-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #50242 üzenetére
itt van meg pár hasonló szer, valami tisztítóerőben jobb valami jobban siklik, van ami hagy maga után vmit amitől fényesebb lesz a felület van ami csak tisztít és semmi más, de kb ezek a legjobbak a témában. Sajnos egy részüket nem lehet az Euból beszerezni, bár a Diy detail már megjelent az angoloknál, remélem jön közelebb is, mert azt szeretném kipróbálni.
- DIY Detail Rinseless Wash
- Feynlab Pure Rinseless V2
- Optimum No Rinse (ONR) Wash and Shine Rev. 5
- szintén ONR, Wash and Wax (Carnauba tartalmú)
- McKee's 37 N-914 Rinseless WashA mafra is készül ilyen cuccal, ami úgy néz ki nagyon jó lesz, hozzájuk tartozik a labocosmetica márka, azon belül a maniac line vonalon fog megjelenni egy ilyen öblítés mentes mosószer hamarosan.
Amúgy amihez tényleg sok kendőt szoktak használni az a "waterless wash" nevű módszer az megint más téma, még én se próbáltam, de a Carpro Ech2o pl egy ehhez való szer.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #50305 üzenetére
Az auto wheel és a korrosol elvileg szinte ugyanaz a szer, csak az awben van vmi zsírtalanító tulajdonság is plusz kevésbé "folyós", emiatt fényezésre fújva nem biztos hogy jó barátja lesz a különböző bevonatoknak, waxoknak, de ha ez nem zavar akkor használható a korrosol helyett is ilyen célra. Ezt a hivatalos oldalon is írják. Én is használom fényezésen, nem csak felnin.
Amennyiben a felni normálisan meg van tisztítva, onnantól kezdve szerintem felesleges auto wheel szintű és áru cuccal fújkálni. Ezeket csak időnként kell használni ahogy a karosszériát se kell hetente ironxxel, korrosollal kezelni. Rendszeres felni tisztításhoz való pl a p&s brake buster és hasonló lightosab szerek, amik a beleégett szennyeződést nem, de kb minden más általános koszt leszednek. De a legjobb ha az alapos tisztítás után kezeled valamivel a felnit, már a fújható bevonatok (wetcoat, hydro2lite) használata is jelentősen megkönnyítik a későbbi tisztítási folyamatot.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
AIex
tag
válasz jozsi252 #50413 üzenetére
Szerintem annyi haszna lehet, hogy a tisztószer lesz miatta kiadósabb,
Egyéb iránt, ka kefével dolgozol, akkor azzal is ilyen habosnak kellene lennie,
Illetve olyan helyre jó, ahol valamiért nem opció, hogy a takaritóeszközzel vidd fel a tisztitószert, és nem szeretnéd, ha máshova / más felületre is kerülne.
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #51478 üzenetére
Waxworld.nl
Van a kisebből és a gallonosból is, ők is a trc eutól kapják. Kb 13 eur a posta vagy 100 eur felett semmi. Tudomásom szerint itthon az automosowebshop próbálkozott behozni a p&s márkát, de egyelőre nem sokra jutottak a hollandokkal. A TRC eu kapja közvetlen az USAból a cuccot, rajtuk keresztül jön be az euba.
Amúgy ha az m7-es érdi lehajtó, shell kút útba esik, szívesen adok egy 100ml-t, ami egy amolyan "sample" méret. Ez simán elég arra hogy kipróbáld. Csak hozzál valamit amibe bele tudjuk önteni.elemlampa.blog.hu
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #51481 üzenetére
A gyeon vinylt akartam is ajánlani. Azt itthonról is beszerezheted és kb semmit nem veszítesz vele az xpressel szemben. Nyilván árban a gallonos xpress sokkal jobb vétel ilyen szempontból hát még úgy hogy 1:1-ben is hígitható, de saját autóhoz az 500 milis gyeonnal is el lehet ám lenni. Kérdeztem pár hónapja a Gyeon-t hogy nem e lesz belőle 4 literes kiszerelés de sajnos nem tervezik. Több autónál is próbáltam és a műszeregység előtti plexin is biztonságos volt.
Arra viszont felhívom a figyelmed, hogy a vinyl cleanert kivezetik és a helyét a gyeon trim cleaner veszi át. Azt hogy a formulán változtattak e vagy nem, nem tudom. Néhány hét is elérhető lesz a boltokban. Az interior detailer elvileg semmit nem ápol, magas alkohol tartalma van, fényes felületekhez, kijelzőkhöz nagyon jó tud lenni, de se uv se semmi ilyesmi "védelmet" nem hagy maga után. A carpro innerqd vagy a p&s swift az ami kicsit tisztít kicsit ápol stb. Vagy nemrég szóba került az auto finesse spritz, ami szintén hasonló. Esetleg Koch Chemie ASC, szintén egy lightosabb tisztító, sokféle anyaggal kompatibilis szer, ami ugyancsak nem hagy maga után semmit.
A carpro inside is jó, de az már 9 fölötti ph értékű cucc, kicsit odafigyelősebb mint a vinyl cleaner vagy az xpress.elemlampa.blog.hu
-
simonjoe
őstag
válasz jozsi252 #51542 üzenetére
Hát ez a kicsi felejtős. Még arra is kevés, h résekből, kilincs, tükör stb. helyekről kifújd a vizet. Ahhoz, h tudj vele "szárazolni" teljesítmény kell, és nem is kicsi!
Ajánlom a figyelmedbe: [link]
Nekem egy Parkside Performance dupla akkus blower-em van. Majdnem jó, még vele sem lehet tökéletes munkát végezni, nagy részét leveszi a víznek, viszont a résekből való vízeltávolításra kiválló.
Azt is el kell mondanom, h a nagyobb teljesítményű blowerek hátránya, h könnyen "felveri" a port és rátolja a kocsira. Nagyon észnél kell lenni a használatával. Csak tapasztalat, évek óta használom.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz jozsi252 #51544 üzenetére
Valami hasonló kicsi van nekem is, azzal a laptop belsejét, billentyűjét, és az autóban a egy-két nehezen hozzáférhető helyek kifúvására használom. A por havat akár te is le tudod fújni tüdővel, nem képvisel tömeget, és főleg nem tapad. Nagyon más a víz, főleg úgy, h vannak összefüggő, osszefolyt cseppek. Nagyon rég foglakozom ezzel a témával, nekem a halálom ha mosás után résekből folyik a víz. Ebből indultam ki. Az elején még palackos levegőt is vásároltam erre a célra, majd volt Einhell, Makita és a végén vettem meg az EGO-t. Az egy csoda volt, sajnos ostoba szórakozott módon egy mosás alkalmával ott felejetettem a mosóba. Szinte azonnal visszamentem, de már nem volt ott. A kamera képeit nem kaptam meg. Én hibáztam, nagy volt az ára, csak magam hibáztathatom. Majd 1x biztos veszek, mert a töltője itthon van és semmihez sem hasonlítható az ereje. Áthidaló megoldásként vettem a Parkside-ot. Csak a gépet kellett, töltő, akku már volt. Így nagy kiadás nem lett belőle.
[link]
Mint írtam, nem rossz, de az sem tökéletes. A nagyját letolja a víznek, résekből, kerekeből is kifújja. Annyi a végeredmény, h 2-3 kisebb mikroszálas elég a teljes szárazoláshoz. Én már nem tudnám elképzelni a mosást légfúvás nélkül. Használatával látod, h mennyi helyen megül a víz. Vedd meg amit linkeltél, ha gondolod, a semminél biztos több, használatával fogod csak látni, h mire elég. Egyébként sokszor odajönnek ha mosás után használom és kérdeznek felőle.Joe
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #51566 üzenetére
Megint az hogy itthon ez nem kapható.. a koch flakonhoz pont passzolna pedig. Asszem ez is canyon szórófej alapból csak van rajta egy plusz elem amivel még jobban kézreáll.
LinkKb 2 éve használom a kék fehér 2 literes marolexet (ez való a lúgos cuccokhoz), semmi bajom nincs vele, szeretem. Mindig ebből adagolom az előmosót.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #51568 üzenetére
Általában a folyamat úgy néz ki, hogy a mosóban adok neki magasnyomásúval, ésszel. Van hogy csak vízzel vagy mosószeres melegvízzel vagy pluszban a bilt hamber touch lessel is előtte beáztatom, amit elmősosónak viszek. A kosz nagy része így leszedve. Sokszor ennél jobban nem is mélyedek bele csak ha annyira szar a helyzet a felső részeken. Akkor otthon habosítós flakonba keverek koch chemie mzrt (1:5-1:10) és a puha koch ecsettel (zöld nyakú) szépen átmegyek még a felületen. A gumitömítéseknél, műanyag elemeknél esetleg durvább ecsettel. A marolexet ilyenkor csak öblíteléshez használom. Újabban p&s absolute-os keverékkel öblítek (1:256). A végén áttörléshez Carpro ech2o-t vagy Gyeon Eco Wash-t használok. De ha sietni kell és csak poros, kicsit koszos, akkor önmagában az ech2o, eco wash is elég. Nagyon szeretem ezeket a vízmentes mosószereket ilyen célra (is) használni. Megszállotaknak, akik szeretik ha mindig makulátlan a felni, azoknak szinte kötelező tartozék az autóban erre a célra egy-két kendő és egy flakon bekevert vízmentes mosószer.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #51583 üzenetére
Az 1:10 jó lehet, de én nagyon keveset találkozok bőrrel, nem sok tapasztalatom van. A gyeon bőrkefe is jó, de a koch saját lószőr keféjét is ajánlom. Nem helyette, inkább mellé. Kicsit hosszabb szálú, emiatt valamivel puhább, lágyabb és baromi sűrű. Ha az ecset kevés mindig ezt veszem elő.
Mai. Biatorbágy magassága M0/M1. Mercedes-Maybach S680 6.0L V12 (612 LE). Ez se annyira hétköznapi. Szintén magyar rendszámos volt. 23-as üzembehelyezés. De akkor is inkább az a fenti Ghost kellene.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
d4d
tag
válasz jozsi252 #51588 üzenetére
Normál rendszáma volt. Úgy látszik most mindennapra jut vmi.
Budaörsön áll bent a Toyotánál, de semmit nem tudtam kideríteni róla. Jóideje ott áll, de hogy kihez tartozik, mit akarnak kezdeni vele nem tudni. Mondjuk kíváncsi lennék, hogy lehet lepapírozni ezt itthon a mai körülmények között.
Belül amennyire látható volt szinte makulátlan állapotban volt, a bőr felületeken, üléseken kb egy ráncot nem lehetett látni sehol.
2. generációs Toyota Century, 5.0 V12, 1997 és 2016 között volt gyártásban.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nők, nőügyek (18+)
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Legszebb nők!
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Okos Otthon / Smart Home
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen