Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz tome.jr #208 üzenetére

    A Far Cry 2 esetében azért mindenképpen fontos tényező, hogy a DX10 és a DX10.1-es rendedkód nagymértékben különbözik. Az AMD a DX10.1-re van kárhoztatva, míg az NV a gyorsabb DX10-zel dolgozik, még akkor is, ha a kártya támogatja a DX10.1-et. Ez egyébként főleg az AA-ra van hatással, mert a DX10.1-es mód más algoritmust használ. Plusz egy render target van, aminek nem lesz eredménye, de a számítás végbemegy. Ez a Dunia korai verziójának hiányossága. Ezért cseréltük le a Far Cry 2-őt az Avatarra, mert az már modernebb ebből a szempontból.

    (#208) tome.jr: Nem az állításod akartam megcáfolni, csak egy lényeges különbségre akartam felhívni a figyelmet. :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák