Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1133 üzenetére
Nem hiszem hogy rosszul teszed, én is használom, beidegződés, nekem jó...meg ez autótól függ, FWD-n elvileg felesleges, RWD-n nagyon fontos is lehet, ha stabilabbnak érzed féken, akkor stabilabb is volt, tehát jó.
AWD autónál is nagyon fontos lehet mert nyitod-zárod a középső difit.Akik 'hátsó fékkel' (55 és alatta) fordulnak, azok általában az erős alulkormányozott autóknál csinálják ezt,amikor setup-ban már nem tehetsz semmit, az az autó ilyen, akkor vezetéstechnikával lehet megoldani,..én is próbáltam, de a hotlap nem az én világom, verseny közben meg ezt nagyon nehéz stabilan csinálni, mert sok más elvonja a figyelmet, és a többiek motorzaja is nehezíti...akik így vezettek azoknak 70% elhullott futamon...már amit láttam.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz IreN!CuS #1133 üzenetére
Kiss Norbit kérdeztem erről tavaly egy sörözésen. Mármint hogy ez a technika valóságban működik-e. Főleg arra kérdeztem hogy a fékek bírják e a plusz terhelést. Azt mondta hogy igen bírja, és ő is eléggé hátra szokta tolni az egyensúlyt. (Akkor épp a Maseratis futamjáról beszélgettünk, szóval nem a kamionos beállításokat kérdezgettem )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- iPhone topik
- Politika
- Projektor topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen alaplapot vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Házi hangfal építés
- Suzuki topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...