Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz GalaHU #5707 üzenetére

    egyelőre én vagyok a helikopter, mert "akkor mindenki óvna mindent, hogy visszakapja az SR-t"
    lófaszt, akkor kapja vissza, ha
    - az óvott fél elismeri, tehát jogos
    - nem ismeri el, de a bírók szerint igaza van
    Vagyis felesleges lenne mindenért óvni

    És mondom, ha bevezették hogy van időbüntetés, ami utólag befolyásolja a végeredményt (jogos) akkor kell legyen ilyen is.

    A probléma az, hogy a játék nem tud választ adni a "ki a hibás" kérdésre, ezért ad mindkét félnek. de ha mi eldöntöttük, ki a hibás, akkor a másik miért kell továbbra is elviselje, ő is kapott?

    Jelenleg a szabályzat is arra hajt, hogy csökkenjen inkább az SR-ed:
    A maximum of 0.30 SR and a bonus depending on the current safety rating can be gained per race. If a race is finished with 3 or fewer incident points, an additional bonus of 0.10 SR is awarded. With increasing SR, the maximum additional safety rating per clean race becomes less and less.

    The maximum SR loss per race is 0.50 and a "bonus" depending on the current safety rating. Therefore, if a driver has a low safety rating, the loss will be lower than for a driver with a high safety rating for the same number of incidents and corners.

    [ Szerkesztve ]

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák