-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
ginola
addikt
Az Opti Coatmak is létezik frissítő spray-e, mint a Z6 a Zainonál?
-
agent_k
őstag
Segítsetek nekem!
Kb 8 árajánlat kérést küldtem ki a világba 75mm-es csisz papírt/szivacsot keresek, száraz/nedves technikával. Tehát P500-600-800-1000-1200-1500-2000. Két baj van eddig. Vagy együtt vagy külön külön: Keveset kérek (20db) vagy sok az ár.
Szefiacolor, Toplakk, Carcolor meg ilyesmi már megvoltak. Sikertelen. Förch-nél 35k a minimum rendelés, nekem az sok.
150mm-esből baromi gazdaságtalan kivágni azt már kilogikáztam. -
FeRRaR1
őstag
Fontos választás előtt állok, olcsó gépet keresek ápoló szerek felhordására, mint AG SRP, Wolfs Bodyguard. Semmi másra nem kéne, és ezt is csak saját autókon csinálnám, nem ipari mennyiségben.
Az első egy no name polír gép, a második egy bosch excenter csiszoló, a harmadik a legolcsóbb új gép amit találtam. Árban 2000,-Ft 2000,-Ft 8.000,-Ft
Tudom hogy vicces gépek, olcsók is, messze nem olyan profik mint amiket itt a többség használ, de ezt nézzétek el nekem, tényleg csak privát célra ápoló szerek felhordására használnám. Melyik lenne szerintetek a legmegfelelőbb?
-
kk831228
addikt
válasz MunezXBK #16072 üzenetére
a 2. szerintem régebbi excenteres csiszoló lehet, a 3. kuka Egyszer haver vett olyat praktikerből 3000-ért, az első bekapcsolás után, kihulott a fél belseje... Csak néztük ahogy potyognak a műanyag alkatrészek...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Rivaul
addikt
Öngyújtó és aprólékos odafigyelés. Egyszerre ne akarj sokat rendbe tenni. Centinként haladj. A struktúra elvész ha nagyon rányomsz de ha nem akkor szinte láthatatlan lesz a kevésbé sérült részeken az eredmény. Finoman megmelegíted (nem sistergés, folyás, hólyagosodásig). És elkezeled érzéssel az ujjbegyedet használva oldalasan eldolgozni a felületet.
Nekem az egyik autómba az előző tulaj éjjel nappal a kutyával lehetett mert xarrá volt karmolva a műanyag burkolat. 1-2 karcot kivéve szinte mindent eltüntettem egy fél nap alatt. A mélyeket is kiszedheted így csak ott már a strukturáltság rovására megy a dolog, bár így még minidig jobban fog kinézni.Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
schumi
aktív tag
hali
túl vagyok a poliron szerintem nem lett rossz, bár a nagy karist miatt ami miatt csináltattam annyira nem tünt el, de erősen halványodott, sajnos tényleg itt már kaszniig karistolodott, de nem olyan vészes...
Érdemes Cquartzal kezelni most a kocsit ?
Végülis ez a cucc arra jó hogy a bevonattal ellenállóbb lesz a karistolásoknak ugye ?
Felnire is mehet ?
Waxot is kapott természetesen a kocsi, így gondolom most várhatnék pár hetet mire ezzel kezelhetném (otthon ez felvihető gép nélkül csak kézzel ? )előre is köszi !
Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing
-
varsam
őstag
Waxból mit ajánlotok?
Egy alaposabb mosás után érdemes waxolni? Hogy kell felvinni? -
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Oldalvédő diszleceket szeretnék felragasztani, előtte mivel tisztitsam meg a felületet? elég samponos vizzel? Vagy polirozzam fel?
-
Sera26
aktív tag
Hello!
Pollenszűrő cseréje után vettem egy Prevent Aeroszolos klímatisztítót, amit a leírás szerint el is használtam.
Azt vettem észre, hogy klímahasználat után pár perccel borzalmas "hugyoshajléktalan" szag kezd terjedni az autóban, ami szép lassan megszűnik.
Ha újraindul a klíma majd kikapcsolom, megint jön a bűz.
Mit lehetne ezzel kezdeni? Mit rontottam el? Tudtok ajánlani valami hatásos tisztítót, ami nem a csöves-habos-mindenteláztatós? -
FeRRaR1
őstag
válasz Sera26 #16082 üzenetére
Úgy tudom, hogy tisztítás után kell pollen szűrőt cserélni, nem utána, de úgy sem nagy tétel, vegyél egyet és cseréld ki. Előtte én 10 percig járatnám fullon a klíma fűtést.
Én a sajátomat mindig így csinálom, nem találkoztam még szagokkal, csak az első tisztítás előtt, ha új verda volt a flottában.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Sera26 #16084 üzenetére
"Az autón be kell kapcsolni klímát teljes intenzitással, majd belső levegőkeringetésre váltani. A sprayt be kell tenni az utastérbe és speciális kiképzésű fejét be kell pattintani, amitől az folyamatosan kiengedi a gázt. Gyorsan rázárjuk az ajtót, majd várunk tíz percet, ami idő alatt a fertőtlenítő gáz átjárja az autót és annak szellőzőjáratait. Tíz perc után nyitott ajtókkal hosszan átszellőztetjük az utasteret és kész. Lehetőleg ez az esemény essen egybe a pollenszűrő cseréjével. Márkát nem írok, az reklám lenne, de lényeg, hogy ne habot használjunk."
Totalcaron is ezt találtam, ami az én állításomat erősíti meg, és persze így tűnik logikusnak. 10 perc fűtés maxon, hogy kiszáradjon, utána fertőtlenítés, majd miután 10 percet szellőzött pollen szűrő csere. Nekem eddig mindig bevált, plusz 2 bosch szerviz is így csinálta.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz FeRRaR1 #16071 üzenetére
Bátor..
Előtte a helyedben bontóból tuti vennék pár ajtót, motorháztetőt és gyakorolnék.
Pár hónapja autós topikban linkelt valaki egy Opel-t talán, az előző tulaja csak jót akart, nekiállt felpolírozni, sikerült is neki, az éleknél egészen a csupasz fémig."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
válasz runner 125 #16086 üzenetére
Erre a célra jó lesz asszony rohangálós C Corsája, amit kapott ezer karccal, de persze neki nem így lesz elő adva
Fentebb is írtam polírozni nem szeretnék, az elején biztos nem, csak is ápoló szereket felhordani. Mondjuk ráférne egy polír az enyémre is, lehet veszek egy fekete C Corsa motorháztetőt, ha legközelebb arra járok, úgy is sérült egy picit a miénké. Aztán addig csiszolom a tehetségemet, amíg a szakma fényesen csillogó gyémántja leszek
-
Crow
tag
válasz Rivaul #16077 üzenetére
Wow, kösz szépen a részletes útmutatást
Ezen a módszeren én is gondolkoztam már, pontosabban a hőlégfúvós melegítésen. Korábban láttam pár videót arról, hogy milyen szépen el lehet ezzel tüntetni a karcolásokat. (De azt nem gondoltam, hogy mélyebb karcoknál / horzsolásnál is hatásos lehet.)"És elkezeled érzéssel az ujjbegyedet használva oldalasan eldolgozni a felületet"
Ez csak azokra a részekre vonatkozik, ahol mélyebb a horzsolás, ill. ahol picit be van nyomódva az anyag, ugye?"A mélyeket is kiszedheted így csak ott már a strukturáltság rovására megy a dolog"
Az elveszett felületi mintázat helyreállítására van egy elvetemült ötletem. Nem tudom mennyire működhet a gyakorlatban...
Arra gondoltam, hogy egy tetszőleges épen maradt részről vehetnék egy lenyomatot (pl. levegőn száradó gyurmával, vagy vmi. hasonló) majd közvetlenül a hőlégfúvós / öngyújtós egyengetés után, amíg a sérült felület viszonylag képlékeny, a belepréselném a mintázatot az előbbi lenyomatot használva.
Szerinted működhet? Vagy ehhez túlzottan (veszélyes mértékben) meg kellene melegítenem az anyagot?A dodi által javasolt textúra-spray-s megoldás is jól hangzik, de azért nekem szimpatikusabb lenne egy olyan módszer, ami a lökhárító eredeti anyagából alakítja ki a mintázatot. Az mégiscsak jobban közelítené a gyári állapotot.
[ Szerkesztve ]
Crow
-
Jaded
senior tag
-
#00809728
törölt tag
válasz schumi #16078 üzenetére
Ha nem lehet a nagy karcot jobban eltüntetni akkor mielőtt felviszed a c.quartzot egy erasure kezelést mindenképpen ajánlok.
Felnire is mehet.Természetesen itt is alapos mosás (erasure) után.
Igen várj pár hetet és amikor ugy gondolod na itt az ideje a c.quartznak akkor mosd át alaposan samponnal többször is majd erasure kezelés.Erre nagyon figyelj oda... -
#00809728
törölt tag
Hát a szint fel kell probálgatni rá majd ha nem jó lemosni higítóval.
Ha nem nagyon tér el a szin de foltban nem jó akkor az egész elemet le szokták fújni.
Tapadásal nem szokott gond lenni inkább az aki csinálja mennyire ért hozzá.Megadja neki a mondját és jól elökészítti vagy adj neki azt had fizessen a tulaj.2év múlva meg ugy sem ismerjük meg.Most is van nálam tavaly festették az alufelniket.A tulaj anno engem hivott fel és kicsit drágálotta elment máshoz.Nos ott csak frontot fújták meg és egyszerüen pereg le róla minden.
Le kellett volna csizolni legalább fémig vagy addig mig az öreg réteg már nem potyog lefelé.Majd epoxy gyanta+csiszolás+szorókitt+csiszolás+lemosás akár többször is majd fényezés a kivánt szinre. -
#00809728
törölt tag
A dodi által javasolt textúra-spray-s megoldás is jól hangzik, de azért nekem szimpatikusabb lenne egy olyan módszer, ami a lökhárító eredeti anyagából alakítja ki a mintázatot. Az mégiscsak jobban közelítené a gyári állapotot.
Ha sikerül megoldanod ezzel a megoldással kérlek küld át priviben a tszámodat és annyi kuncsaftot küldök,hogy ebből fogsz megéllni.
-
HuTi.HUN
tag
Vinyl anyagokat szoktak az általad leírt módszerrel javítani. Ki kell keverni egy gumi állagúra megkötő anyagot, rányomni az ép felület textúrájára, kijavítani a sérült vinyl felületet, majd átvinni rá a textúrát. Ez gyakorlatban bonyolultabb azért és szerintem csak puhább felületeken működik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -