van jel.
    - néha egészen sokáig nem jön elő, néha indulás után azonnal, tehát tutira nem meleg az erősítő.
    - hangerőfüggetlen... nem ördekes, hogy bömböltetem (ezt hosszú távon is bírja), vagy alig szól.
    - ma sikerült levideóznom, beraktam a telefonomat hátra, és vártam, amíg előjön vezetés közben - kiderült, hogy a protect LED gyullad ki 1 mp-re, és némít.
    - Szinte mindig csak akkor jön elő 1-2 alkalommal, amikor megállunk (fékezés) vagy hátramenetbe kerül a sebváltó (automata). Nem erőteljes fékezésre kell gondolni...
    - Megmozgattam keményen az elérhető kábeleket (csomagtér, ülés alatti crossoverek), de nem sikerült reprodukálni.

    Most teljesen lekötöttem a szubot, mert arra (is) gyanakszom, hogy esetleg határértéken van az inmpedancia (2 x 1.8 ohm sorba kötve, és 4 ohm van engedélyezve híd üzemmódra), meglátjuk.

    Összefüggést csak a fékezés - lassítással kapcsolatban látok, de nem mindig fordul elő. A beépítést nagyon gondosan végeztem, új kábelek, kígyóbőr, kemény cső, lóf@sz. Még mérek majd föld-föld feszültséget is (karoszéria - erő negatív), hátha földelési gond... a földelést hátulról vettem, festék letisztítva, elvileg jó a kontaktus.

    Ha valakinek van ötlete, szívesen veszem. Az a gond, hogy még tesztelni sem egyszerű, mert van, hogy azonnal jelentkezik, de van, hogy csak soká. Azért azt el lehet mondani, hogy egy 10 km-es úton a végén a beparkolásnál 1-2 alkalommal majdnem mindig bejön...

    -meri

    uff

Új hozzászólás Aktív témák