- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- UbiForward24 - Sztori kiegészítőt kap az Avatar: Frontiers of Pandora
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Call of Duty: Black Ops 6
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Marvel Snap
- EAFC 24
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #685 üzenetére
A DX11-ben ennyi van. Ez a lényeg. Ebből a szempontból nem optimalizálatlan, mert maga a DX11 akadályozza a skálázódást, és az API miatt meghozott döntések rontják a hardver kihasználását. Ennyi. Ettől a program a DX11 korlátjain belül optimalizált, csak rossz az API.
Ezt nem hiszem, hogy lehet hova kipofozni. Ez elveszett irány. Esetleg jövő ilyenkor lesz egy Fluid Gameplay and Stutter-free Edition, amit már DX12-re írnak és azzal sokkal jobb lesz a skálázódás.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen