Új hozzászólás Aktív témák
-
Laby
senior tag
válasz szabadosjani #6689 üzenetére
Szerintem ha 5-6 mp lemaradásban vagy, ott nem a loadcell-en múlik a dolog. Loadcell az utolsó tizedek megtalálásához is túlzó, inkább csak stabilitást ad. Viszont egy ACC-be ahol 100% fék meg 0% fék van kis túlzással, trailbrakingre meg rá lehet érezni loadcell nélkül is, nem hiszem hogy sokat nyernél.
Egy jó setup, jó guminyomás beállítás hoz pár tizedet, de gondolom az alap probléma hogy sokkal hosszabbak a féktávjaid, és kisebb lendületet viszel át minden kanyarba, így összejön sok másodperc hátrány. 5-6 másodperc azért látványos, ott látnod kéne különbséget egy hotlaps videó és a sajátod között.
-
Laby
senior tag
Januárba szálltam ki én is a VR mókából (Quest 2 volt) pont ACC miatt. Abbahagytam az iRacingot amiben iszonyat nagy élmény volt VR-ban játszani, ACC-be 1 hónapig a világ összes beállítását, videóját mindent végignéztem és ocsmány volt mindig.
Pedig sok videóba odáig voltak érte amit azóta sem értem hogy lehet, de nagyjából 1 hónap próbálkozás után feladtam, és mivel ACC-vel nyomjuk baráti körben ezért elengedtem a VR vonalat.
Majd egyszer újra rámegyek a témára, bár akkor nem Quest 2-vel mert kicsit körülményesebb a mindennapi használatra a kelleténél, vagy csak én várok túl sokat egy VR-tól, hogy felveszem és induljon rajta a játék mint egy monitornál... -
Laby
senior tag
válasz zsozsa74 #6837 üzenetére
Pont pár nappal korábban én is rápróbáltam ugyan úgy LFM Nordschleife multiclass-ra, Porsche Cup-pal.
Sajnos külső felvételem nincs, a héten megjön az alcantara perec és utána majd csinálok hasonlót.
Csak hirtelen felindulásból 1,5 kör Porsche Cup próbával beugrottam mi baj lehet, imádom Nordschleife-t. Nem olyan látványos, de én is elég sokat jöttem előre 1 kör alatt.
Szekvenciális váltóval mentem most először, óriási nagy élmény volt azzal a váltóval kupás kocsival, Nordschleifen nyomni.[ Szerkesztve ]
-
Laby
senior tag
válasz RobbyJr #7025 üzenetére
Látszik túl jó dolgunk van ACC-vel, nem iRacing árazáson nevelkedett a nép.
Ott ennyiért 1db pályát kapsz autók nélkül, és az tök normális. Itt már rossz árazásról beszélünk.
Mai világban egy dlc-ért ami több új tartalmat is kínál szétnézve a különböző játékokba elkért összegekért, ez még mindig bőven-bőven korrekt árazás szerintem. -
Laby
senior tag
Pont erről beszélgettem egyik ismerősömmel pár napja, hogy a GT2-GT3 multiclass valószínűleg nem adja azt a tipikus multiclass élményt a gyors és lassabb autók okozta káoszt.
Így hogy nagyjából ugyan azt az időt futja a GT2-GT3 is a GT3-mal kifejezetten idegesítőnek tudom elképzelni, hogy egyenesben esélyed sincs, kanyarba meg hiába mennél sokkal jobban, gondolom sokszor esélytelen előzni így ott ragadsz GT2 mögött. Gyakorlatban nem ilyen ezek szerint? -
Laby
senior tag
Belépek fórumra, ACC topic 40 olvasatlan hozzászólás...erre nem voltam felkészülve.
-
Laby
senior tag
Az megvan hogy az LFM 24 órás Nordschleife-n az összetett 3. helyen a csávókám egyedül nyomta végig?
Elvileg volt stream is, tehát nem offline helycserével több pilótáztak.
Bandit most hogy gyorsul az időd, úgy is kerestél új motivációt... -
Laby
senior tag
válasz RobbyJr #7764 üzenetére
Hát azért az ember nem hal meg csak azért, mert 24 óráig nem alszik. Az ilyen esetekben gondolom több időről volt szó, vagy hosszú ideje tartó kialvatlanságról, 40 doboz energiaitalról, kaja megvonás...stb. Nem egyszeri 24 órás bevetésről.
Semmi pénzért nem vállalnád be?
Egy 997-es GT3 Porsche áráért én szívesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...