Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz DeathAdder #520 üzenetére

    Igazából a kérdés az, hogy melyik opcio van a 4 közül és az milyen hatással van a cég bevételére:

    1.
    Ugyanis lehet úgy gondolkodnak, hogy ha nem törik fel egyből, akkor lehet többen ráfanyalodnak a vásárlásra - mert pl. ki vannak már éhezve egy jó játékra (tegyük fel az utóbbi időben hónapban nem jött ki sok jó)

    2.
    Ha nem törik fel, és nincsenek kiéhezve a játékosok, akkor viszont kisebb körben fog elterjedni a játék, kevesebb lesz a bevétel

    3.
    Ha feltörik, sokan meg se veszik, mert miért vennék..

    4.
    Ha feltörik, sokan kipróbálják jó-e és ha igen, akkor megveszik - utólag

    _

    Tehát látható, hogy ha feltörik, ha nem, akkor sem biztos hogy növekszik vagy csökken a bevétel. Az EUs felmérés pedig nem feltétlen mérvadó (bár konkrétan nem ismerem az általad említett felmérést de tudom, hogy volt valami cikk itt is a PH-n erről), ugyanis minden eset függ az adott terméktől (játéktól) és annak versenytársaitól, közönségtől és időszaktól (év eleje, közepe, vége) is. Pl. remek példa volt erre tavaly a cod-bf1 termék-verseny... ha jól emlékszem hasonló időben jöttek ki, a célközönség is (szinte) ugyanaz volt, ezért sokaknak választaniuk kellett a kettő közül, pedig lehet, hogy ha félév különbséggel jönnek ki, akkor mindkettőt megveszik, így viszont sokan az egyiket "kényszerből" inkább lewarezolták, stb stb stb szóval eléggé komplex ez a téma

Új hozzászólás Aktív témák